Köz- és zártterületi reklámok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajánlások.
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Marketing mix Holt (1995).
Témahét a 3. b osztályban október
A sportág születése nem köthető pontos dátumhoz, ám a feltételezések szerint már az 1700-as években is görkorcsolyáztak. Az első görkorcsolyákat a már.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
REKLÁM ESZKÖZÖK Tantárgyfelelős dr. Kisváradi György
6. A reklámeszközök.
K ONTROLLÁLATLAN VÁGYAK, KISZÁMÍTHATATLAN HISZÉKENYSÉG, KIALAKULATLAN ÉRZÉSVILÁG Avagy a reklámok hatásai a kisiskolásokra Készítette: Tóth Ivett Anna.
Nyomtatott reklámok.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
Reklámeszközök, reklámhordozók
MARKETING.
A reklámeszközök jellemzöi
Készítette: Balázs Attila BAAPAHP.PTE.  A megszólításban a férfiak neve elé tett Herr szóval történik.  (Régebben használatos volt még a „führer” megszólítás.
A marketing Készítette: Fajka Melitta Zeng Fanni.
A piac Szakiskola.
Pécs Mátyás király utca 12.
A REKLÁM KOPCSAY LÁSZLÓ.
Értékesítési csatornák
Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében?
Hagyományos szemléltető eszközök
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Vezeték nélküli helyi hálózatok
A Windows grafikus felülete
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
Embléma, logotípia, piktogram, címer.
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
A számviteli információs rendszer Jellemzők Modellje
Vámossy Zoltán 2006 Gonzales-Woods, SzTE (Kató Zoltán) anyagok alapján
Mai számítógép perifériák
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
A PLAKÁT Készítette: Wiedermann Katalin.
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
Készítette: Veres Anita & Fülöp Szabina
Rádióreklám Auditív reklámeszközök azok az eszközök, amelyek a hallás útján hatnak.
Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán.
A marketingkommunikáció
Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell
A marketing piac tartalma
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
E-learning Kovácspál Eszter.
Kérdések a második zh-hoz
Prezentáció készítés MS PowerPoint segítségével
Vizsga feladatok (Minta)
8. Az eladásösztönzés.
Vizuális Narratív Teszt (VNT)
Vízi és vasúti szállítás
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
Avagy mire is emlékezem…
13.tétel Mutassa be a honlap készítésére alkalmas szoftvereket! Hasonlítsa össze a Macromedia Dreamweaver és Microsoft Office Frontpage programokat!
Reklámpapír A kötelezettek teljesítési fegyelme Viszkei György ÖKO-Pannon Kht. Budapest, január 21.
A prezentáció-készítés szabályai
A Magyar ötvösség remekei bélyegsorozat fogazatváltozatai (MBK )
Közterületi és zárt területi médiumok
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Plakát Ha lehet, akkor ez 1.oldalon lévő mintából kellene plakátot készíteni A szöveg középen : Kabát akció!, mellette a piros alapú logo A divat.
Lóska János elnök Magyar Lovas Turisztikai Közhasznú Szövetség
A reklám centruma.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
SZÁMVITEL.
Egy plakát elkészítése, nyomtatási eljárások,
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
SZÁMVITEL.
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
Értékesítés, kereskedelem
Egységrakomány képző eszközök Készítette: Dávid István
A szolgáltatási szféra és az infrastruktúra
Előadás másolata:

Köz- és zártterületi reklámok Készitette: Fajka Melitta és Zeng Fanni

Közterületi reklámok JELLEMZŐI FOGALMA Nagy publicitású Presztizsérték nem magas Befogadói szituáció kedvezőtlen Alapvető funkciója: figyelemfelkeltés, emlékeztetés Technikai korlátjai ellenére a legváltozatosabb médium Szegmentálás terület szerint lehetséges 1 fő elérési költsége alacsony FOGALMA Közterületi reklámokba tartoznak mindazon reklámeszközök, amelyek közforgalmú helyeken (utcákon,tereken, országúton stb.. )és arra közlekedő emberekre igyekeznek hatást gyakorolni

Közterületi reklámok fajtái: Plakát Szöveg Legyen rövid, tömör, olvasható, érthető és áttekinthető A plakát szövege és tartalma legyenek összhangban egymással Óriásplakátok esetén a márkanév ne kerüljön az alsó képmezőbe Hosszabb szöveg esetén különböző betűméret és betűtípus alkalmazása szükséges hatáselemei Fajtái: Hagyományos falragaszok Óriásplakátok Forgóprizmás berendezések City-light plakátok Plakáthengerek kandeláberreklámok Kép Legyen figyelemfelkeltő Grafika alkalmas hogy a valóságot ábrázolja de arra is hogy a valóságot torzitsa Fotó a valóságot hitelessen mutatja be A szin lehetőséget ad az egész plakát vagy egy részének a kihangsúlyozására

Plakát előnyei és hátrányai Nem lehet kikapcsolni, nem lehet átlapozni Előszeretettel rongálják, át-vagy felülragasztják Széles a publicitása, mivel az utcán van Előállítási ideje miatt nem vethető be azonnal Területileg jó irányítható Két hétnél hosszabb ideig élő témák esetén alkalmazható Tartósan hat Az A/1 és kisebb méretű plakátok rengetegéből csak a legfeltűnöbbek tudnak kiemelkedni Ingerszegény környezetben nagyon erős a figyelemfelkeltő hatása A méret növelésével hatása sokszorozható Felülragasztással aktualizálható

További fajtái Festett táblák: Lényegében tartós plakátok, amelyek hosszabb időszakra készültek Tűzfalak: A tűzfalreklámok kiválóan alkalmas a közlekedési eszközökön utazók figyelmének megragadására Közlekedési reklámok: A tömegközlekedési eszközökön elhelyezett, valamint a közlekedéshez kapcsolódó objektumokon található reklámok tartoznak ide Fényreklámok: A fényreklám a modern városkép legjellegzetesebb színfoltja. Tükrözi egy gazdaság, egy ország piaci színvonalát, gazdagságát, fejlettségét.

Egyéb közterületi reklámok Légi reklámok: ide tartozik a repülővel vontatott transzprarensek, vagy újabban reklámozott termék óriás makettje, a hőlégballonok. Épitési reklámháló: épitési állványzatokon reklámmal ellátott védőháló. Zászló: általában különböző eseményekhez, akciókhoz veszik igénybe Aszfaltfestés: gyakran használják boltok beterelő reklámjaihoz Szendvicsember: a nyakba akasztott két plakáttal sétáló ember. Cégér: a fal síkjából és a közlekedési irányra merőlegesen kiemelkedő, üzletet reklámozó változatos formájú táblák Molinó: speciális szövetre festett reklám

Zárterületi reklámok Jellemzői: Jól irányíthatók Adott területen többször is hatnak A reklámüzenet jobban bevésődik A zártterületi médiumok olyan reklámeszközök, amelyek valamilyen közület vagy magánszemély tulajdonában lévő területeken kerülnek kihelyezésre.

Zártterületű eszközök fajtái Kisplakátok Olyan kisméretű plakátok, amelyek szűk, zárt térben alkalmazhatók. Pl.: bevásárlókocsikban, pénztárak felett stb.. Diaporáma-multivizófal-videofal A diaporáma egy felületre kettő vagy több vetítővel sugározott kép. A multivizófal megsokszorozott diaporáma képfelülettel. A videofal televíziókból felépített felület, amelyen az egyes monitorokon lehet azonos vagy eltérő kép, sőt lehetséges, hogy az összes monitor ad egy összefüggő képet. Vitrinek A kirakat szerepét töltik be olyan helyeken, ahol egyes termelők, szolgáltatók potenciális vagy tényleges vevői nagy számban előfordulnak. Pl.: repülőtéren, szállodákban, színházakban