Budapest, 2010. február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
Advertisements

Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
A Fővárosi Önkormányzat civil stratégiája
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
Budapest, február 22. A civil szervezetek szerepe és lehetőségei a „egészség marketingben”,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
Eredmények II. • kreatív foglalkozás: 10 alkalom, 63 fő résztvevő • Police Klub: 11 alkalom, 95 fő • önismereti foglalkozások: 4 alkalom, 39 fő • partneri.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Hangunk megsokszorozza erőnket ! A betegszervezetek jelentősége
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Budapest, február 27. Betegtájékoztatás és/vagy betegorientálás?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VII. Országos Konferencia.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Ápolóeszköz kölcsönzés Négy hónap tapasztalatai Dr Pusztai Erzsébet.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Megtakarítás, befektetés, öngondoskodás Dr. Mohai György Budapesti Értéktőzsde Zrt. Konferencia a tudatos pénzügyekért Budapest, október 2.
Az eseményszervezés formái, eszközei
„Egyenlő Eséllyel a Rák Ellen” szűrő és felvilágosító program hátrányos helyzetű nőknek
kiemelt projekt bemutatkozása
Regionális Civil Egyeztetések (RECE) Program Helyzetelemzés tapasztalatai Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője október.
ROP 3.1.2Tájékoztató 1 Regionális Fejlesztés Operatív Program intézkedés 2. komponens A területfejlesztésben érintett intézmények valamint a civil.
A társadalmi egyeztetés alapfogalmai Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője február.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
SZAKMAI PROGRAM január – június 30. A KÖZMŰVELŐDÉS ORSZÁGOS SZAKFELÜGYELETE ÁLTAL TETT ÉSZREVÉTELEK ÉS JAVASLATOK MEGVALÓSÍTÁSÁNAK ELŐSEGÍTÉSÉRE.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Közmunkaprogram kórházaknak Budapest, április. 27 SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM KÖZMUNKA TANÁCS KÖZMUNKA TANÁCS.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont Rendezvény fővédnöke: Dr. Réthelyi Miklós Nemzeti Erőforrás Miniszter.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont.
Budapest, február 22. A Népegészségügyi Program kommunikációja,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ X. Országos Konferencia.
Velünk egy jobb világért! I. Országos Konferencia Országos Módszertani Családok Átmeneti Otthona Magyar Ökumenikus Segélyszervezet Budapest, Május.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Haszon rendezvények médiaajánlat
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
Előadás másolata:

Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIII. Országos Konferencia

A tapasztalatszerzés… •SZ.É.P program –43 rendezvény –több mint regisztrált résztvevő –összesen szűrővizsgálat (átlagosan 3,6 szűrés/fő) •Egészség karaván (STRAPI) –12 rendezvény –több mint regisztrált résztvevő –Közel szűrővizsgálat (átlagosan 6 szűrés/fő)

A tapasztalatszerzés… •Éljen 140/90 alatt! – szűrőrendezvények –több mint 50 rendezvény az évek során –több mint résztvevő –változó behirdetési taktika •MACOSZ szűrőkampány (diabéteszes láb) –50 helyszín –2542 résztvevő (ua. szűrés) –779 érintett kiszűrése

A tapasztalatok forrásai… •SZ.É.P program –országos és helyi pr-kampány •Erős országos szintű támogatás •Erős helyi jelenlét •Eszmei értékű ajándékok (aláírt labdák) –saját blog –plakátok kihelyezése •Saját kivitelezés –civil kapcsolatok •programszervezés –helyszíni jelenlét •külső molinó –helyszíni „hangos hirdetés”

A tapasztalatok •SZ.É.P program –országos és helyi pr-kampány •Erős országos szintű támogatás = nagy hírverés, érdemi mozgósítás nélkül •Erős helyi jelenlét = jó médiaérték, a döntéshozói támogatottság áttételes mozgósító erővel bír –saját blog •Több mint látogató! •de, célcsoport relevancia erősen kétséges

A tapasztalatok •SZ.É.P program –plakátok kihelyezése •Saját kivitelezésben –engedélykérés, kihelyezés, pótlás –bonyolult, de nagyon hatékony, komoly mozgósító erő (doorkeper visszajelzésekből)

A tapasztalatok SZ.É.P program •civil kapcsolatok –Programszervezés saját kezűleg: „feltárás”, megkeresés, invitáció •Népdalkör, néptáncsoport, iskolai szavaló/mesemondó, jazzbalet, majorette csoport, tűzoltózenekar •Hasznos mert olcsó programlehetőség •Hasznos mert kíváncsi rokonai vannak •Helyi véleményvezérek megnyerése –„stakeholder meeting” –Mindenki lehet támogató: •polgármester, háziorvos, patikus, kisebbségi önkormányzat, plébános

A tapasztalatok SZ.É.P program –helyszíni jelenlét (pl. külső molinó) –+ helyszíni „hangos hirdetés” •Illeszkedő eszköz, jó mozgósító erő

A tapasztalatok forrása… •Egészség karaván (STRAPI) –helyi rádiókampány •Beharangozó spot •rádiós kitelepülés –Pr-kampámy •Elsősorban a helyi és regionális médiában •Heléyi támogató személyiségek –Pr-film a helyi televíziókban •beharangozás –plakátok (önkormányzati) •(csak átadás) –print hirdetés megyei napilapokban –figyelemfelhívó szűrőeszköz •arculatos kamion •„központi elhelyezés”

A tapasztalatok Egészség karaván (STRAPI) •helyi rádiókampány –Beharangozó spot •Olcsó és költséghatékony eszköz, –Rádiós kitelepülés •Hatékony 3rd party endorsement megjelenítés •Nagyon komoly mozgósító erővel bír! •(visszajelzések alapján) •DE kulcs a megfelelő médiaválasztás!!!!!!

A tapasztalatok Egészség karaván (STRAPI) •print hirdetés megyei napilapokban –Nagyon jó hatékonyság, –de alacsonyabb ár/érték arány •Frekvencia !

A tapasztalatok Éljen 140/90 alatt! – szűrőrendezvények •2007. ősz, akciós üzenet a tv-spoton - de nem tesz hozzá érdemben a mozgósításhoz •Postai akció : együttműködés a Magyar Postával –Plakátok szórólapok kihelyezése a postán –mérési esemény a posta épületében –Hihetetlen eredmények! (talán az eddigi leghatékonyabb eszköz)

A tapasztalatok •MACOSZ szűrőkampány (diabéteszes láb) –a kihívás: elsősorban érintett betegeknek szól! –kiválasztás: az agilis helyi szervezetek •A metodika: szájhagyomány (world of mouth) –Plakátok szórólapok készülnek, de… –Nem kerülnek közvetlenül kihelyezésre, hanem eljuttatjuk postai úton a szervezethez, és ők helyezik ki, adják körbe –támogató pr-kampány: helyi és regionális médiában •a leghatékonyabb: a megyei napilap mínuszos hír –hosszú távú addicionális hatás: jobb terápiás ellátás, közösségbe kerülés

Összefoglalásul •A legfontosabb: a célhoz az eszközt –tudjam mi a célom… •az országos ATL eszközök limitált hatékonysággal bírnak •helyi ATL eszközök viszont nagyon hasznosak lehetnek –Megfelelő kiválasztás, felhasználási mód •Helyi rádió, megyei napilap •Közterület feltétlenül –Megfelelő kihelyezés (méret, forma, technológia) •A leghatékonyabb módszer: helyi támogatók keresése –Véleményvezérek, helyi civil közösségek •Terepmunka!!!!

Köszönöm a figyelmüket! Elérhetőségeink: Tel/fax: Mobiltelefon: 20/