KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK film promóció Hogy építsünk film brandet blockbusterek nélkül? play Accion.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben TAPASZTALATOK, PÉLDÁK, A FEJLŐDÉS LEHETSÉGES IRÁNYAI.
Innováció konferencia
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
K ONTROLLÁLATLAN VÁGYAK, KISZÁMÍTHATATLAN HISZÉKENYSÉG, KIALAKULATLAN ÉRZÉSVILÁG Avagy a reklámok hatásai a kisiskolásokra Készítette: Tóth Ivett Anna.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Digitális világ A digitális reklám
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Esettanulmány: siker a you tube-on
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Szinkronizált multiplatform élmények
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.
Szektorok közötti együttműködés tapasztalatai a kerékpáros érdekképviseletben Csikai Mária Nyíregyháza, május 27. A program.
ACN - Áttekintés Érvényes január 1-től MAGYARORSZÁG.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
Létezik-e televíziós marketing modell avagy van-e tévés brand?
Reklám.
A számítógépes hálózatok világa
A projekttervezés alapjai A „jó projekt” ismérvei
® ACN - Áttekintés március 21. MAGYARORSZÁG.
A jövő könyvtára, a könyvtárak jövője MA Könyvtári szolgáltatások menedzselése II.
Társadalomtudományi Tanszék
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Önálló laboratórium 1 prezentáció 2012/13 2.félév Kollár Péter Attila ICG36F Konzulens: Pataki Béla.
Ashley Tisdale Bakó Lídia. Életrajza Ashley Michelle Tisdale a teljes neve. Monmouth County, július 2.-ben született. A haj színe szőke, de eredetileg.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Okos Jövő Fórum 2014 Smart Future Forum Okos Jövő Fórum 2014 A rendezvény koncepciója 2 2 Hagyományteremtő céllal megrendezett szakmai fórum az.
ELŐNYÖK ÉS LIMITÁCIÓK MOLEKULÁRIS MIKROBIOLÓGIAI VIZSGÁLATI MÓDSZEREK ALKALMAZHATÓSÁGA A BIOREMEDIÁCIÓBAN Balázs Margit.
Fenomenológiai megközelítés
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Felmérés a MÚOSZ-tagok üdülési szokásairól, igényeiről Készítette: Bellai László, Horváth Zoltán – január 25.
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Idősek és ifjak a jövőért
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
Cím HEGYI TIBOR ÜGYVEZETŐ META-INF. I AM SUPER EXCITED.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Többképernyős médiatervezés Humbug vagy valóság? TV-Web-Mobil – „3 Képernyő 1 üzlet” konferencia Budapest, június Bp., Lajos u. 80 |
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
- Mobil navigáció látássérülteknek -
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Gamification a lojalitásprogramokban
Top 20 termékosztály – január
Az online marketing legújabb generációja
Tanulásszervezés By the PINK csoport.
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Mennyi? 3! Mi 3? Mi mennyi? platformfüggetlen médiamodell.
a hét verse Bob Dylan pentz annamária
PARAPREMIER április 16-án, 20:25-kor a Feketelista című bűnügyi sorozat hazánkban a VIASAT3-on startolt először.
Előadás másolata:

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK film promóció Hogy építsünk film brandet blockbusterek nélkül? play Accion Larga

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK így! play Sergio Leone Season

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK mire jó a promó? néző szám növelés share szinten tartás megállítja az elvándorlást jó hatással van az audience flow-ra brand-t épít

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK néző szám növelés = bevétel növekedés néző szám növelés = bevétel növekedés

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK

„Az ötlettelen reklámok és az unalmas reklám szünetek okolhatók a nézők elveszítésével és nem az on air promók” „Széles körű kutatatásokra alapozva megállapítható, hogy az on air promókat a nézők hasznosnak és relevánsnak ítélik” - CARAT MEDIA US - CARAT MEDIA US play El Señor de los Anillos

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK promo reklám Program struktura Program struktura Reklám szünet Brand elemek navigáció

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK …akkor a promó a bölcsek köve? nem!...de jó promók, okosan összeválogatva, megfelelően elhelyezve, a nézői szokásokat és preferenciákat figyelembe véve, átgondolt navigációval, egy szórakoztató reklám szünetben jelentősen csökkenti a nézők elvándorlását...

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK milyen a jó [film] promó? szórakoztató drámai érzelmeket ébresztő informatív play 392-Antena3-Pretty Chicken 489-Kinder 2734-Bravo-Booze Britain 2548-Sky-the Exorcist 2447-Make my day

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK mitől hatásos? kreatív ötlet koncepció vágás hang grafika play CSI back from holidaymovie showreel nr TNT Russia 2442-Super Sport-Bush 640-tv3 Mauth 555-SW

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK köszönöm! play Rock is Hard