KIÚT Térségfejlesztési Egyesület Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Lehet-e Záhony.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOGISZTIKA és a SZÁLLÍTMÁNYOZÁS
Advertisements

A logisztika szerepe országunk és vállalataink versenyképességében Chikán Attila Igazgató, Versenyképesség Kutató Központ, BCE Társelnök, Magyar Logisztikai,
A MÁV Cargo szerepe, jelentősége a magyar – ukrán – távol-keleti áruszállításban Kalotai Zoltán MÁV Cargo ZRt.
A MÁV Cargo szerepe, jelentősége a záhonyi térség fejlesztésében
ZEMPLÉN EURORÉGIÓ 1 XI. LOGISZTIKAI FÓRUM FEBRUÁR 18. CENTRALIZÁLT VAGY DECENTRALIZÁLT GAZDASÁG REGIONÁLIS FEJLESZTÉSEK Előadó: Juhász István ügyvezető.
Záhony térsége gazdaságfejlesztési „zászlós program” Kálnoki Kis Sándor miniszterelnöki megbízott.
A térségi vasutak, az élhető vidék október 27. A térségi vasutak, az élhető vidék – október 27. Közlekedési szövetségek alakítása, lehet ő.
Foktő – Kalocsai repülőtér önkormányzati fejlesztése
Pannon Logisztikai Klaszter. Nyugat-Dunántúli Régió.
H-M Szakért ő i Akadémia Tematikus fejlesztésére Pécs – 9. szeminárium.
A hajózás jelenlegi helyzete Szalma Botond MAHOSZ.
Egy esély a felzárkózásra: Magyarország mint Európa egyik logisztikai központja Chikán Attila A Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi tanára, a Magyar Logisztikai,
Tobit Pénzügyi Gazdasági Tanácsadó Bt. Budapest A határon átnyúló, közös ipari park lehetséges működési modellje, kialakítása, gazdasági lehetőségei Tóth.
LEADER Közösségek határon átnyúló együttműködésének lehetőségei Bodnár János Munkaszervezet vezető szeptember 10.
A logisztika várható fejlődése az Észak-Alföldi régióban
Magyar Regionális Tudományi Társaság november 23.
Regionális gazdaságfejlesztés gyakorlati óra Esettanulmány II.
Az önkormányzat szerepe a logisztikai központ létrehozásában II. CEBC Logisztikai Konferencia Budapest, II. 3. Nagy Sándor Városfejlesztési alpolgármestere.
B ÉRES G YÖRGY Gazdasági főigazgató Az egészségügy háttérszolgáltatásának és egyéb népgazdasági ágazatoknak a kapcsolata március 31.
NELI-projekt bemutatása
AZ ÁRUSZÁLLÍTÁSI LOGISZTIKA EGYES KÉRDÉSEI Fleischer Tamás MTA Világgazdasági Kutatóintézet Szolnoki Főiskola Felnőttképzési Központ Nemzetközi szállítmányozás.
Fleischer Tamás MTA Világgazdasági Kutatóintézet XIV. Logisztikai Fórum Magyar Logisztikai Egyesület Budapest,
1 AZ ÁRUSZÁLLÍTÁSI LOGISZTIKA EGYES KÉRDÉSEI Fleischer Tamás MTA Világgazdasági Kutatóintézet Szolnoki Főiskola.
Az ellátási láncok biztonsága
EGY RÉGIÓKÖZPONT - SZEGED - STRATÉGIAI UTKERESÉSEI Gulyás László Szegedi Tudományegyetem.
1 Horvát-Magyar együttm ű ködések a vidékfejlesztésben Beremend, november 23.
MTA Regionális Kutatások Központja A Nyugat-Balkán kutatásának eredményei Hajdú Zoltán MTA RKK, Pécs
Rail Port Arad Bemutatkozás Április 27.. Tulajdonosi struktúra  MÁV Kombiterminál Kft.1/3  Luka Koper D.O.O. 1/3  Trans Trade Logistics S.R.O.
Határon átnyúló együttműködések – a KKV-k hálózatépítésének egy lehetősége Előadó: Firtl Mátyás általános alelnök Győr-Moson-Sopron Megyei Önkormányzat.
Határon átnyúló vitarendezés. Bevezetés határon átnyúló viták nehézségei különböző nyelv jogismeret hiánya, fogyasztói jogvitákban különösen.
Lesku Miklós - polgármester Záhony Város
Az M49-es út északi és délkeleti továbbépítésének lehetősége és jelentősége Gazda László, elnök Észak Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács 2007.március.
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
LEADER Közösségek határon átnyuló együttműködésének lehetőségei. Mártha Tibor április 24.
Lesku Miklós - polgármester Záhony város
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Országgyűlési képviselő
Előadó: Rigó Zoltán logisztikai szakértő Záhony Kereskedelem-logisztikai központ SWOT elemzés.
A Regionális Fejlesztési ZRt. szerepe, tevékenysége Záhony és térsége fejlesztésében Dr. Vajdáné dr. Horváth Piroska vezérigazgató.
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Országgyűlési képviselő
Nemzeti Fejlesztési Terv II december 15. Dr. Veres János pénzügyminiszter.
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
DR. Horváth Rudolf Záhony és Térsége Fejlesztési Kft.
A hajózás jelene és jövője Magyarországon. Szalma Botond MAHOSZ.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
MLE MFB október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro
Az intermodális logisztikai szolgáltatások fejlesztési programja Szűcs Lajos főosztályvezető Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Közlekedési Stratégiai.
Fejlesztési politikák a liberalizáció körülményei között1 FEJLESZTÉSI POLITIKÁK A LIBERALIZÁCIÓ KÖRÜLMÉNYEI KÖZÖTT A közlekedési piac, mint.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
„Stratégia az intelligens közlekedési rendszerek hazai fejlesztéséhez” május 17. Dr.-habil. Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
„Az ITS lehetőségei az európai projektekben CONNECT - EASYWAY” Budapest, szeptember 27. Dr.-habil Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
„Stratégia az intelligens közlekedési rendszerek hazai fejlesztéséhez” Budapest, szeptember 27. Dr.-habil Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
Nyílt Pályán Nemzeti Vasúti Kerekasztal eszmecsere a vasút jelenéről és jövőjéről szakmai-társadalmi vitanap Budapest,2010 szeptember 15 Dr.Doór Zoltán.
Dél-dunántúli Régió közlekedése Morandini Kristóf III éves földrajz-informatika tanár.
A városmegújítás, mint a helyi gazdaság hajtómotorja Határmenti régió fejlesztésének lehetőségei Június 24. Brunda Gusztáv, Inno-nivo Kft., Salgótarján.
Együttműködési lehetőségek az Észak- adriai kikötők és a Nyugat-Dunántúli regionális logisztikai szereplők között PBN Szombathely.
EKOP projektek jelene és jövője
Projekt azonosító: HUSRB/1203/213/155 Projekt Acronym: Cooling Cubes Integrált fürdőfejlesztési stratégia a magyar-szerb határ menti régión átmenő fő közlekedési.
Magyarország logisztikai lehetőségei Dél-Oroszországban Dr. Egri Imre – Dr. Duleba Szabolcs – Dr. Kádár András április 28. Nyíregyháza.
Közl_kvéd071 Az EU közlekedéspolitikája Az EU közlekedéspolitikája.
Záhonyt a páneuropai 5-ik és 7-ik közlekedési folyósó is érinti Bei Záhony treffen der 5. und die 6. Paneuropäische Korridor zusammen.
The Ister-Granum EGTC Hungary - Slovakia. Ister-Granum Business and Logistics Integrated Territorial Investment.
DUNA-DRÁVA-SZÁVA EURORÉGIÓ DR. SÍKFŐI TAMÁS PBKIK.
LÉPÉSRŐL-LÉPÉSRE TDM SZAKMAI NAP
Az integráció hatásai, az EU sajátosságai USA-hoz, Japánhoz képest
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Pályázatmenedzselő és dr. Papp József, vezérigazgató
Előadás másolata:

KIÚT Térségfejlesztési Egyesület Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Rigó Zoltán László Rigó Zoltán László logisztikai szakértő logisztikai szakértő

Kereskedelem-logisztikai központok & logisztikai híd - Kerlog központ Termelő-kereskedő csoport Termelő-kereskedő csoport Értékesítés A piac B piac Logisztikai híd

Nem történt előrelépés  Projektek Záhony Chop térségére:  Multimodális logisztikai szolgáltató rendszerközpont létrehozása  A logisztikai központok határon átnyúló integrációja  Összehangolt térségi (logisztikai, ipari és egyéb) befektetés-menedzselés

Nem történt előrelépés Projektek az V. korridor egészére:  A fejlesztéspolitika összehangolása  A kereskedelempolitika összehangolása  Integrált információs rendszer kidolgozása  információs és szolgáltató központ létesítése

Európai közlekedési projektek

A Northern East West korridor

A kínai vasutak Lianyungang Shanghai Xi’an Lanzhou Urumqi Alashankou Jinghe Kuitun Horgors Turgart Irkeshtan Kashi Kalasu Euro-Asian Transport Linkages - China

Shanghai kikötő áruforgalma VolumenKonténer Millió tonna 1000 TEU Növekmény153%201%

A fuvarozás, mint fék ?  Egy gyár megépítése: ½ - 1 év  Egy hajó megépítése: 2 év  Kikötői kapacitás kiépítése: 8-l0 év A nyugat-európai kikötők terhelése: Árukínálat növekedése: 3-4 millió TEU/év Kapacitásbővülés: 1,5 millió TEU/év

Az eurázsiai korridorok

Transz-ázsiai vasutak UNECE – UNESCAP Trans-Asian Railway Network

A transz-ázsiai északi korridor

Következtetések  „Magyarország, mint logisztikai központ” Záhony nélkül nem reális cél  Az V. korridor Jekatyerinburgig  A javaslataink nem évültek el  Az első lépés kötelessége a politikáé  Az idő nemcsak pénz, hanem a jövő is