NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja - 2009 2009. május 5.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Marketingkommunikáció és PR
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
Digitális világ A digitális reklám
ESR: Fogyasztók a neten
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Utcai és lakótelepi szociális munka
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
Játék és reklám TNS Hoffmann.
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
Feltűnt nekem, milyen zavarba ejtő tud lenni ez a kérdés: „Mit jelent: szeretni?”.
Visitor Media Research Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 –
Oktatás a XXI. században Pintár Tamás. Oktatás a XXI. században Kulcsszavak Interaktívan Napjaink gyorsuló világa „Információéhség”
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Digitális világ – interaktív táblán
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Médiapolisz lakói III. Dr. Antalóczy Tímea Dr. Szabó Andrea VII. Nemzetközi Médiakonferencia, IX. 25. Közélet, közérzet.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Második hullám
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Internet a családban Székely Levente –
MESÉLŐ INTERNET. Szerinted mi az internet? Bevezető beszélgetés, vélemények összegyűjtése. „Az internet egy ismeretközlő lap, amibe ha belép az ember,
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
– Letölthető változat –
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Online vásárlás.
Free Association Research Kft.
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
Előadás másolata:

NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.

Mit tudunk a 15 év alatti gyerekekről? NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja A 15 év alattiak hány százaléka internetezik? NA évesek 85%-a netezik

Mit tudunk a 15 év alatti internetező gyerekekről? NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja A VMRkids egy évenkénti felmérés a 15 év alatti internetezők körében, mely 2500 gyerek véleményét vizsgálja Így ismerjük:  Számítógép használati szokások  Internetezési szokások  Honlapok látogatása  Online hirdetések, akciók  Érdeklődési kör  Szabadidő eltöltési szokások

A 10 év felettiek háromnegyede évek óta használja az internetet NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Mióta internetezik?

Már a legkisebbek is legalább heti rendszerességgel neteznek NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Milyen gyakran internetezik?

6 év felett már a magányos internetezés a legjellemzőbb NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Kivel internetezik a leggyakrabban?

A legidősebbek fele bármikor használhatja a számítógépet NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja A számítógép-, internet használat korlátozása

A 10 év felettiek fele szüleinél jobban ért a számítógéphez NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Ki ért jobban a számítógéphez?

Játszanak és mesét néznek NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Internet használat 6 éves korig

Az életkorral nő a „felnőttes” tevékenységeket végzők aránya NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Internet használat a 6 év felettiek körében

Óvodások játékai: színezés, memória, logikai NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Internetes játékok 6 éves korig

A stratégiai játékok és a kvíz inkább a felsőtagozatosokra jellemző NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Internetes játékok 6 éves kor felett

Az iskoláskorúak 86 százaléka szokott online reklámokkal találkozni NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Meg szokta nézni az internetes reklámokat?

Az óvodások egynegyede kattintott már bannerre NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Kattintott-e már banner hirdetésre?

De nem csak interneteznek... NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Rendszeresen végzett szabadidős tevékenységek 6 éves korig

De nem csak interneteznek... NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Rendszeresen végzett szabadidős tevékenységek 6 éves kor felett

A youtube.com mellett az óvodások az egyszervolt.hu-t, az iskolások a cartoonnetwork.hu-t látogatják NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Internetes oldalak ismerőinek és látogatóinak aránya

A gyerekek közül legtöbben csokoládét és tejes édességet fogyasztanak NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK A Piackutatás napja Legalább hetente fogyasztott termékek

Köszönöm a figyelmet! Vajnai Eszter