Önkormányzati információs rendszer

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
IKT = információs és kommunikációs technológia
IMIR monitoring és információs rendszer
Microsoft Access Felhasználói felület.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS.
Windows SharePoint Services 3.0
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Hol szökik a hatékonyság
Az iskolai könyvtár állománya
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
Dokumentumkezelés. A 2007-es Microsoft Office rendszer dokumentumkezelési szolgáltatásai Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország
Minden levelemet az inboxomból szabályokkal és kézzel millió kis almappába rendezgettem naponta Amikor ez elkészült, mindig úgy éreztem, tényleg készen.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Digitális Oktatási Alapcsomag Fontos dokumentumok, következtetések és státuszok megosztása a munkatársakkal A csapat tagjainak informálása és a fontos.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Instant alkalmazások SharePoint platformon. A fejlesztés és a testre szabás határai elmosódtak. A testre szabást végző legtöbbször nem programozó A.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
A Virtuális Munkaerőpiac Portál bemutatása
A Microsoft Office Project 2007 integrálása a vállalati folyamatokba Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Segédlet vizuális programozáshoz Kovács László
Support.ebsco.com Saját EBSCOhost oktatóprogram Oktatóprogram.
Support.ebsco.com Az EBSCOhost találati lista Oktatóprogram.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Engel László fejlesztési igazgató
Kérelem elektronikus benyújtása a Szolgáltatói Nyilvántartásba
Dokumentumkezelés Magyarországon
Web-alapú humán lekérdező rendszer
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
Városi Rendészeti Program. Mi a Városi Rendészeti Program célja?  Az Önkormányzat Közterület felügyeletének munkáját segítse azáltal, hogy egy közös.
Ne maradj le!. Láttátok már ezeket a suliban? Mi a különbség a következők között?
Oktatóprogram Saját EBSCOhost oktatóprogram
Készítette: Földi Gergely Felkészítő: Antal Zoltán Szentpéterúri Általános Iskola Szentpéterúr, Kossuth Lajos Utca 13. Kedvenc szerkesztő szoftverem.
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Kinyitjuk az Adattárat Informatikatörténeti Adattár További tervek, felhívás közreműködésre.
Felsőoktatás és a közösségi hálózatok
Az SAP DMS hatékony alkalmazása szerződések kezelésénél Nagyvállalati dokumentumkezelés III május 27. Vajda Gyula.
Változások az építőiparban – 2013 Tájékoztató az építésüggyel kapcsolatos jogszabályok január 1-e óta hatályos kivitelezőket érintő rendelkezéseiről.
SIGNUM ….. Fejlesztési dokumentumokat kezelő rendszer Dr. Fenyő Róbert Ügyvezető igazgató.
Rendszer bemutató /22. oldal Előadó: Elektronikus Közbeszerzési Rendszer Kft.
április 19. Dokumentumkezelés a gyógyszertörzskönyvezésben április 19. Kovács Lajos CHINOIN.
Oracle Vállalati Tartalomkezelés Oracle ECM termékpaletta.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg PKSZ rendszer bemutatása Önkormányzati projektvezetők.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Kimutatás-pivot tábla, Excel 2010
Elektronikus dokumentumkezelés
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Gyűjtemény mint rendszer
Integrált Dokumentum Menedzsment
Az önkormányzati működtetés átvételének tapasztalatai
Minden az azonnali fizetési rendszerről
Őszintén a dokumentumkezelésről
Integrált Dokumentum Menedzsment
A Google-fiókban előállítható kérdőívek
Web alapú humán lekérdező rendszer
Álláshely Nyilvántartó Rendszer
Hogyan ne fulladjunk bele a feladatokba és a jegyzetekbe
Előadás másolata:

Önkormányzati információs rendszer Jankó László szoftverfejlesztő laszlo.janko@hyperteam.com

A rendszerről Alapvetően az önkormányzatok működését segítő rendszer, de bármely szervezet számára tartalmaz fontos modulokat Elektronikus dokumentumokon végzett közös munka összehangolása Biztonságos, központosított tárolás Űrlapok nyilvántartása Elektronikus szabadság-nyilvántartás Projektnyilvántartás Költségvetés-nyilvántartás Közösen használt eszközök és termek foglalása Leltározás Beszerzési igények bejelentése Eszköznyilvántartás

Dokumentumkezelés A dokumentumokat általában nem egy személy készíti Probléma: párhuzamos szerkesztés = egymás ellen végzett munka Megoldás: Önkormányzati Információs Rendszer az aktuális szerkesztő kizárólagosan módosíthatja a dokumentumot, amíg a munkáját be nem fejezi A dokumentumok korábbi állapotának visszaállítása Probléma: pl. egy szabályzat tavaly aktuális verzióját hol kell keresni? egy dokumentum teljes életciklusa visszakereshető az adott dokumentumra kattintva

Szabadság-nyilvántartás Hátralévő napok számítása Éppen az irodában lévők megtekintése Túlórák és csúsztatások kezelése Kérelmek jóváhagyása Korábbi bejelentések visszakereshetősége Áttekintő nézetek

Költségvetés-nyilvántartás Bevételek, kiadások összesítése Terv- és tényadatok összevetése Szűrési lehetőségek Több naptári év kezelése Kényelmes, azonnali szerkesztési lehetőség Exportálás Excel-táblába

Központosított beszerzés Beszerzési igények bejelenthetők egyesével vagy csoportosan A bejelentett igények jóváhagyhatók A rögzített adatok bármikor visszakereshetők A beszerzési folyamat állapota lekérdezhető

Testületi ülések támogatása Közös munkaterület az összes üléshez Az ülésen résztvevők és a kapcsolódó dokumentumok bármikor visszakereshetők Szűrési lehetőségek Napirendipont-tervezetek rögzítése az előkészítés során A végleges napirend elkülönített megjelenítése Az egyes pontokhoz kapcsolódó előterjesztések, határozatok rögzíthetők

Projektek nyilvántartása Saját projektwebhely minden projekt számára A projekttagok számára feladatok oszthatók ki akár Microsoft Office Outlookon keresztül is A projekt minden dokumentuma számára egyértelmű tárolási helyet biztosít A projektek tervezésére háromszintű rangsor áll rendelkezésre Projektterv importálható Microsoft Office Projectből Munkaidő-elszámolás Outlookon keresztül: projekt- és személyráfordítás napra pontosan lekérdezhető

Panaszbejelentő Nyilvános panaszbejelentő felület Automatikus értesülés új panasz érkezéséről Panaszok állapotának követése Központi tárolás, visszakereshetőség

A rendszer további előnyei A felhasználók gyorsan megszokják kezelését Integrálódik a megszokott Office-alkalmazásokkal A dokumentumkezelés Windows Intézőből is végezhető Nem igényel hosszas oktatás Új oldalak, adattároló listák létrehozhatók informatikai háttérismeret nélkül Egyszerű üzemeltetni Központosított tárolást, így egyszerűsített mentést tesz lehetővé Javítja a belső kommunikációt Mindenki által elérhető hirdetmények Automatikus e-mail értesítések Változások követése akár RSS-hírcsatornákon keresztül Csökkenti a belső papírmunkát A dokumentumok és bejegyzések Google-szerűen kereshetők Biztonságos, jogosultságfüggő hozzáférést biztosít minden bejegyzéshez