Az aranyat érő ötlettől a megvalósításig… Lakatos Gabriella Certified eMarketer E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Hitelek – pénzt kölcsönbe?. Ha több pénzre van szükséged, mint amennyi rendelkezésedre áll, dönthetsz úgy, hogy vársz, amíg összegyűlik a pénzed, vagy.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Az üzleti terv.
• országos program vállalatok és intézmények energiahatékonyságának növelésére • védnökök, műszaki tudományos partnerek, gazdasági-társadalmi partnerek.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Keresőmarketing stratégiák
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
13. Tétel Szépségszalonjában kötelező jól látható helyen elhelyezni az árjegyzéket! Foglalja össze az Ön által ismert árképzési módokat! Mutassa be egy.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Segítenél nekik, ha ez neked is hasznodra válna?.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
ADÓ Farkas Gábor Szenior Menedzser február 28. Adózás 2006.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Kontrolling Ferrero vs. Budakalász Különböző vagy hasonló? Csapattagok: Bertha Gábor Fekete Sándor Harcsa Veronika.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Nyereség, fedezetei pont fedezeti hozzájárulás
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
Csoportmunkát támogató szoftverek
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Pogány András stratégiai igazgató
9. tétel.
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Üzleti terv bemutatása
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

Az aranyat érő ötlettől a megvalósításig… Lakatos Gabriella Certified eMarketer E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Fejlesztés Működtetés Tanácsadás Képzések eMarketing E-Bridges eMarketing™ üzleti kommunikációs szolgáltatások mikro- és kisvállalkozásoknak

A legtöbb vállalkozás az első időben „tervszerű kapkodásban” működik Ennek ellenére sokan nyereségesek! Mekkora hasznuk lehetne akkor, ha átgondoltan és kitartóan terveznének? SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

A legtöbb kisvállalkozás bevétele az „utcai” értékesítéstől függ! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

A vevőkért egyre jobban meg kell dolgoznunk! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Az eladás növelés kikerülhetetlen útja része a tervezés!

Az előadásban bemutatom az eMarketing Terv-et konkrét számításokkal és mintákkal. Ugyancsak megismerheti, hogy milyen fontos előnyöket jelent vállalkozása számára az eMarketing Terv használata Lakatos Gabriella CeM eMarketer SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Mi az eMarketing Terv? Az eMarketing Terv túlmutat a weblap kommunikációs működésén! Célja az online piaci befolyásolás és az értékesítés teljeskörű támogatása

Miért kell ez nekem? ….mert mindenkinek van, akinek „életbevágó”, hogy nagyon komolyan forgalmazzon!

Mit kapok, ha tervet kérek? Hirdetéseket, költségterveket, ütemezett munkafeladatokat, szakembereket egy rendszerben, akik részt vesznek a munkában. … csak akkor kerülhet el egy csapdát, ha tud a létezéséről! … úgy hozhat ki legtöbbet pénzéből, ha kihasznál minden előnyt!

Mi lesz benne tervezve? Mindenből a legjobb, de nem a legdrágább!

I. Marketing technológia a világ élvonalából - nemzetközi marketing és értékesítési trendek, - a legjobb minőségű webprogramok, - a legjobb szakemberek, …. kevesebb nem elég, mert a vevőket mások is így kényeztetik! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

II. Tudatos Piacbefolyásolás és fokozatosság Egyszerűbb induló weblappal is jó online pozíció érhető el, ha azonnal online kampány társul hozzá. A kampány költségeit és a a weblap működési költségeit egy rendszerben tervezzük, így lesz elég forrás - a reklám költségekre, - a hirdetésekre, - az online helyezés felépítésére is. SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

III. Ütemezés: igazodik az értékesítés és a weblap életciklusaihoz fejlesztés működés pozícionálás megújítás teszt analízis fenntartás SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

IV. Rendszer Kevesebb a hiba Kisebb a kísérletezési veszteség Itt megy el a vevő! Itt folyik el a pénz! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

V.Változások A weblapokat működés közben, fokozatosan igazítjuk a változó marketing igényekhez, és a vevők igényeihez. Ezt értékeli a Google is! Ez a változásmanagement hétköznapi munka, nem választható divat trend! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

A legkisebb vállalkozásból is virtuális nagyüzem lesz az interneten!

Weblap programozó informatikus Ez volt eddig!

Újdonság: Minden formában kommunikálunk a piaccal béta

Újdonság a marketing technológiával: csoportos vásárlás

béta Újdonság a marketing technológiával: Free Open Source software-ekre épülő „SOA”

VÁLLALKOZÁSOK VÁLLALKOZÁSOK Weblap, webáruház fejlesztés Kommunikációs működtetés Joomla! ügyviteli software- ek Google AdWords hirdetések eMarketing, IT pályázatok ÖNKORMÁNYZATOK Internet portál fejlesztés, Kommunikációs működtetés e-ügyvitel, közadattár Joomla! software-ek média koncepció, pályázatok NON-PROFIT NON-PROFIT Internet Portál fejlesztés működtetés Közösségi kommunikáció Joomla! software-ek IT fejlesztések, pályázatok Open Source software-ek Webfejlesztések Joomla!-val Green hosting szerver Üzleti kommunikációs és online kommunikációs projektek Online marketing projektek Profi üzleti kommunikáció OS informatikai rendszerekkel és marketing technológiával - beruházások nélkül kisvállalkozásoknak CeM eMarketer Megvalósítás: a kisvállalkozások vevőkommunikációjára szakosodott E-Bridges eMarketing TM

Hogy működik az Online Project Management? analízis fejlesztés pozícionálás működés pozícionálás fenntartás Értékelés, eredmény kimutatás és folytatás…

A Project Management előnye I. Jobb kommunikáció a vevőkkel Jobb helyezés a weblapok között Rendszeres vásárlók Rendszeres bevétel Kevesebb hiba Kisebb kísérletezési veszteség SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

A Project Management előnye II. Szakmaiság Lépéstartás Koordináció Összetett team munka Folyamatos igazodás Kevesebb hiba Kisebb kísérletezési veszteség SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

A Project Management előnye III. Az eMarketing Terv elemei: •Online Project Management •Agilis software fejlesztés •Értékesítési stratégia •Promóció – reklámozás •Üzleti terv •Pénzügyi Terv •A fenntartás és az üzleti működtetés költségei •Eredmény kimutatás •Integrált üzleti kommunikáció Költségérzékeny tervezés

Ahogy tanulunk, úgy haladunk! A szakemberek és a megrendelők egyformán aktív fejlesztői a végeredménynek. A célkitűzések megvalósíthatósága folyamatos igazodással történik! A webprogramokat és a hirdetéseket is menet közben együtt alakítják. Nagyobb terhet ró a résztvevőkre, de sokkal jobb végeredményt biztosít! A Project Management előnye IV. SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Project Management árpaletta Management Fenntartás Reklám költség SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Mennyivel drágább profikkal együtt működtetni a weblapot? SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

A projekt management jelentősége Professzionálisan kezelt weblapok bevételének növekedése Tudatosan kezelt weblapok bevételének növekedése Bevételek

Növekedési ütem Magyarországon Hol a nagy pénz? 2010 A magyar webáruházak éves forgalma 2006-ban 3 milliárd, 2010-ben 133 milliárd!!

Webáruházak forgalma Magyarországon

Az online piac széthúzódott Bármilyen termékre van valahol vevő előbb - utóbb…. Long Tail - Hosszú farok effektus - aki keres, az talál!

Növekedési ütem előfeltétetei A rendszeres internet használók fele már vásárolt online! Képzettség az értékesítők egyre jobban tudják a vevő kommunikációt a marketing technológiával Eszköz ellátottság Motiváció Olcsóbb, egyszerűbb, személyre szabott vevő igények

Mit tervezünk még? SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

VI. Értékesítési stratégia Tudjuk, hogy hol találhatók az elsődleges vevők! Tervezzük! Mennyiért éri meg az első oldalon lenni a Google-ban? Mennyi ideig hirdessünk? Mit hirdessünk? Hogyan ismerjük meg a vevők valódi igényeit!

Még hol hirdessünk? Hány, évente visszatérő, kampányciklust tervezzünk ? Hogy működtessük a Facebook oldalt? Hogyan kezeljük az új vevőket és a visszatérőket? Hogyan kezeljük a kapcsolattartást a hírlevéllel? Hogy akciózzunk? Hogy szállítunk? Mit adunk ingyen? Hogy hangoljuk össze mindezt egy rendszerben? A vevők máshol is vannak! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Forrás: A hazai vevők által kedvelt fizetési és szállítási feltétek 2009-es felmérés

VII. Integráció Általában igaz, hogy az online hirdetés a tradícionális reklám és a személyes üzletépítés eredményeit turbózza. Minél jobban szervezett a vevőkommunikáció, annál többet tudunk kihozni az online reklámból! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

VIII. Online Marketing munkafolyamatok Összetett tevékenység Promóció – reklámozás Integrált marketing

Mivel kezdjük a tervezést? SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

I. Elemzéssel: eMarketing audit Kinek, mit, hogyan adhatunk el? - Termék, szolgáltatás - Ár - Értékesítési helyek - Piac befolyásolás Hova kell az interneten elhelyezni, mit lehet elérni?

- Termék, szolgáltatás audit A weblap is a vállalkozás terméke - virtuális termék! Struktúrája és programja a promotált terméket és szolgáltatásokat teszik versenyképessé! A weblap a termékhez igazodik! A weblap önmagában még nem jelent előnyt az értékesítésben! Az eMarketing és a weblap teljes működése (fenntartás, vevő kommunikáció) együttesen hoznak előnyt. A weblap csiszolgatásán keresztül az üzlet működése is javul. SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Ha erős az online konkurencia, vagy a realizált eredmények elmaradnak a prognosztizáltaktól, akkor az újabb online kampányok mellett, az árképzést érdemes újra gondolni. Az árrés gyakran nagyon alacsony, ami a kampány költségeknek szűkebb határt szab. Az elérhető maximális vevőszámot ilyenkor gazdaságosan nem kaphatják meg. - Ár audit SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

- Értékesítési helyek auditja Nagyon fontos az online pozíció megszerzése és megtartása, hiszen a látogatók tudatosan keresnek és sokan keresik őket. A többi reklámanyagnak, ismertetőnek, és minden hirdetésnek, bármilyen média megjelenésnek, még a termék csomagolásának is, utalni kell a weblapra, mert így nyújt tökéletes lefedettséget.

- Piaci befolyásolás, promóció - reklámozás Az online reklám kampányokat az audit szerint tervezzük, így a legtöbb potenciális fogyasztóhoz eljutnak, - lehetőleg csak azokhoz. Ezzel jelentős költséget takarítunk meg! A Google is kedvezőbb áron számol. A Google kampány csak egy része a promóciónak. A kampányt összehangoljuk a weblapot működtető vállalkozás minden egyéb hirdetésével is. SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Mivel folytatjuk?

• kampány tervekkel • hírlevél kampányokkal • felelősökkel • határidővel • ütemtervvel • költségtervvel II. Marketing integráció tervezése SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

III. Döntés Az elkészült tervek szerint súlypontozni, válogatni lehet. Az integrációval elkerülhető az átfedés és csökkenthető a megvalósítási költség. Az induló költségtervben már látható az is, hogy hol szükséges a tételek újragondolása. SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Döntési pontok - Fejlesztési és működtetési költségek - Munkacsapat - Marketing integráció

Weblap készítés, egyedi design: 700 € Szerverhoszt, domainnév: 80 € Egyedi szállítási, postázási program: 800 € Webshop: 1200 € One Step Optimization: 250 € Google kampány felépítés: 150 € eMarketing Terv: 300 € Google AdWords kampánykeret: 400 € Weblap projekt vezetés: 380 € Összesen: 4260 € - Pénzügyi terv - Induló webáruház Üzleti weblap, webáruházzal, egy folyamatosan működtetett online projekthez A legkisebb vállalkozás is virtuális nagyüzemként működik! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

- Webüzlet fejlesztési szakaszok - induló webáruház Kit bízzunk meg? Kivel dolgozzunk? A legkisebb vállalkozás is virtuális nagyüzemként működik!

A fenntartás költségei A weblap üzleti működés és a fenntartás költségeit a weblap programjának átvételétől számoljuk. Mértéke a feladattól függ. A működtetési költségeket, amelyek részben fix, részben változó költségek, a terv tartalmazza. Ezeket is a beruházás költségeihez vesszük, ha induló üzletről van szó. A legkisebb vállalkozás is virtuális nagyüzemként működik! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Weblap Működtetési fix költségek egy közepes forgalmú, (havi látogató) weblapnál, outsource megbízással A weblap az elsők között releváns helyen van tartósan. Google reklámjait rendszeresen működteti. A cég online forgalma meghaladja az évi 15 milliót. Alkalmazottak havi munkadíjai ÁFA nélkül: 1Weblap manager Ft 1eMarketer Ft 1Webmester Ft* 1Weblap adminisztrátor 5000 Ft* Összesen Ft * alaptevékenység ↕ ↕

Az üzleti működtetés változó költségei A kampányok és a eMarketing költségek szakaszosan változó mértékben. Napi bevétel a weblapról csak napi munkával lesz! Még a legkisebb weblapnál sem csökkenhet átlag heti 10 munkaóránál kevesebbre, a fenntartás és működtetés! A legkisebb vállalkozás is virtuális nagyüzemként működik! SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Változó költségek Mi csak költségérzékeny cégeket ismerünk, ezért mindig úgy állítjuk össze a weblap egymásra épülő eszköztárát, hogy fokozatosan bővíthető költségekkel tudjuk menedzselni. A weblap a tervben, a választott elemektől függően, azonos változó költségen is szerepelhet, mert –az alap fenntartás, –az alap hirdetési költségek, –az alap munkadíj, havi egy összegű átalány kifizetéssel megoldhatók. Az időszakos kampányok, a fejlesztési költségek, a költségvetésben keretösszeggel tervezhetők.

A szerződésen túli többletmunkát nem kell kifizetni! Minden hónapban fizetendő!, ….akkor is, ha az adott hónapban éppen kevesebb vagy alig volt munka. Az átalány módosítását mindkét fél kezdeményezheti, ha tartósan és indokoltan növekszik vagy csökken munkamennyiség. Az átalány díj jelentős megtakarítás SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

IV. Eredménykimutatás –költségek megtérülése A Webanalitika hiteles mérőeszközei nélkül nem dolgozunk! A Google Analytics óráról - órára több, mint 30 szempont szerint gyűjt számadatokat a weblap látogatóinak reakcióiról és a trendekről. Reklám megtérülési mutatók: Egy elért látogató hirdetési költsége = Google AdWords költség / elért aktív látogatók, (kattintások) száma Egy vásárló költsége= (Összes hirdetés + működési költség) / vásárlások száma SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

- Reklám megtérülési mutatók: Pontosan felmérhetjük, hogy megtérültek-e a reklámra fordított költségek? Csak az online költségekből tudunk pontos megtérülést számolni! – a Google analytics segítségével. Marketing integrációval a többi reklám megtérülési adatairól is pontosabb képet kapunk, ( pl.: a weboldalakra irányított hagyományos hirdetésekkel). Online reklám / elért vevők száma = egy elért látogató költsége Pl.: Bevétel = Ft Összes reklám kiadás= Ft

- Reklám megtérülési költségek: Összes reklám kiadás /Bevétel = egy bevétel forintra fordított reklám forint Nem számoljuk ki, mindenki maga elvégezheti saját adataival Az értékelésnél viszonyítsunk! • Előző évi bevétel azonos reklám költéssel, • online kommunikáció management és • Google AdWords költség nélkül: Még egy adatra volna szükség a pontos értékeléshez! • Bevétel reklám kiadások nélkül: Ezt nem ajánljuk kipróbálni!

- Marketing kiadások mértéke A marketingkiadások a jövőben sem mérséklődnek, legfeljebb a növekvő forgalomtól függően csökken részarányuk a teljes költségvetésben. Térjünk el az ilyenkor szokásos “Bevétel, kiadás, adózás előtti és adózás utáni eredmény” számítástól. Mennyibe kerül egy elért vevő, arra vagyunk kiváncsiak. SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

- Éves összes marketing kiadás Weblap éves összes működési költsége (tárhely, domainnév): Ft Google AdWords és Facebook hirdetések: Ft Munkadíjak: Ft Éves összes e-kommunikációs költség: Ft Rádiós reklám: Ft Plakátok: Ft Szórólapok: Ft Újság hirdetések: Ft Éves egyéb marketingkiadás munkadíj nélkül: Ft Összesen: Ft SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

- Online marketing eszközeink sem örök életűek ! Meddig használható a weblap? - software frissítés nélkül, - biztonsági fejlesztések nélkül? - folyamatos lépéstartás nélkül? Képzések az üzleti használatról…? Megújuló webprogramok és marketing technológia eMarketing Terv szerint ütemezett fejlesztések

Összefoglalás Ahhoz, hogy a vállalkozás az üzleti évét profittal zárja, szoros költségvetéssel tervezett állandó online promócióra invesztáljunk. Az értékesítésben mindig a hirdetésre fordított összeg lesz a legnagyobb. Reklám költség Fenntartás Management SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

Megújuló kihívások - integrált üzleti kommunikáció A legtöbb vállalkozás nem végez piackutatást. A tervezett online kommunikáció költségkímélő és hatékony piaci elemző eszköz lesz a vállalkozó kezében. Hozzunk ki a kevesebből többet! A jól irányzott, integrált marketing tevékenységgel fenntartjuk a vevők figyelmét.

A tervszerűen megvalósított online kommunikáció költségkímélő és hatékony piaci elemző eszközzé válik a vállalkozó kezében.

Ugyanazon az online piacon vagyunk, ahova a költségérzékeny vállalkozásokat is pozicionáljuk. Egyedi értékesítési stratégiát készítünk, kipróbált eszközöket, teljes szolgáltatást adunk, versenyképes áron. Összetett tudást közvetítünk minden projektben. Ott vagyunk a Google AdWords és az eMarketing nemzetközi szakmai közösségeiben. Minden vevővel egyenként foglalkozunk, rendszeres Skype support-ot és képzéseket is biztosítunk. E-Bridges eMarketing Terv

eMarketing Terv saját weblapunkra telepített projektkezelő programban: Free Joomla kiegészítő: projekt és feladatkezelő program

Költségérzékeny tervezés Az eMarketing Terv elemei: •Online Project Management •Agilis software fejlesztés •Értékesítési stratégia •Promóció – reklámozás •Üzleti terv •Pénzügyi Terv •A fenntartás és az üzleti működtetés költségei •Eredmény kimutatás •Integrált üzleti kommunikáció

2005 óta az E-Bridges eMarketing TM rendszerben készítjük a terveket Folyamatos megbízásokhoz, saját használatra akkor is eMarketing tervet készítünk, ha a megbízó ezt külön nem kéri!

2005 óta az E-Bridges eMarketing TM rendszerben készítjük a terveket Az eMarketing tervet a Joomla weblaphoz telepített Projekt kezelő software-ren készítjükel egy évre, negyedéves, és havi bontásban Az anyagot dokumentum formátumban is átadjuk. Az eMarketing Terv megvásárolható önálló programként is.

Mit kínálunk az eMarketing Tervvel együtt Marketing technológiát a világ élvonalából, és - a legjobb minőségű programokat - az árban is legjobb fejlesztőket - “green hosting” környezetbarát szerver szolgáltatásokat - nemzetközi standardokkal SEO White papers - E-Bridges útmutatók - E-Bridges eMarketing TM

eMarketing Tervezés Online Project Management E-Bridges eMarketing ™ e-bridges.eu emarketingexpert.eu Skype:eurobridge E-Bridges útmutatók

Az integrált marketing a vevőkommunikáció egyetlen ígéretes útja! Töltse le eladásomat az integrált marketing alapjairól is!