MUTA TÓ Nem támog atott álláshe lyek száma
MUTATÓ Aktív eszköz támogatásban kikerültek száma Akt.e.t.-ból három hónap múlva a nem visszakerültek száma Akt.e.t.-ból három hónap múlva a nem visszakerültek aránya 74,60%65,28%64,63%75,3%58,80%64,94%
A munkaügyi központnak a gazdaságra nincs ráhatása, az ügyfelek jelentős része önállóan helyezkedik el, a bejelentett álláshelyek száma alacsony. A kérdés, hogy akkor mit tesz a munkaügyi központ, mit tudhat be eredményének?
MUTATÓ Az éves beáramlás Az éves beáramlásból szolgáltatást kapott Az éves beáramlásból szolgáltatást kapott aránya ,35%36,41%85,39% Kikerültek száma kikerültekből szolgáltatást kapott Kikerültekből szolgáltatást kapott aránya ,93%31,35%83,08% Benmaradottak Bennmaradottakb ól szolgáltatást kapott Bennmaradottakb ól szolgáltatást kapott aránya ,24%48,45%89,79%
A nyilvántartott álláskeresők éves érintett létszáma Összes foglalkoztatot tá válók száma Összes foglalkoztatot tá válók aránya (%) Támogatás nélkül foglalkoztatot tá válók száma Támogatás nélkül foglalkoztatot tá válók aránya (%) BAROSS , ,01 X KIRENDELTSÉG , ,47 RÉGIÓ , ,91
Regisztrált álláskeresők száma zárónapon Budapest, Baross utcai Kirendeltség Kirendeltség férfiak nők Nem <= 12 hónapja folyamatosan nyilvántartott > 12 hónapja folyamatosan nyilvántartott ,6% ,54% Folyamatos regisztráció hossza
Regisztrált álláskeresők száma zárónapon Budapest, Baross utcai Kirendeltség Kirendeltség álláskeresési járadék ,89% ,61% Rendelkezésre állási támogatás ellátás nélkül ,76% ,58% Ellátás ált. iskolai végz. nélkül 293 5,37% 23 0,74% általános iskola ,48% ,66% szakiskola 130 2,38% 56 1,81% szakmunkásképző ,93% ,09% gimnázium ,38% ,77% szakközépiskola ,63% ,43% technikum145 2,65% 164 5,31%
A támogatás nélkül elhelyezkedettek száma, aránya mellett a szolgáltatásban részesülők száma is jelentősen növekedett. Belső és külső szolgáltatások A kettő közötti összefüggésben kell keresni a munkaügyi központ, jelen esetben kirendeltségünk tevékenységét, s annak mennyiségét, minőségét, valamint eredményességét.
A kezdetek – hatósági tevékenységek Kirendeltségünk az elmúlt 5 év távlatából Kirendeltségünk jelene és jövője
Preventív, szinten tartó és fejlesztő Fő célcsoportok: új belépők, támogatásból kikerültek, tartós álláskeresők
Reintegráló csoportos foglalkozás, újraorientáló csoportos foglalkozás, Motivációs csoportos foglalkozás, Kulcsképesség-fejlesztő csoportos foglalkozás, Álláskeresési technikák oktatása csoportos foglalkozás
Egyéni tanácsadások, Mentori szolgáltatás, Pszichológiai tanácsadás, Álláskereső klub Külső partnerek szolgáltatásai Roma foglalkoztatást szervező
Magdolna Negyed program vállalkozóvá válás támogatása /KIÚT program Új Híd Munkaerő- Közvetítő Nonprofit Kft TÁMOP „alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők részére” TÁMOP – FH pályaorientációs tanácsadás Álláskereső Klub – családsegítő munkatársak működtetésével, prevenciós jelleggel is Szociális Információs Pont Ingyenes vállalkozási és pénzügyi tanácsadás állásügynökök
állásbörzék tavaszi/őszi rehabilitációs állásbörze és információs napok képzési és karriernapok Projektvásár Roma Esélyegyenlőségi Kerekasztal
Az eddig jól ismert programjaink és külső partnereink szolgáltatásai mellett Munkáltatói kapcsolattartás fejlesztése Szolgáltatások szélesítése Minibörzék havi rendszerességgel
Álláskeresési Információs Napok (ÁKI nap) előadást hallgathatnak álláskeresésről, munkajogi, EURES tanácsadást, valamint partnerszervezeteink bemutatkozását, programjaik ismertetését biztosítjuk második részében pedig minden alkalommal egy minibörze kerül megrendezésre az éppen aktuális állásajánlatot kínáló munkáltatók (2-5) részvételével egész napos kihelyezett kirendeltségi információs pontot
Az ÁFSZ keretében végzett és a szervezetei által vásárolt munkaerő-piaci szolgáltatásoknál a szolgáltatásokat igénybe vevők létszámának, létszámösszetételének és az egyénre ráfordított együttes időtartamnak, fajlagos költségnek, valamint a szolgáltatások pozitív hatásainak a vizsgálatát tartjuk elsősorban fontosnak. (Eddig csak elvétve fordultak elő ilyen jellegű vizsgálatok.)
A meglévő eszközök maximális ki- és felhasználása Sikereink közösek A közös cél érdekében példaértékű, a kirendeltség és a külső szolgáltató szervezetek összehangolt munkája, együttműködése Együttes munkával a statisztikai adatokból is látható az eredményesség