FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Marketingkommunikáció és PR
Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
IKT = információs és kommunikációs technológia
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
THE BUSINESS AUTOMATION COMPANY Alsópáhok,2012. február 12. Új média Magyar Kolping Szövetség titkári továbbképzés.
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Parajdi István.
Közösségben újra hasznos! TÁMOP A DOMÁNYBOLT, MINT A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ESZKÖZE Átfogó Célok • Foglalkoztatás • Környezetvédelem • Anyagi fenntarthatóság.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
A víz-háborúk kora jöhet
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Online közösségi hálózatok: új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek feltérképezésére új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
A hasznosítást koordináló szervezet által elérhető eredmények a lakossági szelektív gyűjtésben Viszkei György ügyvezető igazgató Budapest, február.
Zala megyei önkormányzati fórum A TÖOSZ programjai és aktuális önkormányzati ügyek Dr. Zongor Gábor főtitkár Január 26. Zalaszentgrót.
Tapasztalatok az NFT „Közlekedés, energia” munkacsoportjával kapcsolatban Lukács András Levegő Munkacsoport „Civil szervezetek feladatai és lehetőségei.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Térinformatika a mindennapok online médiájában Pohly Ferenc T-Online Magyarország.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Tudta-e Ön … ?. - Tudta-e Ön, –hogy a parlamenti képviselők összesen havi 360 millió forint fizetést kapnak a büdzséből?
Jövő Internet fejlesztések és alkalmazások
A Facebook marketing trendjei
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
Digitalizálás a könyvtárban …mit, mivel, hogyan, mikor, miért, mennyire…
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
EU Tájékoztató Szolgálat
Előadás másolata:

FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő

Mi az ittlakunk.hu? ●hiperlokális (nagyon helyi) tartalom Budapesten ●kerületenként szerveződve, 23 portál a 23 fővárosi kerület lakosai számára ●az egyetlen olyan, egész Budapestre kiterjedő online publikáció, amellyel szomszédságok / kerületek lakosságát lehet megcélozni ●minden portálhoz tartozik egy helyi, közösségi oldal a Facebook-on - a portálok és a Facebook-oldalak összedolgoznak ●havi 150 ezer egyedi látogató, 50 ezer Facebook- rajongó, erős aktivitással

Felhasználói és szerkesztett tartalom ●Előny a csak szerkesztetthez képest több száz amatőr újságíró (crowdsourcing) ●Előny a csak felhasználóihoz képest nem dominálják trollok a terepet, nem fajulnak el a viták (pedig nem sokat moderálunk, inkább csak alaphangot adunk)

FELHASZNÁLÓI TARTALOM HIREK, ÉRTESÜLÉSEK PROGRAMSÁV HELYI SZOLGÁLTA- TÓK, ÜZLETEK KÖNYVTÁRA

Az önkormányzatok jelentős része kitűnően használja az oldalainkat, de akadnak rossz példák is - mindez a legkevésbé sem párthovatartozástól függ, inkább a polgármesterek, alpolgármesterek, sajtósok attitűdjétől.

Milyen a jó önkormányzati sajtójelenlét? ●témagazdagság, az ügyek sokoldalú bemutatása ●közösségi média ügyes használata ●közlemények eljuttatása a független sajtónak ●korrekt kapcsolat a független helyi sajtóval, pontos és gyors válaszok

A kommunikáció lehetséges platformjai: ●Facebook (szinte megkerülhetetlen) ●saját önkormányzati weboldalak felületei (ez inkább csak lehetőség) ●IWIW (már gyengélkedik) ●Twitter (Magyarországon sosem erősödött meg) ●ittlakunk.hu (Budapesten sokaknak hasznos és erős platform)

A közösségi oldalak üzemeltetésének nagy kérdései ●ki tehet föl tartalmakat? (az adminisztrátor, kiválasztottak vagy mindenki?) ●ki írhat hozzászólásokat? ●ki tehet föl máshová mutató linkeket? ●mennyi időt és energiát visz el a moderálás? ●moderálási kérdések ●trágárság ●ellenséges, bosszantó, informálatlan beszólások ●trollok ●rasszizmus és társai ●erőszakra felszólítás

Önkormányzati dilemmák: A legtöbb önkormányzatnak van sajtója, amit ellenőriz. Vajon ez 100 százalékos megoldás? Vagy van 150 százalékos is? ●valóban olvassák, nézik az emberek? ●megbíznak benne? ●áttevődik-e a közélet, környezet tárgyalása más platformokra? ●nem kerül túl sokba a sajtó - főleg ebben a válságban? ●jelenlét, független felületeken - olcsóbb? hatékonyabb?

A jövő útja lehet: ●hangsúlyos és ügyes szereplés a közösségi oldalakon ●a független publikációkkal való jó kapcsolat, az azokban megnyíló lehetőségek hatékony kihasználása (Facebook- oldalak, blogok, ittlakunk.hu) ●technikailag: a kérdések, felvetések, észrevételek elektronikus becsatornázása, pl. ittlakunk.hu, járókelő.hu) – az önkormányzatoknál dolgozó témafelelősökhöz. ●a szelektív lerakó mellett halomban áll a szemét ●hogy lehet kutyát tartani ●mikor lesz vége a Futrinka utca föltúrásának ●nem nyelik be a 200 forintost a parkoló-automaták ●macskát mosdatnak a főtéri szökőkút vizében

Köszönöm a figyelmet! Lőke András,