„Jó gyakorlat” Kisfizikus tábor

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Hajdúdorog Általános tájékoztató, beszélgetés /10. terem/ 6. osztály /47-es terem/ 8. osztály /26-os terem/ 6. osztály /11.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Iskolánkról.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
REFERENCIAINTÉZMÉNYI MENTOR SZOLGÁLTATÓ SZEREPBEN Bedőné Fatér Tímea tréner Felkészülés a mentorálás mesterségére.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
DIGITÁLIS TANESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁSBAN
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
A „jó gyakorlatok” Ötlettől a minősítésig
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Pályázatok BELOVÁ Zrínyi Ilona Általános Iskolája által beadott pályázatok a es naptári évben.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szeretettel köszöntjük a projektzáró nap résztvevőit !
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Előadás másolata:

„Jó gyakorlat” Kisfizikus tábor

„Nem a tudomány, a szeretet művel csodákat.” /Eötvös József/

Móra Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Hajdúdorog, Tokaji út 5.

Az iskola bemutatása röviden Iskolánkban jelenleg 23 tanulócsoport, 420fő általános iskolai és 205 fő alapfokú művészeti oktatásban résztvevő tanuló van. 2011. óta Akkreditált Kiváló Tehetségpont Tehetséggondozó munkánk sikerét megyei, regionális és országos versenyeredmények jelzik.

Az iskolánkban folyó nevelő - oktató munka pedagógiai céljai Pedagógiai tevékenységünk célja az, hogy tanulóinkban váljon meggyőződéssé a valódi emberi értékek választása, követése, és az azok érvényesüléséért való küzdelem, érezzék, hogy ezek árán válhatnak művelt, szabad, gazdag személyiséggé, alkotásra és boldogságra képes emberré, nemzeti kulturális értékeink átörökítőivé.

Innovációk iskolánkban Projekt megnevezése A megvalósítás időpontja A projekt összes költsége (Ft) Támogatott projekt esetén program neve Támogatott projekt esetén pályázati azonosító szám Projekt 1 2009.05.01.-2010.08.31. 46.849.696 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4-08/-2009-012 Projekt 2 2010.03.01.-2012.06.15 10.014.247 Pedagógusképzések TÁMOP 3.1.5/09/A/2-0056 Projekt 3 2011.06.15-2012.06.15. 5.263.000 Fenntartható fejlődés Hajdúdorogon KEOP 6.1.0/A/11-2011.0035

A „Jó gyakorlat” célja A Kisfizikus tábor célja, hogy játékosan, sok-sok kísérlettel, szabadidős tevékenységgel megszerettesse a tanulókkal a természettudományokat,valamint a matematikát.

A Kisfizikus tábor alkalmazása a tehetséggondozásban Matematika kompetencia Természettudományos kompetencia Szociális és környezeti kompetencia Ember és természet műveltségterület Földünk és környezetünk műveltségterület

Kisfizikus tábor működéséhez szükséges humán-erőforrás Táborvezető (fizika szakos tanár) Matematika és fizika szakos tanárok a résztvevő tanulók számától függően Rendszergazda Szülők (délutáni szabadidős programokhoz)

Kisfizikus tábor eszközigénye Táborban résztvevő tanulók részére multimédiás számítógépek Kísérleti eszközök Digitális tábla Táblajátékok Sporteszközök

„Jó gyakorlat” alkalmazásakor várható feladatok Májusban Kisfizikus tábor előre várható költségeinek megtervezése (Pizzázás, jutalomcsokoládék, emléklapok, emléktollak, főzés, 1 vagy 2 napos kirándulás költségei) Humán erőforrás megszervezése Alapítványi vagy pályázati pénz a gyerekek költségének csökkentésére Gyerekek toborzása (tábor részvételi költségének összeszedése, elérhetőség elkérése) Július végén emlékeztető levél vagy e-mail küldése a tanulóknak A tábor programjának összeállítása, feladatok kiosztása

Hétfő 900 Általános tájékoztató, beszélgetés /10. terem/ 6. osztály /47-es terem/ 8. osztály /26-os terem/ /11. terem/ /10. terem/ /informatika terem/ Kislaptopokon oktatóprogramok használata PowerPointos bemutatók bemutatása, feladatok megoldása Érdekes feladatok   Testek építése Gömbi geometria Nyomoz a Szupercsapat! feladatlap PowerPointos bemutató készítése- az eddig tanult fizika tananyag összefoglalása, feladatok készítése Táblajátékok Mérési gyakorlat Legyen ön is milliomos! Kislapto-pokon oktatóprogramok használata Hidak lineáris hőtágulása-csoportmunka mozaik módszerrel 1145Fénytani kísérleti bemutató /26-os terem/ 16:00 Strand 17:00 Mozigép működése Főzés Sport 15:00 Hajdúnánás bowlingozás, geotermikus fűtésrendszer megtekintése 17:00 Akadályverseny Vélemények, emléklapok Pizzázás

A Kisfizikus tábor Tevékenységközpontú Gyerekközpontú Digitális, multimédiás eszközök használatát támogató Tanári szerepkör megváltozása Tanulói motiváltság növekedésére törekvő Tanulói kísérleteket fő szerepbe helyező Táblajátékokat használó Csoport és páros munkákat alkalmazó

Kisfizikus tábor ellenőrzésének és értékelésének módjai Tanulói elégedettségmérés Versenyeredmények elemzése Tesztelés, kipróbálás

Az átvételhez szükséges költségek típusai Know how ára Hospitálás, helyszíni tapasztalatszerzés Utazás Mentorálás, az adaptációs folyamatba ágyazott felkészítés CD, DVD Egyéb költség

Elérhetőség 4087 Hajdúdorog, Tokaji út 5. Tel.: 06-52-572-007, 06-52-572-008 E-mail: mora.hajdudorog@gmail.hu