SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok munkaidő beosztása
Advertisements

Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Tanulói és szülői igény- és elégedettség-mérés
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Az olvasástanítás módszere:
Tehetségazonosítás gyakorlata
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Szülői elégedettség mérés eredménye
Az iskolai szociálismunka
Gyermekvédelmi munka áttekintése
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Professzionális iskolai kutatások
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
Tehetségpont létrehozása
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
A tételek eljuttatása az iskolákba
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Készítette: Bártfai Lászlóné
Kedvezőtlen iskolai hatások,az iskolai környezeti ártalom
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Tanulói elégedettség mérés május. A tanulóknak összesen 2442 kérdést tettünk fel. 263 esetben a tanulók nem adtak választ, ami a feltett kérdéseknek.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése április.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
A szaktanácsadó segítő szerepe
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Pedagógus értékelési rendszer
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
Pedagógiai válaszaink az egyéni különbségek elfogadására
ÖSSZESÍTŐ A versenyen résztvevő felnőttek kérdőíve KI MIT TUD területi döntő Eger, május 8. 9: az adott állításra vonatkozó információ hiánya 1:
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Tovább együtt eredményesen … A FELSŐ TAGOZAT ÍGY.
DARUS a gyermekekért.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
DARUS a gyermekekért.
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Kompetencia alapú szakoktatás
Előadás másolata:

Tanulói és szülői igény- és elégedettség-mérés Kanizsai Dorottya Általános Iskola 2011

SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS 2011

ERŐSSÉGEINK – GYENGESÉGEINK A gyermekek figyelnek egymásra (3,37) Megfelelő az iskola fegyelem-elvárása (3,97) Megfelelő a gyerekek tanuláshoz való viszonya (3,89)

ERŐSSÉGEINK Az iskola megfelelő kihívásokat biztosít a gyermekem számára más területen is (sport, zene, rajz) (4,56) Megfelelőek a pedagógusokkal történő személyes találkozási lehetőségek (4,53) Elvárom,hogy gyermekem mindig elkészítse leckéjét a napköziben (4,88) A napköziben gyermekem a megfelelő gondoskodásban részesül. (4,65) Az iskola magas színvonalú teljesítményt követel meg a gyerekektől (4,45) Véleményem szerint az iskola eredményesen fejleszti a gyerekek képességeit (idegen nyelv, zene, rajz) (4,49) Elégedett vagyok az iskola külső megjelenésével. (4,45) Van lehetőségem arra, hogy bekapcsolódjak az iskolai munkával kapcsolatos tevékenységbe. (4,44) Az udvar és környéke alkalmas mozgásra, játékra. (4,37) Gyermekem jól érzi magát a napköziben (4,41)

TANULÓI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS 2011

Erősségeink, gyengeségeink a tanulók véleménye alapján Gyengeségek: Iskolánkban odafigyelnek egymásra a gyerekek (3,32) Elégedett vagyok az iskola tisztaságával (3,88) Ismerem a diákok jogait. (4,05) Elmondhatom a problémáimat, komolyan foglalkoznak vele. (3,96)

Erősségeink (diákjaink 4,4 feletti állításai) Iskolánk sokféle lehetőséget biztosít számomra a tanuláson kívül is (zene, sport, rajz, szakkörök)(4,8) Lehetőségünk van különböző versenyeken, kiállításokon, rendezvényeken szerepelni és részt venni. (4,75) Nevelőink elvárják a fegyelmezett viselkedést. (4,78) Tanáraink megfelelően felkészítenek minket a továbbtanulásra. (4,68) Vannak jó hangulatú közösségi rendezvényeink (4,57) Az iskola jó teljesítményt vár el tőlem.(4,55) A tanáraim törődnek azzal, ha nem úgy teljesítek, ahogy tudnék. (4,57) Véleményem szerint az iskola eredményesen fejleszti a képességeimet(idegen nyelv, rajz, zene). (4,47) Elégedett vagyok az iskola külső megjelenésével. (4,46) Ismerem és betartom iskolám Házirendjét. (4,45) Az iskola berendezési tárgyai megfelelőek. (4,45)

A napközis diákok igényei Kevés az ebédadag (5) Az udvaron pad, fa, virágok (4) Több levegőzési lehetőség, több szabadidő (2) Sima kifli helyett vajas kifli Legyen napközis faliújság és legyen mindenkinek saját szekrénye Tanítás után sport és kézműves foglalkozás Több program WC-k tisztasága, WC-papír, kéztörlő Kosárlabdapálya az udvaron Több kuka Rendes háló a kapukon A kiselejtezett labdákat kaphassuk meg

Feladatok A gyerekek nem figyelnek egymásra, ezért fejleszteni kell a toleranciát és az empátiás képességeiket. Javítani kell az iskola fegyelmi helyzetén (felnőttekkel szembeni udvariasság) Javítani kell a tisztaságon A diákönkormányzat és az iskolaszék munkájának szélesebb körű megismertetése, beszámolás a tevékenységükről (iskolai honlap készítése) Jobban oda kell figyelnünk az egyes gyerekek problémáira. Erősíteni kell a tanulók tanuláshoz való viszonyát.