Szabadidő szervezés! IGEN!
6 ISKOLÁBAN? IGEN!?
Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán kívüli foglalkozások, programok előkészítése, szervezése - a pedagógiai programhoz nem kapcsolódó szabadidős tevékenységek előkészítése, szervezése - a társiskolák hazai és nemzetközi kapcsolatainak segítése - terepfeladatok, megbízás szerint - a gyermek és ifjúságvédelmi munkatárs támogatása - pályázatfigyelés, írás - DÖK vezetőkkel kapcsolattartás, munkájuk segítése - kapcsolattartás a tagiskolákkal, és a társintézményekkel, az MFPI-vel, a Klik-kel, stb.
• A tagiskolákkal kiépített jó viszony • Bizalommal fordultak hozzám • Iskolai és külsős programok szervezését tudtuk együtt végezni • Az információ áramlás és a kapcsolattartás megfelelő • Valamiben mindenhol tudtam segíteni, részt venni Sikerek
Kudarcok • A saját ötletekből nem mindent tudtam megvalósítani • Sehová sem tartozás érzése • Motivációs nehézségek „kívülállóként”
MEGOLDÁSOK - Új, más kommunikációs csatornák - Önálló, naprakész információs felület - Aktívabb DÖK, MK-i részvétel - Konkrétabb feladatmeghatározás
Megvalósult, sikeres programok •Iskolákon belüli: •Kulturális (kiállítás, versmondó versenyek, tehetség kutatók, pályázat, stb. ) •Szakmai •Egyéb •Iskolán kívüli: •Kulturális (tehetség kutató) •Sport •Egyéb
Tanulság „Nem ismerem a sikerhez vezető utat, de kudarchoz vezet ha mindenkinek próbálsz megfelelni…” (Bing Crosby)
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!