Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
Valamely társadalom fejlettsége feltételezi az egyetemes emberi értékek felvázolásán túl azok teljes mértékű elfogadását, értékesítését. Minden embernek.
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Tehetségazonosítás gyakorlata
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
A gyakorlatvezető mentor
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Középpontban a fejlődés
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
Kaposvár Jó gyakorlat Készítette: Lengyelné Bencsik Judit.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
V ARJÚ L AJOS R EGIONÁLIS T ERMÉSZETTUDOMÁNYI E MLÉKVERSENY Bevált Jó Gyakorlat.
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Készítette: Kocsis Erzsébet
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Hejőkeresztúr – Tehetséggondozás K. Nagy Emese k. nagy.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Az Arany János Tehetséggondozó Program szerepe a Sárospataki Árpád Vezér Gimnázium és Kollégium tehetséggondozó munkájának pedagógiai, módszertani fejlesztésében.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
Kompetencia alapú szakoktatás
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Van-e „Fazekas titok”?

 1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben (el ő dök: Szt. Benedek rendi gimnázium, Pedagógiai szeminárium)  1960 – tól speciális matematika tagozat, az iskola „zászlós hajója”  A jelen

 Pedagógusok (miben azonosak, miben különböznek)  Diákok (mások-e, mint más iskolákban?)  A nyilvánosság motiváló ereje (az ismertség el ő nyei és hátrányai, a felel ő sség)

 Az osztály/csoportszinten végzett tanári tehetséggondozó munka sajátosságai  Ki képes erre?  Milyen feltételek szükségesek a megvalósításhoz? (kompetenciák, id ő, bátorság)

 Mit kap a diák komplex módszer eredményeként?  Milyen diákok számára sikeres ez a módszer?

 Kapcsolat tanár és tanítványai között („alkotóm ű hely”)  Kapcsolat a diákok között (rivalizálás helyett egészséges versenyszellem)  A diákok szociális fejl ő désére gyakorolt hatás

 Mikor és kivel foglalkozik külön a tanár?  Mikor szükséges és eredményes az egyéni foglalkozás?

 Ki és miért versenyez, vagy nem versenyez?  Hogy viszonyuljon a tanár a versenyekhez?  Pedagógiai munka versenyek után  A szül ő k „nevelése”

 Differenciált oktatási rendszer: minden gyereknek joga van tehetsége kibontakoztatásához  4,6 vagy 8 osztályos középiskola?  Személyi feltételek  Tárgyi feltételek