Www.evgyuruk.hu Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Első hullám
„Ne hagyd magad!” fogyatékosságügyi antidiszkriminációs program
A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Bodor Ákos – Grünhut Zoltán MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP
Az Ec-Pec Alapítvány IPR szolgáltatási tapasztalatai Pap Sára ügyvezető.
Felmérés a magyar lakosság szelektív hulladékgyűjtési szokásairól SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS A MINDENNAPOKBAN, AHOGY AZ UTCA EMBERE LÁTJA Sajtótájékoztató.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
A PÁLYAKÖVETÉSI KUTATÁSOK MÓDSZERTANI SAJÁTOSSÁGAI KABAI IMRE ZSIGMOND KIRÁLY FŐISKOLA TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KUTATÓKÖZPONT (ZSKF TKK) DPR Szakmai Nap 2009.
Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
Készítette: Geszler Nikolett
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
©MTA KIK TTO 2013 Fiatal kutatók Az MTA fiatal kutatói álláshely- rendszerének értékelése az érintettek szemszögéből Kutatói pályakövetés: egy multidimenziós.
1 ONYF BM OEP Az EMMA működési modellje Munkavállalók adatai Munkáltatók adatai Munka- viszonyok adatai Munkavállalók EU FH OMMF KSH EMNY Központ Munkáltatók.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Marketing Mészáros Judit Renczes Ágoston Adatbázis
MÉDIAHÍR KUTATÁS GVH VPI a Bajnai-kormány első gazdasági miniszterjelöltjének kartellezés miatti visszalépése kapcsán.
Tájékoztatás a gyakorlatban avagy a gyors információtól az irodalom kutatásig Behálózott irodalom Érd, szeptember 24.
Beköszöntött az éles WebeC „korszak” Szűcs Attila Készpénzlogisztika Január 30.
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
Márton Sándor: A Campus-lét online-survey válaszadóinak szocio-kulturális jellemzői „CAMPUS-LÉT” A DEBRECENI EGYETEMEN: CSOPORTOK ÉS CSOPORTKULTÚRÁK Műhelykonferencia.
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
A Pécsi Tudományegyetem eredményei a Diplomás Pályakövetési Rendszer első évében DPR Szakmai fórum Pécsi Tudományegyetem április 12. Veroszta Zsuzsanna.
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
INNOCSEKK 156/2006 Hasonlóságelemzés-alapú vizsgálat a COCO módszer használatával Készítette: Péter Gábor
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
2004. január 27. Felmérések felhasználása, kapcsolatrendszere Szabó Imre BME Diákközpont igazgató.
A diplomás pályakövetés egyes jogi aspektusai Dr. Görög Márta, SZTE ÁJTK egyetemi docens Szeged, április 29.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
MTA Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet „Határ mentiségtől az integrált határrégióig” Győr, 2005 október 5. Települések,
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató augusztus 7.
A tudás értéke Nyelvtudás, közgazdasági és természettudományos tájékozottság Európában Lannert Judit.
Philips közvélemény-kutatás CATI – telefonos interjúk eredményei
Figyelő Top 200 Üzleti etika és korrupció Alexa Noémi október 11.
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2009 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Kistérségek periódusra vonatkozó fejlesztési tervei 2006.
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Második hullám
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
MISKOLC ÉS TÉRSÉGE TELEPÜLÉSI SZILÁRDHULLADÉK-KEZELÉSI RENDSZERÉNEK TOVÁBBFEJLESZTÉSE – KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A PROGRAM ÁLTAL ÉRINTETT LAKOSOK KÖRÉBEN PROJEKTAZONOSÍTÓ:
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Hazai vámhatósági tapasztalatok és legjobb gyakorlatok az AEO-kal való együtt működés terén Konopás András százados2014. június 24. NAV KAVIG Konopás András.
Kié a projekt? Calderoni kerekasztal-beszélgetés március 12. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon: (06-1) 235.
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
Internet a családban Székely Levente –
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
A Szegedi Tudományegyetem DPR programjának eredményei és tapasztalatai.
A földhasználat és a birtokstruktúra jellemzői. A földhasználat változása Magyarországon ( )
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
ROMÁNIAI MAGYAR KULTURÁLIS PROJEKTEK (NGOSAK) ÉS PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEIK A PONT CSOPORT STATISZTIKÁI ÉS AZ ERRE CÉLRA KÉSZÍTETT MÉLYINTERJÚK ALAPJÁN.
Iskolakezdés, ahogy a családok látják
Országos kutatás a részmunkaidős foglalkoztatásról
A helyettes szülői ellátás működése
Motivációs kutatások kutatási kérdései
Márkakereskedői helyzetkép
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április

Kérdőív-statisztika *, február 3. – április 10. (%) *A kérdőív-adatbázisban válaszadóként vagy válaszmegtagadóként regisztráltak A válaszadási hajlandóság igen magas volt a vizsgálat során, majdnem minden alkalommal válaszoltak is.

Az elégedettség átlagpontszáma a lekérdezés hullámai szerint (1-5 pont) A megkérdezettek összességében, döntő részben elégedettnek és készségesnek mutatkoztak a magánnyugdíjpénztár irányában.

Körülbelül mennyi volt az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár öt éves átlagos reálhozama? – a lekérdezés hulláma szerint (%) A hozamot tekintve az utolsó körben lekérdezettek sem mutatkoznak tájékozottabbnak a többieknél, mindössze 4%-uk vállalkozott a válaszadásra.

A hozam megítélése a lekérdezés hullámai szerint (%) Az összes kérdést tekintve a hozam mértékének megítélésében mutatkozik a legnagyobb eltérés valamely magyarázó tényező alapján: a „jól értesült” üzletkötői kör fele úgy gondolja, hogy az Évgyűrűk hozama nem különbözik más nyugdíjpénztárakétól (a másik két körben 23-32% volt ez az arány). Ugyanakkor a harmadik kör esetében szignifikánsan alacsonyabb a „nem tudja” kategóriába tartozók aránya, mint a másik két csoportnál.

Szokta-e követni egyéni számláján, hogy a munkáltatója befizette-e egyéni tagdíját? – a lekérdezés hulláma szerint (%) A harmadik körben megkérdezettek tudatosabb ügyfélnek tűnnek válaszaik alapján, az átlagosnál nagyobb arányban kísérik figyelemmel számlájuk változását.

Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár különböző írásos anyagokat szokott küldeni tagjainak, Ön hogyan értékeli ezeket a megkereséseket? (%)

Az írásos anyagokat keveslők aránya - különböző csoportokban (%) E tekintetben a lekérdezés három köre mutatja a legnagyobb eltérést: míg az első körben megkérdezettek közül minden ötödik szeretne több írásos tájékoztatást kapni, addig a harmadik körösök esetében csupán 8% ez az arány.

Az írásos anyagok tartalmával elégedettek - különböző csoportokban (%)

Amennyiben a későbbiekben megkeressük Önt, melyik információs csatorna volna erre a legmegfelelőbb az Ön számára? (%) A kapcsolattartás eszközeinél továbbra is hasonló támogatottsággal rendelkezik a telefon, a postai illetve az elektronikus levél, s míg az t említették a legtöbben az első helyen, addig a két említés alapján a postai levelet mondták a legtöbben.