[freemail]. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Hirdetési termékek – Display
Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Internetezők – internethasználat alakulása,
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
[fre ] Az új [fre ] Több mint levelezés, a saját kommunikáció internetes közműve:  kommunikáció a képernyőn: levelezés, üzenetküldés.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
A digitális reklám eszközei 1.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Előadás másolata:

[fre ]

Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. félév I. félév A teljes (15 évnél idősebb) népesség 27%-a, 2,34 millió fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A teljes (15 évnél idősebb) népesség 45%-a, 3,83 millió fő legalább hetente internetezik.

Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. félév – I. félév A éves célcsoport 29%-a, ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A éves célcsoport 62%-a, ezer fő legalább hetente internetezik.

Internetezők – affinitás Online hirdetés: hatékony célzás a fiatal, aktív, városi, diplomás, vezető beosztású és magas státuszú célcsoportok körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, né né.

Internet használat a éves célcsoport körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, né né.

Történet  A [fre ] 1997 októberében jött létre, mint az első magyar ingyenes levelező szolgáltatás.  A sajtóhírekben és utcán kiragasztott matricákban népszerűsített szolgáltatásra az indulását követő két napban mintegy kétszázan regisztráltak, egy héten belül pedig már kétezren rendelkeztek [fre ]-es címmel.  Az elmúlt több, mint 10 évben a [fre ] számos változáson esett át, hogy megfeleljen a növekedő felhasználói számnak és a felhasználói igényeknek.  2008-ban két új felülettel is megjelent a [fre ]: egyik a mobil, másik a szimpla egyszerűsített felülete, azon felhasználók részére akik technikai okok miatt nem tudják használni az új felületet

Tartalmi elemek és szolgáltatások  mobil megjelenés  egyszerűsített fre Szimpla  1 GB tárhely  10 MB csatolmány méret  1GB óriás-file küldési lehetőség  chat  címtár  keresés ekben  fotótár  telefon  SMS-értesítő  névjegy

Márkaértékek, hívószavak MÁRKAÉRTÉKEK  A legnagyobb magyar ingyenes webmail szolgáltatás, 12 éve folyamatosan, a magyarországi internet elterjedés kezdetétől HÍVÓSZAVAK  Ingyenes  Magyar  Egyszerű  Megbízható  Könnyen kezelhető  Gyors

[fre ] számokban  Napi 800e, heti 1,4 M, havi 2,1 M UV  Jelenleg több, mint 3,5 M postafiók  Átlagosan naponta körülbelül 7 M beérkező levél és majdnem 1 M kimenő levél kerül kezelésre.  Havi egy alkalommal küldünk hírlevelet, ezt mind a 3,5 M aktív felhasználói postafiókba kézbesítjük Aktív postafiókok száma

Origo Adhouse elérés Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, november (15+ belföldi internetező közönség)

Közönség összetétel – nem, kor Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

Közönség összetétel – végzettség, településtípus Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

Közönség összetétel – foglalkozás, státusz Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

Közönség összetétel – család, főbevásárló Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

Közönség összetétel – gazdasági aktivitás Forrás: Szonda Ipsos-Gfk Hungária Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), név. és Szonda Ipsos-Gemius SA gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), átlaga Megjegyzés: megoszlás és affinitás adatok a teljes (15 évesnél idősebb, belföldi) népességhez viszonyítva Jelölés színekkel: a vizsgált Origo termék közönség összetétele Szürkeárnyalatokkal: adott csoport lakosságban képviselt aránya

Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, fre .hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Fre 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), , 15+ belföldi internetező közönség, fő

Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, fre .hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Fre 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), , 15+ belföldi internetező közönség, fő

Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, november Teljes havi elérés a 15+ hazai internetezők körében: 3,87 millió fő Az Adhouse és konkurenseinek exkluzív elérése

belföldi internetező közönség: (ezer fő) Levelező oldal felhasználó: (ezer fő) Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, október A [fre ] 533 ezer felhasználója nem látogat más levelező oldalt. A levelező olda- lak látogatóinak 15%-a csak az [fre ]-en érhető el. Levelező oldalak elérése

Havi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

Havi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

Heti elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. f év. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

Heti elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

Napi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

Napi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data,

 Display (banner) hirdetés: A [fre ]-en lehetőség van leaderboard, doboz, dupla, tripla, layer, vertical, sky elhelyezésére.  Targetálás: A ROS bannereket nem, kor, irányítószám alapján tudjuk targetálni Megjelenési lehetőségek

 Képes ajánló: Kis kép és rövid pár karakteres szöveg együttese, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra Megjelenési lehetőségek

 Szöveges link: A legegyszerűbb és egyben legkevésbé tolakodó fajtája az internetes reklámoknak. Mivel nem különül el élesen az adott oldalon található többi hivatkozástól (link), a felhasználóban nem mindig tudatosul, hogy hirdetésre kattintott.  [fre ] levélvégi üzenet: Szöveges hirdetés a kimenő [fre ] levelek végén azoknak, akik korábban engedélyezték ennek megjelenését. Hozzávetőlegesen 1,4M levél végén jelenik meg naponta Megjelenési lehetőségek

Miért a Fre ?  Elérés és targetált kampányokra egyaránt megfelelő  Nem, kor, irányítószám alapú targetálás!  Hazai legnagyobb & legismertebb levelező és kommunikációs portál  Új arculat és szolgáltatások

Köszönjük a figyelmet!