Simon Zoltán, Café Creative

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos tippek pályamódosításhoz
Advertisements

Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
A kölcsönös befolyásolás

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Márkaépítés – Hitelesség
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Competitive NanoMedicines for the Global Market ITDH, 2009, Január 21. A projektgenerálás módszertana a klaszterekben Name:Lisziewicz Zsolt, PhD Position:Chief.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
Kecskemét, április 2O.Készítette: Ramháb Mária A kistelepülési könyvtári ellátás korszerűsítésének lehetőségei Informatikai és Könyvtári Szövetség.
Versenyelemzés 8.fejezet.
TÉNYLEG CSAK EZ MOTÍVÁL?
Mellár János 5. óra Március 12. v
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Preventív kifogáskezelés
Béres Egészség Hungarikum Program Egészségrecesszió Kutatás Sajtótájékoztató április 23.
Erdész Ferenc HelpforYou tulajdonos
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Köszöntünk a Siker Programban A VILÁG LEGNAGYOBB É S LEGPROFITÁBILISABB N EMZETKÖZI HÁLÓZATÁT ÉPÍTJÜK FEL !! Dolgozd ki magad az állásodból a siker program.
Virtuális méréstechnika 12. Óra Karakterisztikák mérése November 21. Mingesz Róbert v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező 4. Óra Karakterisztikák mérése November 23. Kincses Zoltán, Mellár János v
Ember László XUBUNTU Linux (ami majdnem UBUNTU) Ötödik nekifutás 192 MB RAM és 3 GB HDD erőforrásokkal.
Műszaki ábrázolás alapjai
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Isten akarata-e, hogy megházasodjam? A házastárs kiválasztása.
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Gabriel García Márquez
Gabriel Garcia Márquez: 13 jó tanács az élethez
, Gödri István Vállalati versenyképesség A Folyamatos jobbítás kultúrája 2008 június 27 Eger.
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém /' /
szakmérnök hallgatók számára
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Olvasd lassan és csendben!.
Várnai Péter: Hit – hivatás - hűség április
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
IV. Terjeszkedés.
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
MUNKA- ÉS TŰZVÉDELEMI JELEK ÉS JELZÉSEK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Virtuális Méréstechnika Sub-VI és grafikonok 1 Makan Gergely, Vadai Gergely v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat - levelező Sub-VI és grafikonok 1 Mingesz Róbert V
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Olvasd lassan és csendben!
Norvegija – Šiaurės pašvaistė 45 le cke az életben Nov 2009 He YanMusic: snowdream.
Mi történik a piacon?. A rohanó világ üzenetei “ Customers want new kinds of color printing that offset simply cannot do.” Kispéldányszám Gyorsabb átfutás.
mint ami mások szerint szükséges!
Személyiségteszt.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
A közösség ereje. Mi az e-demokrácia gép? Hogyan működik a gép? Mire szeretnénk használni ezt a gépet? Mi a 42? Kikből áll a 42? Mit szeretne a 42? Miről.
A nőnek nem kell más, csak legyél neki:
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A termelés költségei.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Előadás másolata:

Simon Zoltán, Café Creative Mit néz a néző? Simon Zoltán, Café Creative

Mi a különbség?

A brand A MÁRKA: az emberekben élő érzések egy termékről, szolgáltatásról vagy vállalatról. Minden egyes embernek megvan a saját külön verziója. A vállalatok nem kontrollálják ezeket az embereket és érzéseket, legfeljebb kommunikációs technikákkal befolyásolják. Ha jól teszik, akkor elegendő számú emberben fog ugyanaz az érzés egy adott vállalatról, termékről vagy szolgáltatásról kialakulni. Ekkor elmondhatja a vállalat, hogy van márkája.

WHAT IS A BRAND? “A product is something that is made in a factory: a brand is something bought by the consumer.” (Stephen King, from Developing New Brands) “Your brand is how a consumer feels about your product” (Charlotte Beers) “A brand is a collection of perceptions in the mind of the consumer.” (Paul Feldwick)

The meaning of the brand advertising packaging the product itself where it is sold direct mail web site promotions events personal service telephone contact editorial comment sponsorship price etc……..

Communication fields Hogyan és milyen csatornákon keresztül terjesztjük ki a márka stratégiában megfogalmazottakat.

The corporate benefits of a strong brand The ability to charge a better price A more loyal customer base resistant to competitive activity A protectable long-term profit stream Power in negotiations with distributors The ability to support a range of products with consequent marketing economies of scale A platform for more efficient range extensions/new products A clearly defined focus for internal efforts and motivation

Forrás: Interbrand, Best Global brands 2011

Ami ha nem működik, lecserélik az edzőt, aki a stratégiát alkotta.

LOGÓTERV – OTP BANK

BRAND COFFEIN 7. / 7.

Biztonságos + Ügyfélközpontú + Vezető + BRAND COFFEIN ÉRTÉKEK Stabil - A biztonság stabilitáson alapul. Az OTP esetében ez a „volt-van-lesz” érzése. Ma Mo.-n elképzelhetetlen, hogy az OTP ne legyen. Az országosan elérhető fiókhálózat is a nagyságot, a stabilitást reprezentálja. Szakértő – Egy pénzintézet csak akkor biztonságos, ha szakértelemmel bánik az ügyfelek pénzügyeivel. Az ügyfél nem tud magától e bonyolult világban eligazodni, szüksége van egy társra, a bankra. Ezt az érzést várják és kapják az OTP-től. Felelős – A biztonság, a gondoskodás és a felelősségvállalás rokon fogalmak; ez alapvető elvárás az OTP Csoport legkülönbözőbb piacokon működő tagjaitól. Komplex – Az ügyfelek egyszerű banki ügyintézésre vágynak, ezért azt várják, hogy minden szolgáltatást egy helyen igénybe tudjanak venni. Tehát az ügyfélközpontúság széles termékskálát is jelent. Kényelmes – Mindent egyre kényelmesebben szeretnének intézni az emberek, így a banki szolgáltatásokat is: sorban állás nélkül akár otthonról, vagy személyesen, bárhonnan, bárhol, könnyen elérhetően. Gyors – A kényelem mellett a mai elvárások sarkköve a gyorsaság. Bár az OTP sokat fejlődött ezen a téren is, ügyfelei mégsem tartják gyorsnak. Innovatív – A vezető meg akarja őrizni pozícióját, ezért dolgozik, fejlődik. Újabb és újabb utakat keres. Az utóbbi évtizedben végig ez jellemezte az OTP-t. Dinamikus – A vezető mindig dinamikus, erőteljes. Ez egy állapot, amely akkor igaz, ha sugárzik a márkából. Regionális – Magyarországon az OTP piacvezető. Mára azonban regionális vállalattá vált, és ez beépült a márkaértékek közé.

Volt, van, lesz?

A márka egy ígéret – múlt, jelen és jövő…

Márkaszemélyiség

1. Ki vagy te? Hogyan mutatkozol be? Mi a foglalkozásod? Olyan valami, ami örömöt okoz, értesz hozzá és inspirál téged. Olyasmi, amit értenek azok is, akiknek mondod.

2. Mit csinálsz? Mivégre létezel? Mi az a (fennkölt) eszme, ami létrehívta a vállalkozásod? Mit adsz hozzá a világhoz? Mi az, amiért azt mondhatod majd egyszer: volt értelme?

3. Mi a víziód? Hogyan látod saját vállalkozásodat 5, 10 év múlva? Legyen ez a vízió érthető, kézzel fogható!

4. Milyen hullámot lovagolsz meg? Milyen trend irányítja az iparágad? Mennyire erősek a trendek? Mi az, amit fel tudsz használni? Egynél több trend is használható?

5. Kik vannak még a láthatáron? Kivel versenyzel a kategóriádban? Ki hányadikként érkezett? Mi a stratégiája annak, hogy első vagy második legyél?

6. Mi tesz téged egyedülállóvá? Mi az az egyetlen dolog, ami mássá, ellenállhatatlanná teszi a márkádat? Mi az, ami csak te vagy?

7. Mit kell hozzáadnod vagy elvenned? A meglévő márkád mely elemei hatnak az egyediség ellen? Nem akarsz túl sokat? És mik azok, amelyek még hozzáadhatnának?

8. Ki szeret téged? Ki alkotja a márkád közösségét? Akik az igazi magját és erejét adják a márkának. (Ökoszisztéma, menedzsment, munkatársak, vevők, befektetők)

9. Ki az ellenséged? Melyik versenytársad a rossz ember? Milyen értékeket testesít meg, amit te nem csinálnál sosem? (és amit el is mondasz ügyfeleidnek)

10. Hogyan szólítanak? Segít vagy árt a neved a márkádnak? Akarsz változtatni? Vagy tudsz rajta javítani?

11. Hogyan magyarázod magad? Írj egy mondatos állítást a márkádról (trueline)! Készíts belőle rövid verziót (tagline, szlogen)! Trueline:

12. Hogyan terjeszted ki az üzeneted? Milyen üzenetekre bontod tovább azt, amit a trueline-ban leírtál? Ügyelj, hogy az üzeneteid is olyan egyediek legyenek, mint a stratégiád!

13. Hogyan lesznek elkötelezett vevőid? Állítsd össze milyen termékeket kínálsz! Hasonlítsd össze a versenytársakéval! Melyek azok a pontok, ahol a vevők nem tudnak ellenállni neked?

14. Milyen élményeket adsz? Hogyan ismernek meg a vevőid? Hogyan kerülsz fel a vásárlási listájukra? Oda koncentráld erőforrásaidat, ahol markánsan különbözöl!

15. Hogyan nyered meg a vevők lojalitását? Hogyan segítheted a vevőidnek, hogy gátat szabjanak a versenynek (a javadra)? Hogyan tudod a diszlojalitást elkerülni?

16. Hogyan terjeszd tovább a sikereidet? Egy márka mindig tovább akar lépni. De milyen eszközökkel és módszerekkel tudod az eddigi sikereidet kiterjeszteni? Úgy, hogy közben a már elérteket ne veszélyeztesd!

17. Hogyan védjed a portfoliódat? A rövid távú profitelvárás közben is védened kell a márkás hosszú távú érdekeit! Vigyázz, hogy fókuszált maradj! Vigyázz a 4C betegségre!

Kik a versenytársaid?

Ki a célcsoportod?

Mi az akadálya annak, hogy téged válasszanak?

A kommunikáció 3 aranyszabálya

Ne nézd hülyének!

Ne hazudj neki!

Ne untasd!

Kell egy csapat?

Enjoy the game!