TANULÓSZOBA FÉLÉVI BESZÁMOLÓ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Elfogadlak Alapítvány
Advertisements

SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
A Hallgatói Mentorprogram működése
Differenciált tanulásszervezés 3. Szervezési módok, munkaformák
Az iskolai szociálismunka
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Gyermekvédelmi munka áttekintése
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Cím: 5008 Szolnok, Gorkij út 47. Telefon/fax: Web: Igazgató: Dr. Kállai Mária.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Iskolánkról.
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Méltányossági elvek a közoktatásban
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlati tanácsok és módszerek a jogkövető magatartás kialakításában.
NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Szombathely
HÁLÓZATI TANULÁS Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon TÁMOP nyitókonferencia EGER, szeptember 3.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
„A három-ötperces eseményeknek különös varázsa van az életünkben” Bródy János.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
"Legyen az esély egyenlő ..."
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
as tanév 1. félév beszámolója.
A moduláris szerkezet szervezési problémái az iskolai rendszerű és az iskolarendszeren kívüli képzések esetén Tóth Lászlóné Vitaindító.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
14/1994 MKM r. változásai Nevelési tanácsadásra vonatkozó részek Dr. Szakács Katalin Készült az Oktatási és Kulturális Minisztérium támogatásával.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
RMÁI Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya, Iskola u. 1.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
A pedagógiai program készítése
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Felvételi Központi írásbeli Jelentkezni ig lehet. Bárhol meg lehet írni, de az értékelő lap másolatát a jelentkezési laphoz csatolni.
Tanulástechnikai foglalkozások
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2014/2015. TANÉVBEN A 2014/2015. tanévben lezajlott eljárás 1.
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
Év végi értekezlet.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Szent László Középiskola Szekszárd
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Előadás másolata:

TANULÓSZOBA FÉLÉVI BESZÁMOLÓ 2012/13

Személyi feltételek: I. csoport: II. csoport: Tanárok: Kóty Antalné – tanító, pedagógia szakos tanár (H., K., Sz., Cs,.), Brindza Erika – német szakos tanár (K.), Fábry Tímea – német szakos tanár (P.) Krammné H. Mária – német szakos tanár (P.), Szűcs Sándor – mérnöktanár (H., Sz., Cs.) Tanulók: induló létszám: 21 fő jelenlegi létszám: 21 fő induló létszám: 16 fő jelenlegi létszám: 23 fő Megoszlás: 5. a 4 fő Megoszlás: 6. b 7 fő 5. b 12 fő 6. d 8 fő 5. c 5 fő 6. e 2 fő 7. c 3 fő 8. c 2 fő 8. k 1 fő A munkaközösség személyi összetételében változás következett be, a második félévtől Szuna Attila a munkaközösségünk tagja, szerda és csütörtökön 14-16 óra között vezeti a foglalkozásokat.

Fő feladatok a tanévben A tanulók számára kiemelt cél a napi tanulási szokás, feladattudat kialakítása, a tanulásra való motiválás. Naponta tudatosítani kell a diákokban, hogy a szóbeli tanulnivaló is a házi feladat része. Fontos feladat ezen kívül a felzárkóztatás, a tanulmányi eredmények folyamatos javítása is. Fejleszteni kívánjuk tanulóink környezettudatos gondolkodását különböző tevékenységeken keresztül. Célunk, hogy a gyerekek felügyelet mellett töltsék el a délutánt, ahol a tanuláson kívül játékos kikapcsolódásban is részesülhetnek.

Erősségeink: Közel azonos követelményrendszer a munkaközösségen belül, és a szaktanárokkal. Folyamatos kapcsolattartás az osztályfőnökökkel, szaktanárokkal. Rendszeres és folyamatos tanulást irányító munka. Gyermek centrikus, lelkiismeretes munkavégzés. Napi gyakoriságú fejlesztés korrepetálás

Gyengeségeink: A néhány erősen magatartászavaros tanuló megfékezése elég sok gondot okoz, a fegyelmezett tanulás nem mindig valósul meg. A sok helyettesítés nehezítette a munkát. A tanulók heterogén csoportösszetétele A sok különóra miatt nem minden esetben készülnek el a házi feladatukkal.

Lehetőségeink: Az oktatási törvény változása. Gyakorló feladatokból – feladatbank kialakítása. Tanulópár-rendszer kialakítása. A tudatos tanulás fortélyainak kialakítása. Tanulást segítő könyv, oktató program, oktató játékok beszerzése.

Veszélyek: Bizonytalanságok a törvényi szabályozók változása miatt. Sok egyéni elfoglaltsága a tanulóknak. Magatartás zavaros diákok. Gyakran változik a tanulók személyi összetétel az évközi ki- és beiratkozások miatt.

Programjaink: Gyógynövény és fűszerkert fenntartás. Az én településem rajzai. Madárodú készítés, kihelyezés. Madáretetés. Hulladékgyűjtés az iskola körül. Ünnepvárás Az iskola környékének fotózása