Az itt bemutatott anyag a tanszéki honlapon

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, december 4. E REDMÉNYEK. I. helyezett: Juszt Réka Konzulens: Papp Judit 1. ÁGAZATI ÉS REGIONÁLIS GAZDASÁGTAN - KERESKEDELEM II. helyezett:
Advertisements

SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
Környezeti nevelés Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság Ökoturisztikai és oktatási osztály 2009.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A Hulladékgazdálkodási technológus FSZ átjárhatósága és kredit beszámíthatóság KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI BSc.
A környezetvédelmi megbízott szerepe a vállalkozások tevékenységében és Önkormányzati munkakörben Önkormányzati munkakörben.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Velence, a „víz városa”. Kialakulása: ◊Velence kialakulása egyaránt köszönhető a természetnek, illetve az ember munkájának, környezeti feltételeit viszont.
2009. május MŰSZAKI TÉRINFORMATIKA KONFERENCIA 1 Szabad forráskódú agrár ágazati téradat nyilvántartórendszer (VINGIS) Katona Zoltán (FÖMI) -
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
A Határtalanul! Erdélyben program célkitűzései Sport és turizmus.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
AZ INFORMATIKA LOGIKAI ALAPJAI INCK401 Előadó: Dr. Mihálydeák Tamás Sándor Gyakorlatvezető: Kovács Zita 2016/2017. I. félév Tudnivalók.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
2009. JÚLIUS 26 – AUGUSZTUS 9., SZABADKÍGYÓS
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
IRODALMI HŐSÖK 5. D.
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Az ellátottjogi képviselet 2015-ben
Pályaválasztási tanácsadás
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
Dr. Kovács László Főtitkár
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
A somogyi temetők üzenete című nyilvános fotópályázat
2015. évi, Víz Világnapi „IX. FOTÓPOSZTER PÁLYÁZAT A VÍZRŐL”
Integráció a felsőoktatási könyvtárak szolgáltatásfejlesztésében
A közigazgatással foglalkozó tudományok
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Tájékoztató NGB_ak012.
Magyarország földtana - rövid áttekintés -
Mátészalkai Szakképző Iskola
A évi, „X. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat rövid értékelése
Környezeti teljesítményértékelés
Derzsy Márk - Kovács Csaba KSH Könyvtár Szeged, november 9.
Lovagi Játékok projekt
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Tájékoztató NGB_ak012.
Geréby-Kúria október 28-29
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
2. Nemzeti Aszálykonzultáció Budapest, október 16.
Magyar Világörökség Kiemelkedő természeti és kulturális kincseink.
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Szamosi Zoltán adjunktus
SZTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tehetségnap június 29.
Merre tovább a középiskola után?
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Programjaink fizikából a es tanévben
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Oktatóbemutató címe Előadó név
Iglódi István rendezése
A jövő technikája a szakmunkásképzésben 2015
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Érettségi 2006-os év Szülői ért okt. 28.
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület, al-elnök
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

Az itt bemutatott anyag a tanszéki honlapon Természetvédelem 2019 Feladatok ismertetés Az itt bemutatott anyag a tanszéki honlapon http://www.hidrotanszek.hu/hallgatoi-oldal/feladatkiirasok megtalálhatók!

1. Feladat 1. rész Adott területről irodalom gyűjtése (minimum 6 írott és minimum 6 digitális anyag), a megadott irodalom leírási mintának megfelelően, nyomtatott formában leadva. Határidő: 2019.09.30 (legkésőbb az előadáson)

Feladat területek Bárány Zoltán Attila Farkas Beatrix Gyúró Imre MFKHT6508 Irodalom Ágh Tamás Mecsek Ámbrics Szilveszter Kisbalaton Békési Zita Brigitta Visegrádi-hg Benke Ákos Gemenc Bukta Bettina Zalai dombság Dobos Dóra Cserhát Dócs Róbert Somogy Dojcsák Marcell Alpokalja Gyúró Gellért Balaton Hauck Hajnal Csillag Felső-Tisza-vidék Hornyák Gábor Szigetköz Kiss Csilla Északi-Bakony Kiss-Polgárdi Tamás Mohácsi-sziget Majorszki Gréta Vértes Mucsi Csillag Virág Gerecse Poros Barbara Kiskunság Szabó Éva Dominika Aggteleki-karszt Szakal János Duna-Tisza-köze Szalai Péter Dráva mente Szedlák Fanni Cserehát Szent-Imrey Katalin Zsuzsanna Budai-hegység Szepesi Mariann Börzsöny Szubota Emese Déli-Bakony Tóth Zsanett Fertő-Hanság Feladat területek MFOFT7N04 Irodalom Bárány Zoltán Attila Velencei-tó Farkas Beatrix Szikes tavak Gyúró Imre Balatonfelvidék Ipi Dániel Körösök vid. Kopp László Tisza-tó Kovács László Márk Karsztforrások Némethné Tavas Cecília Zempléni-hg Papp Liliána Maros Pecsenye Bence Hortobágy

Határidő: 2019.10.28 (legkésőbb az előadáson) 1. Feladat 2. rész Adott területről irodalom gyűjtése (minimum 6 írott és minimum 6 digitális anyag), a megadott irodalom leírási mintának megfelelően, nyomtatott formában leadva. Három általam megjelölt tételből 1 oldalas, írásban leadandó összefoglaló készítése. Határidő: 2019.10.28 (legkésőbb az előadáson)

2. feladat Egy tetszőlegesen választott terület természetvédelmi célú bejárása, ott fotók készítése és egy fotóposzter elkészítése. BEADANDÓ DIGITÁLISAN!!! Határidő: 2019.11.18. Fotózandó természeti értékek: a víz bármilyen formája Eső, köd, harmat, hó, jég Forrás, Vízfolyás, Tó, tározó, Mocsár,láp, Tenger Vízzel kapcsolatos létesítmény A víz hasznosítása A víz kártételei Aki a munkáját a Víz Világnapi pályázatra is be akarja adni, az az adatlapot is töltse ki!

Fotó-poszter adatlap (Csak a pályázók részére!) Adatlap-jelentkezési lap (doc formában kérném vissza!!!!) Ne írja át az adatlapot, hanem ezt töltse ki, lehetőleg számítógéppel! A 2020. évi Víz Világnapi fotóposzter pályázathoz ME-feladathoz (Az adatlap kitöltött beküldése a pályázati feltételek megismerését és elfogadását is jelenti!)   A szerző neve: …………………………..………………………………..…………………............ Postacíme: ……………………………..…………………………………………………....………… E-mail címe .…………………………………………………………………………………………. Ha oktatási intézményben tanul, akkor az intézmény neve, címe (egyetemen karig bezárólag): …………………………………………… ……… ………………………… …………… …..... A szerző kora: ……... év TÉMÁK Az I. (HANGULATI) témában készült fotóposzter címe (ami a fotóposzteren szerepel): (1 szerző csak 1 pályaművet adhat be ebben a témában!) …………………………………………………………………………………………………. A II. (SZAKMAI, TÁRSADALMI szerep) témában készült fotóposzter címe (ami a fotóposzteren szerepel): (1 szerző csak 1 pályaművet adhat be ebben a témában!) A III. (magyar vízgazdálkodás, valamint a Magyar Hidrológiai Társaság történéseit bemutató ARCHÍV) témában készült fotóposzter címe (ami a fotóposzteren szerepel):  Egy szerző, vagy azonos összetételű szerzőcsoport mindhárom témában adhat be 1-1 pályázatot, különböző fotóposzterrel!!!! (Ne mentse el pdf-be, doc formában kérném vissza!!!!)    …………………..…., 2020. …….. (hónap) ……… (nap)   ……………...………………. a szerző (beküldő) neveés/vagy aláírása Fotó-poszter adatlap (Csak a pályázók részére!)

A fotózás végeredménye A feliratozás szövege: Készítő Neve – Természetvédelmi feladat, 2019 – Fotózott terület neve Az alapképen 6-8 kép legyen, mindhez rövid magyarázat

2018-as feladat, beadva

Feldolgozható a tanulmányúton látott alábbi 3. feladat A kötelező természetvédelmi célú tanulmányúton való részvétel, ott fotók készítése és egy fotóposzter elkészítése az előző feladat szerint! BEADANDÓ DIGITÁLISAN!!! Határidő: 2019.11.18. Feldolgozható a tanulmányúton látott alábbi természeti érték!!!!

Feldolgozható természeti értékek Élettelen természeti értékek Földtani értékek Barlangtani értékek Kunhalmok, földvárak Vegyes (élő + élettelen + tájképi) természeti értékek Víztani értékek Talajtani értékek Tájképi értékek Kultúrtörténeti értékek természeti környezete