Miről álmodik a rezidens?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Advertisements

Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Az új közbeszerzési törvény megalkotásának körülményei, várható jövőbeli változások május 26. Dr. Kovács László Miniszterelnökség Közbeszerzési Szabályozási.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Hol tartunk… Beszámoló –Mérleg –Eredménykimutatás Értékelés – – – –2004- –Immateriális javak,
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Beszerzési specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A szakiskolák aktuális problémái
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Az időskorúak dialíziskezelésének epidemiológiája
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Quality 4 Children: a minőségi gyermekgondozás sztenderdjei az európai családon kívüli gondozásban.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Informatikai szakképesítéseink
1. dia A szakdolgozat címe
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Segíteni vagy megmenteni
A kollektív szerződés Dr. Fodor T. Gábor Ügyvéd
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Munkavégzésre irányuló jogviszonyok
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Quality 4 Children: a minőségi gyermekgondozás sztenderdjei az európai családon kívüli gondozásban.
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
A POSTAPARTNER munkaerő-piaci program
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Programjaink fizikából a es tanévben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Kérdőív a Pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzésének és megakadályozásának ellenőrzésére Készítette: Dancsné Veres Mária 2/24/2019.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
A foglalkoztatáspolitika kihívásai Magyarországon 2009
Intézmény minőségirányítási programja
A foglalkoztatáspolitika kihívásai Magyarországon 2009
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

Miről álmodik a rezidens? Egy elégedettségi felmérés eredményei Dr. Czeglédi Gábor humánpolitikai igazgató Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kórházak és Egyetemi Oktatókórház

A munkahely választása során melyik volt az a körülmény, amelyik a legfontosabb szerepet játszotta?

A munkavégzése mennyire felel meg az elvárásainak és a jelentkezése során kapott ígéreteknek?

mennyire elégedett a gyakorlati képzés szakmai színvonalával?

mennyire elégedett a munkahelyi légkörrel?

a munkavégzés során kapott feladatok Mennyire felelnek meg a kompetenciájának?

Az alábbiak közül melyik állítás a leginkább jellemző? Összességében elégedett vagyok a szakképzésemmel A képzésemhez minden támogatást megkapok A szakmai fejlődésemhez minden tárgyi eszköz rendelkezésemre áll

Az alábbiak közül melyik állítás a leginkább jellemző? Az osztály hasznos tagjának érzem magam Itt képzelem el a jövőmet Ajánlanám ezt a munkahelyet az orvos ismerőseimnek

Ha kapna más munkahelytől ajánlatot, mennyivel magasabb jövedelem esetén fogadná el?

Milyen képzéseken venne részt szívesen?

Összefüggések Az első munkahely választásában a legnagyobb szerepe a személyes tapasztalatoknak, véleményeknek van, szubjektív döntés születik Az elégedettség nem a magas szakmai színvonalból vagy a kiváló tárgyi környezetből fakad Az elkötelezettséget leginkább a hasznosság érzése határozza meg A munkahely elhagyásához nem a pillanatnyi jövedelem, hanem a perspektíva hiánya vezet Igény van a szakmai tudáson túli, gyakorlati ismeretek megszerzésére is

Köszönöm a figyelmet! dr.czegledi.gabor@szszbmk.hu