KRÉTA ESL modul.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Advertisements

Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Mikszáth Kálmán Gimnázium Postaforgalmi SzKI és Kollégium
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Integrált Elektronikus osztálynapló
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
A NEMZETI TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSI STRATÉGIA INDIKÁTOR RENDSZERÉRŐL Roma Koordinációs Tanács, november 23.
A munkaerőpiaci képzési és átképzési programok eredményességének vizsgálata regionális és kistérségi vetületekben MTA Regionális Kutatások Központja Alföldi.
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
Régió gazdasági kilátásai, szakember igény, szakképzés
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
A korai iskolaelhagyás magyarországi kontextusa
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
A második esély program - kutatás és fejlesztés Singer Péter Országos Közoktatási Intézet Iskolafejlesztési és Integrációs Központ június 17.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
Az esélyegyenlőség elvének érvényesülése az oktatáspolitikában EMBERI ERŐFORRÁSOK MINISZTÉRIUMA KÖZNEVELÉSÉRT FELELŐS ÁLLAMTITKÁRSÁG Pölöskei Gáborné helyettes.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
Szakmai tanulmányút NORVÉGIA ( – ) A bemutatót készítette: Dr. Csermák Károly Ph.D.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény GAZDÁLKODÓI TÁJÉKOZTATÓ Berta-Mudri Krisztina Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Gazdaság Háza 8000.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Járási jelzőrendszeri tanácsadó feladatai és tapasztalatai 2016
Átalakult a szakképzési rendszer
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Év végi értekezlet.
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Nemzeti Köznevelési Portál
Általános iskola eredménye, értékelése
TÁRSADALMI HATÁSOK.
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Általános Iskola tanév
Szent László Középiskola Szekszárd
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
IPR 2009/2010 Ősztől tavaszig IPR.
Korai iskolaelhagyás és társadalmi következményei
A KRÉTA rendszer.
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Gimnáziumi statisztika
3. osztályban.
KRÉTA-ESL Bemutató.
Az SZMBK Intézményi Modell
Csókay László KPSZTI április 13.
KAFEE projekt E-Ügyintézés
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

KRÉTA ESL modul

Bevezetés Európa 2020 stratégia Fő oktatási célkitűzése a korai iskolaelhagyók arányának 10% alá csökkentése.

KRÉTA ESL modul célkitűzése Tanuló Monitoring rendszermodul Célja, a korai iskolaelhagyást (Early School Leaving) csökkentő tanuló jelzőrendszer kialakítása Folyamatosan nyomon követhetővé teszi a változásokat az osztályfőnökök, az intézményvezetők, az intézményfenntartó, illetve a szakképzési centrumok felelős munkatársai számára

Hogyan működik? A KRÉTA ESL modul egy tanulói monitoring, amely ún. indikátorok segítségével méri a tanulók lemorzsolódási veszélyeztetettségét.

Tanulói ESL indikátorok A KRÉTA ESL rendszer a tanulók tanulmányi eredményei, mulasztási adatai segítségével határozza meg a tanulók ESL veszélyeztetettségének értékeit. A rendszer 12 indikátor alapján határozza meg a tanuló ESL veszélyeztetettségének értékét. A legfontosabb indikátorok: 72% 43% 38% 86% Bukások száma Tanulmányi átlag Igazolatlan mulasztások Összes mulasztás

Veszélyeztetett tanulók Veszélyeztetett és figyelemmel kísérendő tanulók meghatározása A KRÉTA ESL rendszer segítségével az osztályfőnökök és az intézményvezetők folyamatosan nyomon követhetik a lemorzsolódással veszélyeztetett ill. a lemorzsolódás szempontjából figyelemmel kísérendő tanulókat.

Osztály és intézményi szintű ESL indikátorok Osztály ESL indikátorok A program megjeleníti a lemorzsolódás szempontjából veszélyeztetett osztályokat és tanulmányi, mulasztási adataikat. Intézményi ESL indikátorok A KRÉTA ESL programban lehetőség van az ESL indikátorok intézményi szintű áttekintésére, továbbá iskolai szinten beállíthatók az egyes paraméterek határértékei is. 120 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110

Tanulói indikátorok időbeli alakulása Bukások száma A KRÉTA ESL rendszer alkalmas a bukások számának változását havi bontásban is megjeleníteni. Tanulmányi átlag Nyomon követhető a tanuló tanulmányi átlagának változása is havi bontásban. Igazolatlan mulasztás Megjeleníthetők az egyes indikátorok kiugró értékei és vizuálisan láthatók az időszaki változások. Összes mulasztás Trendszerűen követhetők a tanulók legfontosabb indikátorainak havi változásai.

ESL riasztási rendszer ESL riasztás küldése A KRÉTA ESL alkalmazás lehetőséget biztosít elektronikus riasztási üzenetek (e-mail) küldésére, abban az esetben ha az indikátorok értéke kiugróan változik az előző időszakhoz képest. Küldés: automatikusan, manuálisan Tanuló – szülő – osztályfőnök – intézményvezetés

A KRÉTA-ESL rendszer – Tanulói adatlap Mulasztások hirtelen megugrása

A KRÉTA-ESL rendszer – Tanulói adatlap Igazolatlan mulasztások növekedése

A KRÉTA-ESL rendszer – Tanulói adatlap Nagyon változó tanulmányi eredmény

A KRÉTA-ESL rendszer – Tanulói adatlap Folyamatosan romló tanulmányi eredmény

Tanuló monitoring Nem egy új adminisztrációs teher FONTOS Tanuló monitoring Nem egy új adminisztrációs teher Nem minősít, nem rangsorol ESL veszélyeztetettség szempontjából vizsgál A prevenciót segíti Vizuálisan információt közöl Nem intézményi monitoring

KÖSZÖNÖM A FIGYELMÜKET!