Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
ELŐADÁS INDÍTÁSA Előadó: Dr. Nikolov Marianne és Dr. Ottó István Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék E-learning a CooSpace rendszerben: egy kísérleti.
Pedagógusok korszerű internetes kompetenciáinak fejlesztése Bedő Ferenc - közoktatási szakértő
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Tanárok és diákok a Facebookon
Számítógép az oktatásban Készítette: Halász Rita Tanár- informatikatanár MA 2010/2011.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Angol nyelvi kompetencia
TANULÁS-TUDÁS-MINŐSÉG Farkas Katalin címzetes főiskolai tanár, SZTE Tanárképző Főiskolai tanár Budapest, november 29.
Fontosabb fogalmak Képesség :
Matematika kompetenciaterület
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Világ – Nyelv, az idegennyelv-tudás fejlesztésének kormányprogramja. FPN Budapest, 2004.
A fejlesztő értékelés.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Az E-TANÁR portál.
Konstruktív pedagógia és számítógéppel segített tanulás
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
Azt gondoljuk, hogy az e-learning megismerése nem az elméleti háttérrel kezdődik. Kicsit bele kell kóstolni. Van egy hosszú, érdekes anyagunk az általunk.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Innovatív felsőoktatási módszerek
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
Graciela Sbertoli / Vox A kisebb települések önkormányzatainak támogatása az életen át tartó tanulás szemléletének népszerűsítésében MANORKA – zárókonferencia.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Az üzletek operatív működtetése
Erasmus+ tapasztalatok
Ágota néni Firenzében Erasmus + kurzus:
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Tervezési folyamat.
A tükrözött vagy fordított osztályterem
Az Erasmus eredményei dióhéjban
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Flip-It! A módszer alkalmazása
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel
A puding próbája avagy a GEOMATECH a gyakorlatban
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
Előadás másolata:

Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita Flipped classroom Personal introduction Online course running Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita Project: Erasmus+ 2015-1-HU01-KA202-013555 Flip IT! – Flipped Classroom in the European Vocational Education

Flipped classroom Flipped Classroom animation

Áttekintés Néhány adat a kurzusról, kurzus értékelés A tanulók visszajelzései Tanári vélemények Tapasztalatok Tanulságok a jövőre nézve Jövőbeli tervek

A kurzus felépítése 3 modul Fórum Cél, témakörök Tanulási útmutató Digitális tananyag Gyakorló feladat Beadandó feladat (pontozott)

40% ugyanannyi időt tölt a házi feladattal

53% kicsit többet tölt a képernyő előtt, 27%-nál mást helyettesít

40% 10-15 percet tölt a videók megnézésével, 33% kevesebbet.

42% telefonon nézi meg a videót.

Mit szeretsz a módszerben? Pozitív élmények, jobb hangulat Úgy dolgozhatom fel az anyagot ahogy nekem tetszik Hogy a Tanár(nő)t megismerhettük más helyzetben Hogy bárhol meg tudom nézni a videókat, csak a telefonom kell hozzá Érdekesebb az óra és aktívabb Sokkal kreatívabbak és pörgősebbek az órák

Jellemezze az Ön fordított óráját! Szeretném a későbbiekben, egyre több órán alkalmazni a módszert. …többet tanultak, mint a frontális munkánál. Jó hangulatú, kicsit zajosabb, mint a hagyományos, sok interakcióval tarkítva, az online számonkérést/tudásfelmérést (Kahoot!) pedig kifejezetten várják, és követelik. :)

Kihívások Digitális készségek Tananyag minősége Diákok motiválása

Tanulságok In-Flip Más alkalmazások (h5p, OpenShot) Személyes kontaktus Nagyobb hangsúly az aktív tanulási módszerekre Időzítés

Alkalmazások Variability - comfort level with technology

Jövőbeli tervek Személyes E-könyv kiadása Következő kurzus szeptemberben Lekövetés Nyitva marad a kurzus Személyes Lelkesedés Folyamatos önfejlesztésre igény Bátorság Diákok munkáltatása

Děkuji Gracias Thank you Köszönöm a figyelmet! Találkozzunk egy újabb kurzuson vagy projektben! Téringer Anita anita.teringer@itstudy.hu