Http://szechenyipiros.hu/.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Advertisements

Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Királyhelmec városunk története
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Széchenyi István Gimnázium
Komplex Instrukciós Program
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
A holokauszt tanítása iskolámban
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
Iskolánkról.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények Kiegészítő pedagógiai szolgáltatások.
Gönczy Pál Általános Iskola
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
Élménypedagógia avagy Kalandok és Álmok a Ridensben november 21. Bányai Sándor Kalandok és Álmok Szakmai Műhely TÁMOP / RIDENS.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
A TORNATANÍTÁS, TANULÁS TESTNEVELÉS-ELMÉLETI KÉRDÉSEI
SZTE BTK Spanyoltanár MA
A kerettantervek fejlesztése
A pedagógus.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Az ember futhat, de nem menekülhet a megmérettetés elől. Az egyetlen gyerek se maradjon ki a mérésből jelszavát hangoztató korban az oktatásban dolgozóknak.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
Városközponti Főigazgatóság Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz augusztus 23.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Széchenyi István Gimnázium Dunaújváros Készítette: Terecskei András (tanuló) és Szücsné Dr. Harkó Enikő (igazgatóhelyettes) Előadók: Csathóné Zágoni Nóra.
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Resztoratív megközelítés a konfliktuskezelésben
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Gyömrő Írta: Farkas Gréta A mi iskolánk Városunkról Kis városunk lakói
Pedagógus értékelési rendszer
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Információs társadalom Elektronikus napló. Bevezetés Az elektronikus napló Az elektronikus napló lehetővé teszi az iskola mindennapjai során felmerülő.
A második esély program - kutatás és fejlesztés Singer Péter Országos Közoktatási Intézet Iskolafejlesztési és Integrációs Központ június 17.
Telefon:72/
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Harruckern János Közoktatási Intézmény Gyula „Zöld út a jövődhöz” május 01. – február 28 TÁMOP B
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
ÉRETTSÉGI 2016 Általános tájékoztató az érettségiről
Természettudományos nevelés Réti Mónika kutató Kutatási, Elemzési és Értékelési Igazgatóság Iskola- és Módszertanfejlesztő Központ V.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Életkor/iskolatípus/előképzettség…
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
30 órás Akkreditált továbbképzés viselkedészavarokról pedagógusoknak, szülőknek Reményi Tamás A képzések időpontjai a következők: 1. Blokk -10.
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
PONTOSÍTÁS: tavaly jeleztük, hogy a 2007/8-as tanévtől
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Ruzsa, Csongrád megye délnyugati részén, Szegedtől 40 km-re fekvő kistelepülés.
A képzések helyszínei, időpontjai: a képzés előtt egy héttel
Iskolai szabályok – harmadik osztály
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
3. osztályban.
Előadás másolata:

http://szechenyipiros.hu/

Arizona program Mi tette szükségessé a program bevezetését A program bevezetésének előkészítése A program működése A program következményei Javallatok és ellenjavallatok

eeford.org www.hildaschule.de http://weoressuli.hu/ ARIZONA PROGRAM, avagy lehetőségek a konfliktusok kezelésére a tanórán. Pápai Weöres Sándor Általános Iskola

1. Minden tanulónak joga van a zavartalan tanuláshoz. 2 1. Minden tanulónak joga van a zavartalan tanuláshoz. 2. Minden tanárnak joga van a zavartalan tanításhoz. 3. Mások jogait tiszteletben tartom.

Információk a tréningszoba felügyelője számára Terem : 7.   Tanuló: Osztály: közbekiabált, beszélt megtagadta a munkát agresszív magatartást tanúsított  engedély nélkül elhagyta a helyét tárgyakat dobált az osztályban zavarta padtársát, környezetét másokat megsértett Mobiltelefont, tabletet használt Zenét hallgatott   egyéb: Tanár: Tanóra: Dátum: Idő:

Információs lap az osztályba való visszatéréshez  Név:   Osztály: Dátum: Idő: Ügyeletes tanár:

Interjú Csovcsics Erikával, a Gandhi Gimnázium, majd a pécsi Budai-Városkapu Általános Iskola, Szakiskola, Speciális Szakiskola és Alapfokú Művészeti Iskola főigazgatójával. „Ha egy gyerek nem »működik« az osztályban, azokat a módszereket keressük, amivel a konkrét problémát gyorsan kezelni tudjuk, adott esetben akár úgy is, hogy egy másik pedagógus rendelkezésre áll. Bár ez egy kis iskola, el tudtuk úgy készíteni a beosztást, hogy mindig legyen szabad ember, akihez bemehet a gyerek. Sokszor az is elég, hogy csak egy picit külön legyen, lenyugodjon, vagy ha kell, beszélgessen a tanárral. Úgy látom, ez a megoldás egészen jól működik.” http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=1567

Brokés-Hadházi Lívia – Földes Petra Pál Tamás féle igazlátó nap http://szavaiistvan.freeweb.hu/irodalom/igazlatonap1.pdf Brokés-Hadházi Lívia – Földes Petra A Szemtől-szembe konfliktuskezelő módszer az iskolai gyakorlatban http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=534