http://szechenyipiros.hu/
Arizona program Mi tette szükségessé a program bevezetését A program bevezetésének előkészítése A program működése A program következményei Javallatok és ellenjavallatok
eeford.org www.hildaschule.de http://weoressuli.hu/ ARIZONA PROGRAM, avagy lehetőségek a konfliktusok kezelésére a tanórán. Pápai Weöres Sándor Általános Iskola
1. Minden tanulónak joga van a zavartalan tanuláshoz. 2 1. Minden tanulónak joga van a zavartalan tanuláshoz. 2. Minden tanárnak joga van a zavartalan tanításhoz. 3. Mások jogait tiszteletben tartom.
Információk a tréningszoba felügyelője számára Terem : 7. Tanuló: Osztály: közbekiabált, beszélt megtagadta a munkát agresszív magatartást tanúsított engedély nélkül elhagyta a helyét tárgyakat dobált az osztályban zavarta padtársát, környezetét másokat megsértett Mobiltelefont, tabletet használt Zenét hallgatott egyéb: Tanár: Tanóra: Dátum: Idő:
Információs lap az osztályba való visszatéréshez Név: Osztály: Dátum: Idő: Ügyeletes tanár:
Interjú Csovcsics Erikával, a Gandhi Gimnázium, majd a pécsi Budai-Városkapu Általános Iskola, Szakiskola, Speciális Szakiskola és Alapfokú Művészeti Iskola főigazgatójával. „Ha egy gyerek nem »működik« az osztályban, azokat a módszereket keressük, amivel a konkrét problémát gyorsan kezelni tudjuk, adott esetben akár úgy is, hogy egy másik pedagógus rendelkezésre áll. Bár ez egy kis iskola, el tudtuk úgy készíteni a beosztást, hogy mindig legyen szabad ember, akihez bemehet a gyerek. Sokszor az is elég, hogy csak egy picit külön legyen, lenyugodjon, vagy ha kell, beszélgessen a tanárral. Úgy látom, ez a megoldás egészen jól működik.” http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=1567
Brokés-Hadházi Lívia – Földes Petra Pál Tamás féle igazlátó nap http://szavaiistvan.freeweb.hu/irodalom/igazlatonap1.pdf Brokés-Hadházi Lívia – Földes Petra A Szemtől-szembe konfliktuskezelő módszer az iskolai gyakorlatban http://www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=534