Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció INSURACE 2017 CsepY Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció 2017.06. 28.
INSURACE 2017 CsapY Külső környezeti tényezők : digitális robbanás biztosítási szektor felértékelődése bővülő termékstruktúrák pénzügyi kooperációk erősödő verseny szigorodó jogszabályi környezet szociális háló gyengülése állampolgárok megtakarításai keresik a biztonságos ugyanakkor maximalizált hozam megoldásokat kormányzati beavatkozás a piaci versenybe
INSURACE 2017 CsapY Belső meghatározó tényezők : a cégcsoport stratégiája a magyar management célkitűzései egyértelmű világos stratégia , kommunikált értékek erős NN brand proaktív magatartás a piaci versenyben jogszabályi környezet változására azonnali reakcióképesség kiemelten kezelt minőség / a munka /képzés/együttműködés területén erős motivációs törekvések a munkatársi körre vonatkozóan működési hatékonyság fejlesztése a folyamatok és költségek területén
INSURACE 2017 CsepY SWOT Erősségek : NN brand, hozzákötődő hagyományok, erős multinacionális háttér proaktív gondolkozás a cégvezetés és a szervezeti egységek szintjén fejlett működési környezet a versenytársakhoz képest lojalitás minden szinten piacvezető pozíció éb Gyengeségek : elöregedő szpartneri kör stagnáló szp.létszám nehézkes toborzás Lehetőségek fiatalítás további digitalizáció további automatizáció folyamat fejlesztés, sebességváltás új termékek, termékvariánsok termékfejlesztés Stratégia partnerek bővítése Veszélyek: minősített szakmai utánpótlás akadózik az új munkatársak gyakorlati felkészülése lassú fluktuáció – konkurenciát erősíti a állami beavatkozások torzítják a versenyhelyzetet
INSURACE 2017 CsepY Javaslatok , fejlesztési lehetőségek Termékkör : - utas- és poggyászbiztosítás - 441-es szolgáltatási körének bővítése ( Vitalitás, sürgősségi ellátás, mentőszolgálat) - csomag kiegészítők felszabadítása Működési hatékonyság - LEAN ismeretek elterjesztése, bevezetése nemcsak a központban - új szoftverek bevezetése esetén a tesztelésbe gyakorlott, szakmailag felkészült sz.p-k bevonása, - hálózati tesztek – külön díjazás mellett - gyorsabb reagálás a magyar munkaerő piaci helyzet alakulására - új szp-k javadalmazási struktúrájának átalakítása Marketing - a különböző rendezvényekre előre összeállított „ kivonuló csomag”. - stratégiai partnereink értékesítési tevékenységének fejlesztése - lényegre törőbb, figyelemfelkeltőbb kiadványok előállítása
Köszönjük a figyelmet! Pinczi Zoltán Hanták Ágnes Berényi Tibor Dátum: Budapest 2017.06.28.