Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Advertisements

Ákos FÜZI Energetika 2011.
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A kereskedelmi vállalkozás erőforrásai
Az üzleti terv.
Üzleti terv.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
A stratégiai tervezés módszertana
KBSZ STRATÉGIA KBSZ SZAKMAI NAPOK - VASÚT Siófok, április 10. Bajkó Erika kommunikációs vezető.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
Ajkai Kistérség Idegenforgalmának jellemzői
Emberi Erőforrások Minisztériuma Emberi Erőforrások Minisztériuma
A vállalkozások környezete
CRM Customer Relationship Management –
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Szervezetfejlesztési Program
SZEMÉLYZETI MARKETING
Kontrolling házi dolgozat
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
Szervezeti formák Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás.
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
Tudásmenedzsment fejlesztések a tudásközösség – közösségi tudás – tudástőke hármas egységének jegyében az MTV-nél Móriczné Zvornik Csilla (MTV - humánerőforrás.
Kérdések a második zh-hoz
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
MarkCon Informatikai Kft. Alapítás: 1999 (MarkCon Bt.) Cégcsoport: MarkCon Informatikai Kft. MarkCon Kommunikációs Kft., Szakterület: online tartalmak.
Az Európa Pályázat Előkészítő Alap (PEA) tapasztalatai Konkrét pályázatírási tapasztalatok Várkonyi Zoltán Ramboll Konzorcium – Progress Consult kft.
Szervezeti struktúra és kultúra
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
A változások menedzselése, szervezetfejlesztés
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
Dőry Tibor MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
AZ ÉGHAJLATVÁLTOZÁS VESZÉLYE ÉS A HAZAI KLÍMAPOLITIKA Szabó Imre miniszter Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium február 27.
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
A MARKETING FOLYAMATA.
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
Vállalati stratégia március március március 28.
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
Marketing alapok Kopcsay László.
Készletgazdálkodás és logisztika
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A PIAC.
Miskolc-Lillafüred, január 30. Bihall Tamás.
Felkészülni! Vigyázz! Kész? T akarék Agrár Központ Fórián Zoltán vezető agrárszakértő szeptember 1.
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Üzleti terv bemutatása
Közép-Európa legnagyobb retró fánkozója
Üzleti terv.
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Üzleti terv.
Előadás másolata:

Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció INSURACE 2017 CsepY Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció 2017.06. 28.

INSURACE 2017 CsapY Külső környezeti tényezők : digitális robbanás biztosítási szektor felértékelődése bővülő termékstruktúrák pénzügyi kooperációk erősödő verseny szigorodó jogszabályi környezet szociális háló gyengülése állampolgárok megtakarításai keresik a biztonságos ugyanakkor maximalizált hozam megoldásokat kormányzati beavatkozás a piaci versenybe

INSURACE 2017 CsapY Belső meghatározó tényezők : a cégcsoport stratégiája a magyar management célkitűzései egyértelmű világos stratégia , kommunikált értékek erős NN brand proaktív magatartás a piaci versenyben jogszabályi környezet változására azonnali reakcióképesség kiemelten kezelt minőség / a munka /képzés/együttműködés területén erős motivációs törekvések a munkatársi körre vonatkozóan működési hatékonyság fejlesztése a folyamatok és költségek területén

INSURACE 2017 CsepY SWOT Erősségek : NN brand, hozzákötődő hagyományok, erős multinacionális háttér proaktív gondolkozás a cégvezetés és a szervezeti egységek szintjén fejlett működési környezet a versenytársakhoz képest lojalitás minden szinten piacvezető pozíció éb Gyengeségek : elöregedő szpartneri kör stagnáló szp.létszám nehézkes toborzás Lehetőségek fiatalítás további digitalizáció további automatizáció folyamat fejlesztés, sebességváltás új termékek, termékvariánsok termékfejlesztés Stratégia partnerek bővítése Veszélyek: minősített szakmai utánpótlás akadózik az új munkatársak gyakorlati felkészülése lassú fluktuáció – konkurenciát erősíti a állami beavatkozások torzítják a versenyhelyzetet

INSURACE 2017 CsepY Javaslatok , fejlesztési lehetőségek Termékkör : - utas- és poggyászbiztosítás - 441-es szolgáltatási körének bővítése ( Vitalitás, sürgősségi ellátás, mentőszolgálat) - csomag kiegészítők felszabadítása Működési hatékonyság - LEAN ismeretek elterjesztése, bevezetése nemcsak a központban - új szoftverek bevezetése esetén a tesztelésbe gyakorlott, szakmailag felkészült sz.p-k bevonása, - hálózati tesztek – külön díjazás mellett - gyorsabb reagálás a magyar munkaerő piaci helyzet alakulására - új szp-k javadalmazási struktúrájának átalakítása Marketing - a különböző rendezvényekre előre összeállított „ kivonuló csomag”. - stratégiai partnereink értékesítési tevékenységének fejlesztése - lényegre törőbb, figyelemfelkeltőbb kiadványok előállítása

Köszönjük a figyelmet! Pinczi Zoltán Hanták Ágnes Berényi Tibor Dátum: Budapest 2017.06.28.