A legtöbbet promóciózott márkák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Pályázati források a határon átnyúló fejlesztések ösztönzésére Kárpát-medence kincsei - Eger, Dr. Horváth Annamária.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Új utak a hazai aszálykezelés területén A vízügyi ágazat aszálykezelése – aszálystratégia L ÁNG I STVÁN M ŰSZAKI F ŐIGAZGATÓHELYETTES - Törzsvezető O RSZÁGOS.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
TOURINFORM GÖDÖLLŐI KISTÉRSÉG MEGNEVEZÉSŰ IRODA ÉVI MARKETING TERVE Készítette: Hámori Zsuzsanna irodavezető.
Közlekedésfejlesztés Magyarországon XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged Dr. Becsey Zsolt, közlekedésért felelős helyettes államtitkár Nemzeti.
Dr. Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató Kockázatkezelés a kapcsolatok hálójában.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
A papír nélküli, digitális világ már hamarosan elérhető Zsámboki Gábor kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettes
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM. Fiatalok Lendületben Program Prioritásai 1.Európai polgárság 2.A fiatalok részvétele 3.Kulturális sokszínűség 4. Hátrányos.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN Kiss Annamária Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár 2013.
Gate to Europe Zárókonferencia Dr. Tráserné Oláh Zsuzsanna CSMKIK titkár november 27. Szabadka.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
FELHŐ (CLOUD) Tokár Dániel NK.: C9F5B3. MIRŐL IS LESZ SZÓ?  Mi is az a felhő?  Előnyök / Hátrányok  Biztonság  Néhány nagyobb szolgáltató  Összegzés.
Ötcsillagos a turizmus A turizmus ágazat teljesítménye 2005-ben Dr. Kolber István Regionális fejlesztésért és felzárkóztatásért felelős tárca nélküli miniszter.
Internet tudományos használata
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
Szakdolgozatok védése
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
1Transzplantációs Alapítvány
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
Biztonságos Internet Nap február 7.
Cégbemutató, RWA Magyarország Kft.
2017. Május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
19. Országos Védőoltási Továbbképző Tanfolyam
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN
2017. Április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
Szakdolgozatok védése
A Nyugat-Balkán az EU és Oroszország között
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
Akcióhatékonysági index
A MAGYAR GÉPJÁRMŰ MÁRKAKERESKEDÉSEK
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
Ptolemaiosztól Newton-ig
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Az Auchan egy különálló tematikus kiadvánnyal indította az évet, a tól érvényes 8 oldalas katalógusban minden fontos megtalálható volt, ami.
A legtöbbet promóciózott márkák
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
Szerzője Konzulens neve
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
2018. Február Élelmiszer kosár Februárban a legolcsóbb: Ft.
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Miért veszélyes a gyógyszerhamisítás?
A talajok mechanikai tulajdonságai III.
Reizer Balázs: Wage structure, Employment and Efficiency
Előadás másolata:

A legtöbbet promóciózott márkák 2018. Február Top 5x5 A legtöbbet promóciózott márkák

Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: 2018. Február Vizsgált kategóriák: Világos sör Szénsavas üdítők Táblás csokoládé Tusfürdők Mosószer Forrás: Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör: Országos

VILÁGOS SÖRÖK TOP MÁRKÁK 2018. Február VILÁGOS SÖRÖK TOP MÁRKÁK A világos sörök kategióriában összesen 163 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 31,29%-át, tehát alig egyharmadát tették ki. A legtöbb (40) világos sör-megjelenést a Metro újságaiban találtuk 2018. februárjában.

SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK TOP MÁRKÁK 2018. Február SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK TOP MÁRKÁK A szénsavas üdítők kategóriájában összesen 124 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 53,23%-át, azaz a promóciók felét tették ki. A legtöbb (22) szénsavas üdítő-megjelenést a Spar és Tesco Hipermarket újságokban találtuk 2018. februárjában.

TÁBLÁS CSOKOLÁDÉK TOP MÁRKÁK 2018. Február TÁBLÁS CSOKOLÁDÉK TOP MÁRKÁK A táblás csokoládék között összesen 54 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 70,37%-át tették ki. A legtöbb (10) táblás csokoládé-promóciót a Spar újságokban találtuk 2018. februárjában.

2018. Február TUSFÜRDŐK TOP MÁRKÁK A tusfürdő kategióriában összesen 51 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 68,63%-át, tehát több, mint kétharmadát tették ki. A legtöbb (13) tusfürdő-megjelenést a Tesco Hipermarket újságokban találtuk 2018. februárjában.

2018. Február MOSÓSZEREK TOP MÁRKÁK A mosószer kategóriában összesen 110 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 73,64%-át, azaz kis híján a háromnegyedét tették ki. A legtöbb (17) mosószer-promóciót az Interspar és Metro újságokban találtuk 2018. februárjában.

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com monitoring@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban