EFOP-4.1.3-17-2017-00178 Az oktatási környezet megújítását segítő infrastrukturális fejlesztés Nagymányokon Kedvezményezett: Tamási Tankerületi Központ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

K ÖZÖSSÉGEK FENNTARTHATÓ ENERGIAPOLITIKAI ESZKÖZEINEK FEJLESZTÉSE JÚNIUS JÚNIUS JÚNIUS JÚNIUS JÚNIUS
Kazán rekonstrukció
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Üzemeltetési költségek csökkentése
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Energia- és költségcsökkentési lehetőségek az egészségügyi szektorban
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
A keszthelyi kistérség településeinek épületenergetikai fejlesztései A „REBE” Régiók együttműködése a bioenergetikai tudástranszfer és az energiahatékonyság.
Beruházás a 21. századi oktatásba február 12.
Jób Viktor Rába Energiaszolgáltató Kft. ügyvezető
PALOTAI LOVARDA.
Kis és közepes méretű internetszolgáltatók eszközbeszerzési és hálózatfejlesztési lehetőségei vissza nem térítendő EU-s pályázatok igénybevételével ÜZLETI.
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
Megújuló energiák felhasználásának helye és lehetősége a nemzeti vagyon kezelése során Marjay Gyula ingó- és ingatlanvagyonért felelős főigazgató.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
A szülő szerepe Dr Sólyom Enikő Konszenzus tanácskozás a korai fejlesztés és neurohabilitáció kérdéseiről Május 4-5. Seregélyes.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Új Magyarország Vidékfejlesztési Program Közösségi tér kialakítása Bábolnán Horváth Ádám pályázati referens.
Számlaösszesítők használata
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése.
EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT.
Bánki Hírmondó.
A projekt az Európai Unió támogatásával, a Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY KMOP /B_2 kódszámú.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Türje Község Önkormányzata az Új Magyarország Fejlesztési Terv Nyugat-dunántúli Operatív Program keretén belül a „Türje Községben az egészségügyi alapellátás.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
Barnamezős Beruházás a DIGÉP-MSM Kft-ben
Zrt All rights reserved. Szent István Egyetem, GK szakmai nap Az MSZ EN 15232:2012 épületautomatikai szabvány alkalmazása.
Mitől innovatív egy vállalkozás?
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Egészségügyi intézményekben végzett energia hatékonysági beruházások
Esély a szülőknek, lehetőség a gyermekeknek. Városligeti Fasori Bölcsőde Projekt célja: a megnövekedett gyermek létszám - 25 új férőhely - a gyerekek.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
HOGYAN SPÓROLJUNK A VILÁGÍTÁSSAL? A fűtés után a villamos áram a legnagyobb költség és egyben lehetőség a megtakarításra Nagy István vezető tervező, ELI.
Kerényi Erika Management technikák fő területei 1. Vezetési módszerek 2. Stratégiai tervezés 3. Szakmai és üzleti terv 4. Változásmanagement.
Energetikai tanácsadás Tervezés Energetikai tanúsítás Komplex kivitelezés Megvalósítási tanulmány Projekt finanszírozás Több mint 400 db kivitelezés több.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
A köznevelési törvény változásai 2016 szeptemberétől Szakál Ferenc Pál köznevelési szakértő *A korábbi változatokban ma már nem aktuális, nem érvényes.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Iskolánk rövid, környezeti nevelési programjának bemutatása
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Szeretettel köszöntjük
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

EFOP-4.1.3-17-2017-00178 Az oktatási környezet megújítását segítő infrastrukturális fejlesztés Nagymányokon Kedvezményezett: Tamási Tankerületi Központ Támogatási összeg: 128.803.748 Ft

3,5 m-t, ami gazdaságtalanná tette a terek felfűtését. Az osztálytermek és folyosók belmagassága igen nagy volt, több helyen meghaladta a 3,5 m-t, ami gazdaságtalanná tette a terek felfűtését. Kazettás álmennyezet került kialakításra, ami a teljes alapterületet érintette. Az álmennyezethez tartozóan a világítás is megújult. A korszerűtlen lámpatesteket LED lámpatestek váltották fel.

A megfelelő belmagasság lehetővé tette a fűtőtestek kicserélését, a gazdaságtalan öntöttvas radiátorok helyett lapradiátorok kerültek felszerelésre. A kisebb fűtési igény lehetővé tette a kazánok optimalizálását is. A kazánházban a szükségleteknek megfelelő teljesítményű és darabszámú kondenzációs kazán került elhelyezésre, ezek biztosítják a használati meleg víz igényt is.

Az elektromos hálózat teljes felújítása, valamint a fűtési rendszer korszerűsítése költséghatékonyabbá tette a működtetést. Sokkal optimálisabb feltételek biztosítottak a tanulók és a pedagógusok számára.

Szintén felújításra került a régi, aszfaltos, kisméretű focipálya is, melynek helyére egy műfüves pálya került, ami a modern kornak megfelelő szabadtéri sportolási lehetőséget teremt meg.

A játszóudvar is felújításra került, az eredeti homokos borítást egy ütés-csillapításos burkolatra cserélték. A játszóudvaron minden gyermek és felnőtt saját virágot ültetett.

A projekt keretében megvalósult eszközbeszerzés megszépítette iskolánk belső környezetét is.

A szülők segítőkészen, lelkesen fogadták a változásokat. A változások új lendületet adtak valamennyi itt dolgozó kollégának, valamennyi ide járó diáknak. A szülők segítőkészen, lelkesen fogadták a változásokat. Valamennyien köszönjük a tankerület támogatását!