U8 – U10 célok a 2017-2018 szezonra.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Advertisements

Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Magyar Női Labdarúgás Története 1914: Első női mérkőzés 1970: Megalakul az első női csapat, a FEMINA SE 1985: Első női bajnokság 1992: Első női Magyar.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Sz. Hegedűs Rita és Szerecz György Magyar Nyelvstratégiai Intézet Budapest A NAT mint a tanár segítsége.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szociális kompetencia
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Mayer József Budapest február 27.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
1997-es korosztály rövid értékelése (U14) Készítette: Bakos Roland
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Teljesítményértékelési rendszer
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
SZÁMVITEL.
A szaktanácsadásról.
Konfliktusok az iskolában
Közösségben ,együtt eredményesebben
Classis Human Vezetési Tanácsadó
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Bemutatkozik az iskolapszichológus
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
A gyermeki jogok érvényesítése
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Környezeti Kontrolling
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
Szervezet-fejlesztés
Új pályainformációs eszközök - filmek
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Köszöntő A Dokumentumkezelő rendszerek helye és szerepe
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Binomiális fák elmélete
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Családi vállalkozások
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

U8 – U10 célok a 2017-2018 szezonra

Elérendő cél : A mozgás és a csapatban való lét lehetőségének megteremtése. A sport és a társak iránti közös elkötelezettség kialakulása , hogy a későbbiekben egymást motiválva egyénenként és csapatként is sikeresek legyünk.

Eredménycél CÉLOK NÉLKÜL NINCS EREDMÉNY ! Az egyéni készségek optimális elsajátítása a szezon végi korosztályváltásra. Eredménycél CÉLOK NÉLKÜL NINCS EREDMÉNY !

Tudáscél ( szárazon ) A mozgáskoordináció megfelelő fejlődése Egyensúlyérzék megfelelő fejlődése Térlátás megfelelő fejlődése Társas kommunikáció fejlődése Bátorság, magabiztosság fejlődése Fegyelmezettség kialakulása Öltözői önállóság kialakulása

Tudáscél ( jégen ) Korcsolyázás előre, hátra Korongvezetés előre, hátra Lövések ( húzott, fonák lövés ) 1-1 elleni játék 3-3 elleni játékszituációk megtanulása és alkalmazása

Módszer A tudáscélokat mindig egymásra épülve dolgozzuk ki, melynek során az elérendő cél adott periódusának csak az aktuális lépcsőfokára koncentrálunk. A feladatok, gyakorlatok az éppen aktuális tudáscél elérése céljából tevődnek össze.

Csoportok kialakítása Májusban és júniusban ,, felméréseket „ fogunk tartani a gyerekeknek szárazon és jégen. Majd ezt követően kialakítjuk a jövő évi tornákon résztvevő csapatok 9+1 fős összeállításait. A gyerekeknek lehetőségük lesz a szeptembertől kialakuló mérkőzés csapatokban való játékra felfelé is az A-B-C lépcsőfokokat és a saját fejlettségi állapotukat figyelembe véve.

A mérkőzés csapatok kialakításában mindig a korosztály vezető edzője dönt a csapatedzőkkel konzultálva. Figyelembe véve az optimális fejlődéshez való terhelhetőséget mind fizikálisan mind pedig mentálisan . Ezen felül tekintve az edzéseken való részvétel számát és az elvégzett gyakorlatok tudáscéljának elsajátítani akarására való törekvés szintjét.

Az összes játékos , edző és szülő részese a csapat sikerének és ,, kudarcának „ is! Ez azt jelenti , hogy mindig együtt örülünk a sikereknek , segítjük és bátorítjuk egymást kudarc esetén!

A SZÜLŐK HATÁSA A fiatal sportolók nem önállóak, a szülők nélkül meg sem ismerhetnénk őket a sportban. A szülők a legnagyobb befolyással bírnak a saját gyermekükre , amelyet vagy tudnak az edzők irányítani vagy nem. Az edzők és sportvezetők nagy kihívása, feladata a szülők gondolatainak befolyásolása jó irányba. Amit feltétlenül el kell érni a szülőknél , hogy ha már úgyis az edzőkre bízták a szemük fényét akkor bízzon is meg a szakértelmükben, azaz a saját egyéni meglátását ne a gyerekkel közölje.