PartNet Kft Budapest Ördögárok u. 31

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Smart Times Budapest 2015 Készítette Készítette: Kamarás Gábor.
Advertisements

SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
ELTINGA és MTA KRTK KTI Horváth Áron április 7. Lakásárak, támogatások és energiahatékonyság.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
Esettanulmány: egy inf. rendszer adatszerkezetének kialakítása ● Könyvtári adatbázis: ● Könyvek adatai: leltári szám, jelzet, szerző, cím, kiadás, ár,
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Internet tudományos használata
A szakiskolák aktuális problémái
MOBIL – PLT együttműködés
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Továbbtanulás
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
1Transzplantációs Alapítvány
2017. Szeptemberében induló képzések
Pályaválasztási tanácsadás
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
A Magyar Természetbarát Szövetség honlapjának bemutatása
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Tóth Gábor Heves Megyei Kormányhivatal Jogi és Koordinációs Főosztály
Civil szervezetek tapasztalatai a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében Dr. Nagy Márta Eger.
Értékesítési képviselő – Food
SZÁMVITEL.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Piaci kockázat tőkekövetelménye
Tartalékolás 1.
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
Innovációs képesség és jólét összefüggései
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Válaszok a globális oktatáspolitikára
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FELÉR EGY DIPLOMÁVAL! A JÓ SZAKMA KÉTKEZI SZAKMÁVAL IS
Merre tovább a középiskola után?
Közösen a fogyasztókért! A FŐTÁV Zrt. Közös Képviselők konferenciája
Környezeti Kontrolling
VII. TÉSZTAHÍDÉPÍTŐ VERSENY
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Programjaink fizikából a es tanévben
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Lorem ipsum.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
A Síelők.hu hirdetési ajánlata szaküzletek számára
Előadás másolata:

PartNet Kft. 1029 Budapest Ördögárok u. 31 PartNet Kft. 1029 Budapest Ördögárok u. 31. Telefon/fax: 1/274-6024 E-mail: media@kvizpart.hu

A KvízPartról ONLINE KVÍZEK TÁMOGATÁS 2001-ben indult kvízportál, az [origo] kvízoldala. A látogatók kvízeket játszhatnak, pontversenyben, bajnokságokban vehetnek részt, maguk is írhatnak kvízeket. Fő tartalmát a NagyKvízek alkotják, ahol egy-egy témakört 500 kérdésben tár fel egy kvíz. Az adatbázis több mint 700 000 kvízkérdést tartalmaz. További közkedvelt játékok: GyorsKvízek, PicClick, Voks, melyek rövid, könnyed kikapcsolódást nyújtó játékok: 10 kérdéses kvízek, képes hibakereső játék, szavazások. Havi egyedi látogatószám kb. 100 000 fő. (forrás: Medián webaudit) TÁMOGATÁS Az [origo] és az iWiW oldalain havi 2 millió AV 250x250 px KvízPart-banner (ami bajnokságok, nyereményjátékok esetén lehet co-branded banner). Az iWiW-en elérhető "butított" KvízPart kisalkalmazás, melyet több mint 230 000 iWiW-tag használ.

Látogatói összetétel Felhasználóink nyitott szemléletűek, információbefogadók, gyakori internetezők. 67% nő, 60% érettségizett vagy diplomás, 59% 18-39 éves, 51% fővárosi vagy megyei jogú város lakója. A KvízParton eltöltött átlagos idő egyedi látogatónként, naponta: 28 perc. (forrás: Gemius, 2010.04.)

Nézetek KVÍZPART CÍMLAP

Nézetek KVÍZ JÁTÉKOLDAL

Nézetek GyorsKvízek nyitólap Voks PicClick nyitólap PicClick játékoldal

Hagyományos hirdetések Elhelyezés Formátum Méret Listaár KvízPart címlap (fixen) leaderboard 728x90 60 000 Ft/nap (10 Ft/UV) doboz 250x250 Kvíz játékoldal (fixen) vertical 120x240 150 000 Ft/hét (5 Ft/UV) Kvíz játék vége oldal (fixen) 70 000 Ft/nap (15 Ft/UV)

Nyereményjátékok 1, KVÍZ NYEREMÉNYJÁTÉK 2, KÉPES NYEREMÉNYJÁTÉS Co-branded aloldalon részben vagy egészében a hirdető kérdéseiből összeállított kvíz. Egy kvízben több száz kérdés szerepelhet, minden egyes kérdéshez kép is tartozhat. A játékoldal háttere a hirdető arculatának megfelelően átszínezhető. Hatékony edukációs eszköz. 2, KÉPES NYEREMÉNYJÁTÉS Co-branded aloldalon játszható „Mi a különbség a két kép között?” játék a hirdető képeivel. A játékban 50 képpár szerepel, egy játék során összesen 25 szint (25 képpár) teljesíthető. Brandépítés, image-építés, termékbemutatás céljaira ideális. A hirdető által biztosított nyeremények a toplistán szereplő játékosok között kerülnek kisorsolásra. A nyereményjáték összekapcsolható SMS-játékkal, melynek során egy adott pontszám elérése esetén egy kódot kap a felhasználó, melyet emelt díjas SMS-ben (bruttó 500 Ft) küld el a megadott számra, és ezzel szerez jogosultságot a nyereménysorsoláson való részvételre. Az SMS-bevétel a KvízPartot illeti. A nyereményjátékot intenzív kampánnyal támogatjuk az [origo] és az iWiW oldalain. Időtartam: 3 hét.

Fenti árak nem tartalmazzák az ÁFA-t. Nyereményjáték hirdetési csomagok Megjelenések Kvíz Képes Kvíz nyereményjáték aloldal a KvízParton  Képes nyereményjáték aloldal a KvízPart PicClick játékában [origo] és iWiW oldalain rotált co-branded banner kampány 250x250 pxl; a nyereményjáték aloldalra mutat; 1 000 000 AV; A nyereményjáték ideje alatt. Partner hírlevelére való feliratkozási lehetőség A nyereményjáték aloldalon. A nyereményjáték ideje alatt. Promóciós doboz a KvízPart főoldalon 560x120 pxl; a nyereményjáték aloldalra mutat; A nyereményjáték ideje alatt. KvízPart-hírlevélben történő megjelenés 2 alkalommal (310 000 regisztrált/alkalom) Szöveges megjelenés, opcionálisan képpel, a játék aloldalra, ill. a Partner oldalára mutat Banner megjelenés az összes kvíz játékoldalon 120 x 240 pxl fix banner, Partner oldalára mutat; A nyereményjáték ideje alatt 1 hétig Banner megjelenés a PicClick játékoldalakon 728 x 90 pxl fix banner, Partner oldalára mutat; A nyereményjáték ideje alatt 1 hétig iWiW KvízPart-kisalkalmazása főoldali promóciós doboz 110 x 80 pixeles méretben kép + 40 karakter szöveg, a nyereményjáték aloldalra mutat. 1 hét KEDVEZMÉNYES CSOMAGÁR SMS-játékkal (+ a nyeremények): 200 000 Ft 160 000 Ft KEDVEZMÉNYES CSOMAGÁR SMS-játék nélkül (+ a nyeremények): 600 000 Ft 500 000 Ft A Partner által felajánlott nyereménytárgyak min. értéke: + Partnert terheli a nyeremény után felmerülő közterhek megfizetése, és a nyeremény nyerteshez való eljuttatása. 300 000 Ft KEDVEZMÉNYES CSOMAGÁR SMS-játék nélkül és nyeremény nélkül: 900 000 Ft 700 000 Ft Fenti árak nem tartalmazzák az ÁFA-t.

Nyereményjáték hirdetési csomagok Médiafelületek KvízPart-címlap, kvíz nyereményjáték promóciós doboza KvízPart - PicClick képes nyereményjáték átszínezett aloldala KvízPart - PicClick játékoldal, leaderboard iWiW, KvízPart-kisalkalmazás nyitóoldali promóciós doboz [origo] és iWiW oldalain rotált co-branded banner KvízPart, kvíz játékoldal, vertical banner

Nyereményjátékok 3, LICITTÁRGY-PROMÓCIÓ Megjelenések: A játékok során gyűjtött pontok „kagylókra” válthatók, melyekkel nyereménytárgyakra lehet licitálni. A hirdető által felajánlott nyereményt a legtöbb kagylót felajánló játékos nyeri meg. Időtartam: 2 hét. Megjelenések: Licittárgy kiemelése a KvízPart címlapján 90 x 90 pixel , előugró ablakban látható a licittárgy rövid leírása és a felajánló neve vagy logója. Árverés főoldal, licittárgyak a KvízParton Licittárgy képe max. 90 x 90 pixel méretben, rövid leírása. Partner neve vagy logója, mely a Partner oldalára mutat. Teljes oldalas termékleírás képpel Licittárgy max. 280 x 280 pixeles képe és részletes szöveges leírása. Megjelenés a KvízPart hírlevelében 2-szer Licittárgy max. 90 x 90 pixel méretű képe, rövid leírása, felajánló Partner neve vagy logója. ÁR: 40 000 Ft / 2hét + Partner által felajánlott licitnyeremény, melynek minimális értéke 2000 Ft.

Kvízkategória szponzorációja Több mint 600 speciális kvíztémakörét a KvízPart kategóriákba sorolja. Partner az általa preferált kvízkategória szponzoraként annak felületein, az adott kategóriába tartozó kvízekben huzamosabb időn keresztül, folyamatosan lehet jelen arculati elemeivel, szöveges üzenetével. Minimális időtartam: 1 hónap Kvízkategóriák a KvízParton: Általános Irodalom Magyarország Művészet Nagyvilág Nyelv Sport Szabadidő Tanulás Társadalom Technika Természet Történelem Zene

Kapcsolat E-mail: Cím: media@kvizpart.hu PartNet Kft. Általános Telefon/fax: E-mail: Cím: +36 1 274 6024 media@kvizpart.hu PartNet Kft. 1029 Bp, Ördögárok u. 31.