Mit változtass meg a Facebook marketingedben?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Advertisements

Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az e-kereskedelem jövője
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Hálózat összeállítási feladat 2
Intervallum.
Hogyan lehet több millió Ft-ra szert tenni befektetés nélkül ! Figyelem ! Az egész rendszer egy vásárlói közösségre van ráépítve ! Az azonnali jövedelem.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Alfred Adler individuálpszichológiája
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
Közösségi oldalak használata
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Szakszervezeti demonstrációk szervezése és kommunikálása
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A Facebook marketing trendjei
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Maximális teljesítmény
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
 Az Instagram egy közösségi oldal, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat készítenek,
TELJESEN MINDEGY, HOGY MIT GONDOLSZ MAGADRÓL.. Charles Lindbergh.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Közösségi hálózatok Rigó Adél  Webes alkalmazások  Kapcsolatteremtés: személyes ismerősök/hasonló érdeklődésű ismeretlenek  Áttekinthető.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Miről írj a blogodon úgy, hogy az pénzt is termeljen? [Téma ötletek + Esettanulmány]
1 Hogyan startolj el az értékesítési tölcsérekkel? + ÚJDONSÁG LELEPLEZÉSE!
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
Erre használom az internetet
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
Ezek a stratégia elemek sorban
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
EZ AZ ÉN MŰVEM Facebook oldal.
előadások tervezése és kivitelezése Kovács Ilona egyetemi tanár
Így ismerd meg a vevőt jól!
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Partnerség és együttműködés
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
2 éves lett a Katapult Klub
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
Így elemezd ki a verseny- és pályatársaid Facebook
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
PARAPREMIER április 16-án, 20:25-kor a Feketelista című bűnügyi sorozat hazánkban a VIASAT3-on startolt először.
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
Flip-It! A módszer alkalmazása
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Mit változtass meg a Facebook marketingedben?

A MAI MENETREND: 1. Múltheti Facebook bejelentés rövid összefoglalása 2. Mi az, amit mostantól érdemes erősítened? 3. Milyen témákban lehet ÉLŐ videót készíteni? 4. Milyen technika kell a Fb ÉLŐ videókhoz? 5. Hogyan használd a csoportokat marketing célokra? 6. Egy tipp ahhoz, hogy többen lássák a posztjaidat 7. Miről posztolj ahhoz, hogy kapcsolódjanak hozzád az emberek és kapj reakciókat, hozzászólásokat? 2 2

A BEJELENTÉS RÖVID ÖSSZEFOGLALÓJA 1 NEM lesz zéró a Fb oldalak elérése 2 Személyes tartalom 3 Csoportok 4 Hosszú, minőségi hozzászólásokat generáló posztok

MI AZ, AMIT MOSTANTÓL ÉRDEMES ERŐSÍTENED? ÉLŐ videók Csoportok használata Kétirányú kommunikáció Több lábon állás (Instagram, Pinterest, Messenger, YouTube)

MILYEN TÉMÁKBAN LEHET ÉLŐ VIDEÓT KÉSZÍTENI?

MILYEN TECHNIKA KELL A FB ÉLŐ VIDEÓKHOZ? ONLINEKATAPULT.HU/VIDEOZAS-UTMUTATO NÉZD MEG A TANANYAG OLDALÁT:

HOGYAN HASZNÁLD A CSOPORTOKAT MARKETING CÉLRA? KÉSZÍTS ZÁRT CSOPORTOT A VÁSÁRLÓIDNAK 1 Bármit vásárolt tőled 2 Bizonyos terméket vásárolt tőled

HOGYAN HASZNÁLD A CSOPORTOKAT MARKETING CÉLRA? HATÁROZD MEG AZ ALAPELVEIDET 1 Nem hagyunk kérdést megválaszolatlanul 2 „Válaszoltam és nagyjából kész” helyett valós segítség 3 Segítőkész, pozitív hangulatot teremtünk 4 Elég aktívak vagyunk mi magunk is

HOGYAN HASZNÁLD A CSOPORTOKAT MARKETING CÉLRA? EREDMÉNY Lesz egy hamisíthatatlan, páratlan közösséged, ami mindig kiáll érted és az emberek kapcsolódni tudnak majd hozzád

EGY TIPP AHHOZ, HOGY TÖBBEN LÁSSÁK A POSZTJAIDAT

Gyorsteszt Tedd fel a kezed, ha olvastad ezt a posztot!

135 elérés / reakció Eredmények 316 elérés / reakció 234%-kal jobb

Köszönöm a figyelmet!