Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
KREATÍVIPAR: NAGYPÁLYÁN Szepesi Balázs Stratégiai igazgató.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A munkahelymegőrző támogatás. Alapja  Az évi IV. tv. (a foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról) 18. §.  A 6/1996. (VII.16.)
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Erkölcsteológia - I. Jegyzet: Dr. Veres András: Erkölcsteológia megtalálható.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A év értékelése és a év újdonságai
TEROTECHNOLÓGIA Az állóeszközök újratermelési folyamata.
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Az állami köznevelési közfeladat-ellátás
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
NIIF VoIP projekt aktualitások
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Az „első lépés” TÁMOP
Megjegyzések Dinya László vitaindító tanulmányához
Az ellátottjogi képviselő feladata az
Dr. Kovács László Főtitkár
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Működését meghatározó törvények,rendeletek
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Mesterséges intelligencia
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
Mátészalkai Szakképző Iskola
Projektmunka Földrajzolok
A személyre szabott tanulást támogató tanári kompetenciák
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Jegyzői Értekezlet A településkép védelméről szóló évi LXXIV. Törvény végrehajtásának aktuális Önkormányzati feladatai Lukáts István.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Tilk Bence Konzulens: Dr. Horváth Gábor
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Számítástechnika az UVATERV-ben
Família Nagycsaládosok Egyesülete
Szervezet-fejlesztés
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
Közlekedési döntések racionalitásának modellezése avagy a cipzár-elv automatikus alkalmazásának lehetőségei a közlekedés-optimalizálásban Pitlik László.
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése A Döntőbizottság tapasztalatai.
Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Innovatív oktatás, avagy hasonlóságelemzés a mindennapokban
Jogszabályi háttere: évi XXXI. törvény
Nemzetközi, nyers és modellezett vízgazdálkodási adatok komplex értékelése idősoros és regionális szempontból Pitlik Marcell (BME), Pitlik László (SZIE)
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Az EU támogatások ellenőrzésének rendszere
Ember-medve konfliktusmenedzsment
Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Matematika II. 5. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2015/2016. tanév
Az Ipar 4.0. – a tudásmenedzsment legújabb kihívásai az oktatásban avagy esettanulmány az oktatásról a „Jó” fogalmának tudományos értelmezése kapcsán.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Baranya Megyei Önkormányzat
Céges értekezlet címe Előadó.
A tacit tudás tudásmérnöki kezelésének lehetőségei a mesterséges intelligencia-alapú fogalomalkotás keretei között (Knowledge engineering on the field.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Érveléstechnika-logika
2018. március Budapest Kongresszusi Központ
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc „Maugli keresése” - projektbemutató DOKK - Köznevelés adatalapú döntéstámogató rendszerei" workshop / Budapest, 2017.09.29-30.

In medias res: http://www.szon.hu/hirek/im:szon:kviz

A látványhoz kapcsolódó emberi asszociációs tér nem tetszőlegesen rugalmas magától, de trenírozható… A vadonatúj vizuális kihívások ösztönös kezelése tanítás/tanulás nélkül továbbra is korlátos marad egy-egy személyre nézve… (vö. Arcimboldo – pl. http://www.origo.hu/tudomany/20101222-agyi-arcfelismeres-es-illuzio.html)

Nézni vs. Látni I. - Színteszt

Nézni vs. Látni II. – Csoportok száma? (3? vs. 7?)

Jelerősség (részletgazdagság) – Nézni vs. Látni III. Jelerősség (részletgazdagság) – vs. Érthetőség

Nézni vs. Látni IV. – Csoportosítsunk?!

Nézni vs. Látni V. – Nincs szabályosság?

Nézni vs. Látni VI. – Autirajz robotszemmel

A rajz-alapú diagnosztika objektív sikerekkel kecsegtet! Konklúziók A robotszem alapvetően nem technológiai kérdés, hanem hermeneutika-fejlesztési probléma. Az értelem alapja a fogalom-alkotás képessége. A mesterséges intelligencia-alapú fogalom-alkotás mért adatok alapján pl. hasonlóságelemzési láncokkal lehetséges. A rajz-alapú diagnosztika objektív sikerekkel kecsegtet!

INNOCSEKK 156/2006

Előzmények / Részletek 2015: http://miau. gau