KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Advertisements

A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
A sport közösségteremtő hatása a Debreceni Egyetemen
BALATONFŰZFŐ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA IRINYI JÁNOS ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSI INTÉZMÉNY BALATONFŰZFŐ 2008.
A Hallgatói Mentorprogram működése
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Témavezető tanár: Kerekes Noémi Készítette: Somogyi Ildikó
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Mit kínál az I. Béla Gimnázium? Tájékoztató nap november 20. Hajós Éva igazgató.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Elnökségi beszámoló 2009 Lányi András. Tartalom - Triatlon, mint lehetőség - Elnökségi tevékenység - Eredmények - Tervek 2010.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
A gyakorlatvezető mentor
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Az UP-nevelés távlatai Magyarországon Dr. Szabó Tamás és csapata NUSI UP-nevelési Igazgatóság III. Országos Edzői Kongresszus, 2008.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Szeretettel köszöntjük az érdeklődőket! ISKOLÁNK TÖRTÉNETE 1989-ben indultunk 1990-től Pogány Frigyes néven.
 Budapesten, a II. kerületben, a Vízivárosban található  140 éves épület  2002-ben teljes felújítás és bővítés.
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
Általános iskola első osztály
A beiskolázás előkészítése
ORSZÁGOS SPORTISKOLAI INTÉZMÉNYVEZETŐI ÉRTEKEZLET Budapest, október 15.
Beiskolázási gyakorlat a Grosicsban
Edzéselméleti témák Kiválasztás
A közgáz Az 5 legjobb dolog.
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
Továbbtanulási tájékoztató a 2015/2016. évre Nyílt napok: december január 6.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Egy érdekes összefogás a nyugati végeken avagy szerszámkészítés Csepregen az iskola szemszögéből.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Testnevelés, mozgás, sport szakmai munkaközösség
PSV AKADÉMIA 2007/2008.
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Mit kínál az I. Béla Gimnázium?
Előadás másolata:

KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM „LEGNAGYOBB TERMÉSZETI KINCSÜNK: A TEHETSÉG” KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM

Hogy került a csizma az asztalra? 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

Debreceni Sportcentrum Ügyvezető igazgató Iroda, titkárság Osztályok Gazdálkodási Üzemeltetési Szervezési Igazgatóságok Sport Hotel 2004 Sportiskola 2006 2009 Sportuszoda 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

Sportiskola 12 Technikai igazgató Szakosztályok Kincskereső felmérési, kiválasztási, beiskolázási csoport Programvezető (főállás) Keczeli Danica Munkatárs (főállás) Foglalkozásvezetők (4 fő megbízásos) 1. Atlétika 2. Judó 3-4. Kézilabda lány + fiú 5-6. Kosárlabda lány + fiú 7. Labdarúgás fiú 11. Jégkorong 8. Tollaslabda 9. Triatlon 12. Műkorcsolya 10. Úszás 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

Eladható csúcs teljesítmények GAZDASÁG ÉS A SPORT GAZDASÁG SPORT Kiválasztás Bányaipar Felmérés kiválasztás - beiskolázás Feldolgozó ipar Utánpótlásnevelés Értékesítés – marketing Eladható csúcs teljesítmények 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

A program sportágai 1. Atlétika 2. Judó 3-4. Kézilabda lány + fiú 5-6. Kosárlabda lány + fiú 7. Labdarúgás fiú 8. Tollaslabda 9. Triatlon 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

A KINCSKERESŐ PROGRAM Általános 1.1 . A 2006-07-es tanévben indítottuk 1.1.1. Célcsoportok: 9-10 és 14-15 éves debreceni diákok 1.1.2. 2005 tanulót mértünk 1.2. A 2007-08-as tanévben változtattunk 1.2.1. Célcsoportok: 8-9 éves (3. osztályos) debreceni diákok 1.2.2. Cca. 600 levél a szülőknek 1.2.3. 196 pozitív válasz (117 fiú, 79 lány) 1.3. 2008-09-es tanév (csak finomítások) 1.3.1. Cca. szintén 600 levél a szülőknek 1.3.2. 185 pozitív válasz (101 fiú 84 lány) 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

A KINCSKERESŐ PROGRAM A tehetségkutatás (Kiválasztás 1!) szakaszai I. Szakasz (iskolai) 1. Levél, majd személyes találkozók (igazgatók, pedagógusok!) Valamennyi 3. osztályos felvétele a program adatbázisába Időpont egyeztetések a testnevelés órák látogatásáról 2. Testnevelés órák célzott látogatása - Program vezetők + az SI edzői, szakemberei - Megtudni, hogy sportolnak- e valahol - Ki, nem alkalmas! a versenyszerű sportolásra („edzők SZEME”) 3. Levél a szülőknek! 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

A KINCSKERESŐ PROGRAM A tehetségkutatás (Kiválasztás 1!) szakaszai II. Szakasz (alkalmasság 1!) 1. Találkozók a szülőkkel + tehetséggyanús gyerekeikkel Helyszín: Sportcentrum - Sportiskola 2. Egészségügyi alkalmasság 2.1. Szállítás - iskola, orvosi vizsgálat, szülők, Sportcentrum!) 3. Csoportok kialakítása (legfőbb szempont : OSZTÁLYTÁRSAK!) 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

A KINCSKERESŐ PROGRAM A tehetségkutatás (Kiválasztás 1!) szakaszai III. Szakasz (alkalmasság 2) 1. Kiválasztás a felkészítés folyamatában 1.1. Csoportok 1.2. Sokoldalú képzés 1.3. SI szakosztályainak megismerése 1.4. Úszás tanulás 1.5. Antropometriai mérés! 1.6. Ünnepélyes átadások 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

CSOPORTOK NEVEI GEPÁRD HIÚZ JAGUÁR LEOPÁRD OROSZLÁNY PÁRDUC PUMA TIGRIS 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

A KINCSKERESŐ PROGRAM A tehetségkutatás folyamata 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

EGY KIS KINCS-KÉPGALÉRIA 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

AMI A LEGFONTOSABB A tehetségkutatás és gondozás csak rendkívül lelkiismeretes, terv- és szakszerű, időnként sziszifuszi munkával lehet sikeres. Olyan, mint a bányászat. Nem lehet lazítani. No és még egy fontos dolog: - „Királyi út” a sikerhez nem vezet. 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben

- Köszönöm a megtisztelő felkérést - Köszönöm a megtisztelő felkérést! - Ezúttal is szeretném megköszönni minden kollégámnak a lelkiismeretes munkáját! - Végül, de nem utolsósorba köszönöm az ÖNÖK figyelmét! 2018.12.29. Orendi Mihály: Kincskereső tehetségkutató és gondozó program Debrevenben