Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pályaorientáció Miért fontos már most? Honnan tudok tájékozódni?
Advertisements

Károli Gáspár Református Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nyílt Nap február Nyílt Nap február
Emelt- vagy középszintű felkészítés? Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 17.
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
A felsőoktatási felvételi eljárás Dr. Bakos Károly.
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak Pályázati feltételek: Dr. Bodzay Brigitta (innovációs irodavezető)
Merre tovább a középiskola után?. Ha megszerezted az érettségit, tovább mehetsz.. /1. többciklusú képzés/
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
Semmelweis Egyetem Doktori Iskola 2016/2017 Köszöntjük a I. éves PhD hallgatókat!
TÁJÉKOZTATÓ AZ IGAZSÁGÜGYI MINISZTÉRIUM ÁLTAL TÁMOGATOTT JOGÁSZÖSZTÖNDÍJAKRÓL PTE ÁJK
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
ERASMUS+ Pályázat 2016/2017. KAPCSOLAT ERASMUS Iroda Dalnoki Brigitta Kecskeméti utca IV. emelet 420. Fogadó óra:
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Továbbtanulás
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Új kihívások a pályaválasztásban 2017
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 22.
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
2017. Szeptemberében induló képzések
Kispálné Horváth Mária
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Magyar Tudományos Művek Tára
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Tóth Dániel Tanársegéd
A kétszintű érettségi.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Monostoriné Hörcsik Renáta
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
A projektek jelentősége a Műegyetemen
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
középfokú felvételi eljárás
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Hallgatói juttatási rendszer
A klinikai gyógyszerészet jövőképe a köztestületi célrendszerben
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
ERASMUS+ Pályázat 2018/2019.
Merre tovább a középiskola után?
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Emelt szintű érettségi előkészítő választás 2018/2019.
Felnőttképzés a közművelődésben
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
Hallgatói ösztöndíjak
Nemzetközi kreditmobilitás International Credit Mobility
Érettségi 2006-os év Szülői ért okt. 28.
Nemzetközi kreditmobilitás (ICM)
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Erasmus+ és Campus Mundi pályázati tájékoztató Pécs 20/02/2019
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról
Előadás másolata:

Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak Bírálati szempontok: Dr. Székely Edit (oktatási dékánhelyettes) vbk_kfi@mail.bme.hu https://www.bme.hu/unkp_2018 http://www.ch.bme.hu/kutatas/uj-nemzeti-kivalosag-program/

Felsőoktatási Alapképzés Hallgatói Kutatói Ösztöndíj Bírálati szempontok Pontszám Tanulmányi eredmények (átlag-3,5)*20 Átlag: alapképzés utolsó két lezárt féléve. 30 Eddigi tudományos, művészeti tevékenységek 25 Matematikai, természettudományos, műszaki és informatikai (MTMI) vagy agártudományok kutatási téma 5 A kutatási terv kutatócsoport keretében kerül megvalósításra vagy MTA vagy a fogadó felsőoktatási intézményen kívüli felsőoktatási intézménnyel együttműködik Igazolás szükséges- kutatócsoport kutatási tervvel Nyelvtudás 6 Kutatási terv Összesen: 100

Felsőoktatási Alapképzés Hallgatói Kutatói Ösztöndíj – VBK ajánlás Cél: Alapszintű kutatói kompetenciák fejlesztése, MSc tanulmányokra való felkészülés. A 10 hónapos ösztöndíj végére a kutatási terv biztosítsa a 2019-es kari TDK-konferencián való sikeres részvételt. 5 hónapos ösztöndíj várhatóan 2019. januárban záróvizsgázó hallgatóknak adható.  Minimumkövetelmény: Időtartamtól függetlenül: a VBK MSc képzéseire való felvételi követelmények szerint a kutatómunka többletpontot érő szakmai-tudományos eredményekhez vezessen (közlemények (3), poszter (2), szóbeli előadások (2)) a kutatómunka eredményeinek bemutatása a kari ÚNKP rendezvényen. 10 hónapos ösztöndíj végén a témavezető igazolása szükséges, hogy a hallgatói munka eredményeképpen az őszi TDK-konferenciára beadható pályamű kutatási eredményei megszülettek vagy a hallgató mindent megtett, ami elvárható tőle az eredmények elérése érdekében vagy a TDK dolgozatnak megfelelő színvonalú szakdolgozatot nyújtott be a hallgató.

Felsőoktatási Mesterképzés Hallgatói Kutatói Ösztöndíj Bírálati szempontok Pontszám Tanulmányi eredmények (átlag-3,5)*20 Átlag: mesterképzés utolsó két lezárt féléve v. alapképzésé, ha leendő MScs. 30 Eddigi tudományos, művészeti tevékenységek Matematikai, természettudományos, műszaki és informatikai (MTMI) vagy agártudományok kutatási téma 5 A kutatási terv kutatócsoport keretében kerül megvalósításra vagy MTA vagy a fogadó felsőoktatási intézményen kívüli felsőoktatási intézménnyel együttműködik Igazolás szükséges- kutatócsoport kutatási tervvel 4 Nyelvtudás 6 Kutatási terv 25 Összesen: 100

Felsőoktatási Mesterképzés Hallgatói Kutatói Ösztöndíj – VBK ajánlás Cél: Kutatói kompetenciák fejlesztése, szakmai fejlődés támogatása, PhD-tanulmányokra való felkészülés. 5 hónapos ösztöndíj várhatóan 2019. januárban záróvizsgázó hallgatóknak adható.  Minimumkövetelmény: Időtartamtól függetlenül: TDK dolgozat készítése és bemutatása a 2018/19 tanévben (egyeztetés alatt). Az ösztöndíj végére a kutatási terv biztosítsa, hogy az Oláh György Doktori Iskola felvételi pontrendszerének megfelelően, a 2.c illetve 2.g kategóriáiban a támogatott pontjai legalább 5 ponttal emelkedjenek. a kutatómunka eredményeinek bemutatása a kari ÚNKP rendezvényen. 10 hónapos ösztöndíj végén a témavezető igazolása szükséges, hogy a hallgatói munka eredményeképpen az őszi TDK-konferenciára beadható pályamű kutatási eredményei megszülettek vagy a hallgató mindent megtett, ami elvárható tőle az eredmények elérése érdekében vagy a TDK dolgozatnak megfelelő színvonalú diplomamunkát nyújtott be a hallgató. 2. c kategória BME TDK konferencián tartott előadás 5 pont, I. vagy II. díjért +10 pont, III. díjért +5 pont Konferencia előadás max. 5 pont Forrás: http://www.ch.bme.hu/oktatas/doktori_kepzes/olah-gyorgy-doktori-iskola/doktorans-felveteli/ 2. g kategória: Közlemény: originális referált folyóiratban megjelent vagy elfogadott 10 pont. IF függvényében további többletpontokat (T) kell számítani, melyek értéke IF≥1 esetén 10 pont. 0 < IF < 1 esetén a többletpont az alábbi képlettel számítandó: T=10xIF. Így az adott közlemény értéke (10 + T) figyelembe véve a mellékletben megadandó (és a témavezető által elfogadott) szerzői arányt, mellyel beszorzandó a közlemény (10 + T) értéke.

Kérdés esetén forduljanak hozzánk bizalommal: Köszönjük a figyelmet! Kérdés esetén forduljanak hozzánk bizalommal: vbk_kfi@mail.bme.hu https://www.facebook.com/VBKInfoPont/ https://www.facebook.com/bmevbk/ https://www.bme.hu/unkp_2018 http://www.ch.bme.hu/kutatas/uj-nemzeti-kivalosag-program/