Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
3D, SZEMÜVEG NÉLKÜL iPONT International Kft.. Indulás 2007-ben: 3D szemüveg nélkül Úttörő a szemüveg nélküli 3D technológiákban (autostereoscopic)
Digitalizáció: Szép új világ?
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A kommunikáció eszközei egy érdekvédelmi szervezetnél Bödő Sándor - ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft május 7.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A direkt marketing fogalma
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
Kommunikációs alapkérdések és válaszok Kommunikációs tréning Siófok, november 14. Schmidt Hajnalka.
Reklámeszközök, reklámhordozók
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Kiszól a TV! HybridBox Nyrt. BigScreen konferencia 2012.
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
Rendezvények Dr. Filák Mária.
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
Az OTT audiovizuális terjesztés gyakorlata Schneider Henrik Április 22.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A kommunikációs mix elemei
Internet alapjai. Szakmák Multimédia szerkesztő Content-szerkesztő Content-Manager Webriporter Infobróker Online-szerkesztő Online-újságíró.
A reklámköltések alakulása Magyarországon Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Rangsorok a médiában /A legjobb befektetés a tudás/ Budapest november 8. Szauer Péter.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Digitális tartalom előállítási képzés, alternatív foglalkoztatással mozgássérültek és megváltozott munkaképességűek számára HEFOP DAT Konferencia.
Tudáskezelés – versenyképes tartalomipar Dr. Domokos László Ovitas Magyarország Informatikai Kft. DAT 2006 Budapest, 2006 november 21.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft.. Agenda Intézetünk bemutatása –Cégprofil –Infrastruktúra & humán erőforrás Kutatási szektorok –Referenciáink 2001.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Az Interaktív multimédia Az információs társadalom három fő területének metszete Távközlés, (híradástechnika) Informatika, (számítástechnika) Tartalom-ipar.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
A televíziózás története
A civil együttműködés fejlesztése az Ister-Granum Eurorégióban.
Észak-Magyarországi Geo-informatikai Laboratorium BAROSS PROJEKT : REGIONÁLIS GEO-INFORMATIKAI ADATSZOLGÁLTATÓ Bartha Gábor Geodéziai Tudományos.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
A digitális reklám eszközei 1.
DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária március 19.
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
Magyarországi távközlési helyzetkép ITL Klub március 10. Szabó Tibor, Nemzeti Hírközlési Hatóság penetráció a távközlésben.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
GKI Gazdaságkutató Zrt.
Az egymillió darabos piac
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
E-könyvek, e-book olvasók a könyvtárban
Tibor Fegyó SpeechTex Kft.
Előadás másolata:

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások Új Képújság Kft. Alapítás éve: 1988 Alapítók: Magyar Televízió Rt. Magyar Rádió Rt. Agroinform TeleDataCast Kft. Alapítás éve: 1992 Alapítók: Antenna Hungária Rt. Új Képújság Kft. 2

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások Potenciális nézők száma: 2,35 millió Naponta 542 ezren olvassák Az agrárinformációs rovat olvasóinak száma: 35-40 ezer Forrás: Szonda Ipsos - GfK Hungária, 1998. 3

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 4

Információ előállítás és fogyasztás tartalom-szolgáltatók Információ tartalom-szolgáltatók Információ tartalom-szolgáltatók Intranet Intranet Intranet adatbázis adatbázis adatbázis Internet, stb. Internet, stb. Internet, stb. POLIMÉDIA 1000 DB dekóder Teletext hazai külföldi „Hagyományos” média - TV - rádió - újság - plakát - mozi - stb.. Interaktív TXT 1023 ezer TXT-dekóder 2,4 millió hagyományos 1,1 millió mobiltelefon Kereszt- referencia Audiotex Faxbank 450 ezer faxkészülék Internet 776 ezer Internet- felhasználó Data Broadcasting DBC Információ fogyasztó DVB Információ fogyasztó 5

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 6

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 7

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 8

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 9

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1010

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1111

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1212

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1313

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1414

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1515

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1616

“Falugazdászok információellátása” Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások PROJEKTEK “Falugazdászok információellátása” SAPARD program Teleházak 1717

Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások 1818