Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem 2018. február 07. efop 3.3.1-15-2016-00431.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
Advertisements

A Hallgatói Mentorprogram működése
Az iskolai szociálismunka
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Széchenyi tehetségműhely
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
A kolozsvári Báthory Líceum
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása-kiemelt projekt (TÁMOP 5.6.2/10-1),
A gyakorlatvezető mentor
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
"Legyen az esély egyenlő ..."
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Városközponti Főigazgatóság Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz augusztus 23.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Mozduljunk meg! Let’s move! HU-12-E R3 Projekt indító rendezvény Általános ismertető.
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT (intézmény neve) Készítette igazgató.
HEKS = Hilfswerk der Evangelischen Kirchen der Schweiz Svájci Protestáns Egyházak Segélyszervezete.
Iskolai közösségi szolgálat
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Szomolyai Magyar Roma Egyesület ben alakult Céljaink: - Helyi hátrányos helyzetű családok, emberek segítése Érdekvédelem Szociális szolgáltatások.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
Iskolalelkészi szolgálat
Emberi erőforrás fejlesztési operatív program
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
Gyerekszegénység Elleni Nemzeti program Szécsényi Gyerekesély programja Az alternatív vitarendezés lehetőségei és multiplikációja a programban.
AZ EFOP VÉGREHAJTÁSÁNAK ELŐREHALADÁSA* SZEPTEMBER 23. *2016. SZEPTEMBER 15-EI ADATOK ALAPJÁN DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS.
Budapest I Kerületi Kosztolányi Dezső Gimnázium
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
főosztályvezető-helyettes
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Család – és Gyermekjóléti Központ
Győri Kossuth Lajos Általános Iskola
Tájékoztató Az EFOP VAN HELYED
Előadás másolata:

Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem 2018. február 07. efop 3.3.1-15-2016-00431

Római katolikus plébánia somlóvásárhely CSILLAGFÉNY TANODA

Iskolai tanulási foglalkozásokon kívül, saját közösségi helyszínen, Mi a tanoda? Iskolai tanulási foglalkozásokon kívül, saját közösségi helyszínen, egyházi szervezésben, a tanulók önkéntes részvételével, személyiségük, műveltségük, társadalmi beilleszkedésük érdekében működő szerveződés, szülők, tanárok, támogatók együttműködésével, az iskolai lemorzsolódás csökkentésére.

Csillagfény tanoda CÉLCSOPORTja általános iskolás tanulók 30 fő, hátrányos helyzetű 80% roma nemzetiségű 30% integrációs csoport: 30% + szülők, testvérek,

Tanítási időben (szeptember 01-június 15.) Működési rend Tanítási időben (szeptember 01-június 15.) Tanulás, képességfejlesztés, szabadidős programok Hétköznap naponta 12-től-17/18 óráig Naponta 30 tanuló jön be a tanodába Hétvégén megbeszélés szerint Nyári szünetben (június 15-augusztus 31-ig) Szabadidős programok Tábor Javítóvizsgára felkészítés – nyitott programként Naponta 9.00-14.00 között működött

Hallgatók feladatai Fogadunk 42 órás és 56 órás önkéntest Feladatok: A napi leckékben segíteni Gyakorló feladatok kiscsoportban, egyénileg Segíteni a motivációban, személyiségfejlesztésben Tanulási szünetekben játszani, kirándulni. Hétvégén segíteni a tanodai munkákban: kertészkedés, favágás, sütés, főzés, takarítás Szállás biztosítva a plébánián.

Somlóvásárhely, Táncsics u. 1. Felelős vezető: Harmat Zsuzsanna elérhetőségünk Csillagfény Tanoda, Somlóvásárhely, Táncsics u. 1. Felelős vezető: Harmat Zsuzsanna Somlóvásárhely, Általános Iskola Tel: 20/ 310-8322 harmatzsuzsa@freemail.hu

Örömmel várunk minden segítést! KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!