Tempus Közalapítvány május 16. Bethleni Zsuzsanna

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Végh Nóra Nemzetközi referens, az EPSA 2013 hazai projektkoordinátora Nemzeti Közszolgálati Egyetem.
Advertisements

Lebovits Ágnes, Morvai Edit, Rádai Péter 2006 ProjektekésProjektfolyamatok TKA PBT-Projekt: Projektek és projektfolyamatok PROJEKTALAPÚ OKTATÁS Tempus.
Eredmények, ismeretek megosztása
A Socrates / Grundtvig program pályázati lehetőségei.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Kémiai Technológia Transzfer Kft. Egy pályázat előkészítése Hasznos tanácsok kutatóknak egy sikeres pályázat benyújtásához.
Munkaterv Miért szükséges, mik az előnyei?
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kaposi József főigazgató A pedagógiai szakmai szolgáltatás új rendszerének.
Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés.
Köszönjük az első mérésben való együttműködésüket!
Projektkezdeményezés és pályázatírás
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
A projekttől a pályázatig
A projekttervezés első lépései
1 Béres Attila, osztályvezető, Elemzési és Kontrolling Osztály, Koordinációs IH, NFÜ Budapest, május 6. A monitoring és az értékelés kapcsolata.
Titokzatos vásárlók.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
DISSZEMINÁCIÓ A projektek eredményeinek terjesztése május 2. Tordai Péter, Tempus Közalapítvány.
Pályáztatás, projektmenedzselés az EU operatív programjaiban, gyakorlati tapasztalatok, problémák és megoldások -HEFOP ESZA Kht -
A projekttervezés technikái, a közösségi tervezési megközelítés
Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program.
Pályázati útmutató civil szervezetek számára Benedek László.
Esettanulmány a projektmenedzsment lépéseinek bemutatására
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY Október 30.. Tempus Közalapítvány tevékenységei Pályáztatás Képzés Tudásközpont.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Controlling tevékenységek kritériumai Jelentésdialógus A jelentésben fontos tényezők ELŐADÁS ÁTTEKINTÉSE.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
CONNECT ”Az ITS rendszerek értékelési irányelveinek előkészítése, Magyarországi szempontok.”
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
A Szegedi Kossuth Zsuzsások Dániában REGIONÁLIS PÁLYÁZATI INFORMÁCIÓS NAP A NEMZETKÖZI ISKOLAI EGYÜTTMŰKÖDÉSEKRŐL, MOBILITÁSRÓL Regionális pályázati információs.
Központi és az intézményi vezetői információs rendszerek kapcsolata Csulyák Gábor Informatikai Igazgató Educatio Kht január 21. TÁMOP – Felsőoktatási.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az EU kutatói mobilitás programjához kapcsolódó HRS4R munkacsoportban való részvételhez kapcsolódó feladatok.
A Mozgásjavító „nemzetköziesedési” folyamata november 26.
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
TÁMOP projektek megvalósításának „nyeresége” Kemecsei Judit – Hajléktalanokért Közalapítvány TÁMOP / december 13. Miskolc.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Learning Hospitals projekt – az EU kórházaiban zajló betegoktatás fejlesztése Bethleni Zsuzsanna Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet Budapest.
ERASMUS+ PROGRAM HU01-KA Külföldi vendéglátóipari szakmai gyakorlatok az iskola tanulói számára németországi, ciprusi, ausztriai.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
“Közösségben az erő!” Helyi civil kezdeményezések projekt ötlet felhívás Vas megyében A Vas Megyei Civil Információs Centrum és a Vas Megyei Önkéntes Centrum.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Erasmus+ program és a vhf-es lehetőségek bemutatása
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Erasmus+ tapasztalatok
ÁEEK Nemzetközi Rendszerelemzési és Tervezési Főosztály
Tempus Közalapítvány Balla Ágnes április 23.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Pályázatkiíró: Tempus Közalapítvány Budapest
Az Erasmus eredményei dióhéjban
Beszámolás a Mobility Tool+ felületen – tartalmi tudnivalók
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Az SZMBK Intézményi Modell
Üdvözöljük! [Év]. évi tanév.
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Pályázatkiíró: Tempus Közalapítvány Budapest
Szakképzési mobilitás projektek Beszámolást segítő rendezvény Kvíz
Előadás másolata:

Tempus Közalapítvány 2017. május 16. Bethleni Zsuzsanna Erasmus+Program Mobilitási projektek Beszámoló információs nap Impact+ hatásmérő eszköz Tempus Közalapítvány 2017. május 16. Bethleni Zsuzsanna

Miről lesz szó? Eszköz, „mankó” a projekt hatásainak értékelésére Impact+ Tool Mi a célja? Mikor érdemes alkalmazni? Kipróbálni!

Impact+ Tool Célja: A intézményen belül munkatársakkal/ partnerekkel közösen átgondolni a projekt várt hatásait és eredményeit, tudatosan tervezni azokat a tevékenységeket, amelyekkel ezek megvalósulását mérni fogják

Mikor érdemes alkalmazni? A projekttervezés, pályázatírás korai szakaszában Projekt kezdetén Projekt futamideje alatt Projekt végén Hogyan? Kikkel?

1. lépés: Mit szeretnének elérni a projekttel? Impact + Tool 1. lépés: Mit szeretnének elérni a projekttel? Gondoljon arra a problémára vagy kérdésre, amire keresik a választ. Fontos: rövid és világos megfogalmazás

Impact + Tool 2. lépés: Várt hatások és eredmények az alábbi területeknek megfelelően: tanulók (diákok/tanulók/hallgatók, vagy oktatók/személyzet) projekt személyzet (akik menedzselik és koordinálják a projektet) rendszerszintű (iskola/ képzőhely,szektor, kedvezményezettek hálózata, szakmapolitikai vagy jogszabályi változás) partnerszervezetek

3. lépés: Értékelje a várt hatások és eredmények fontosságát Impact + Tool 3. lépés: Értékelje a várt hatások és eredmények fontosságát az egyes területeken felsorolt hatások és eredmények fontossága nem lehet mindegyik egyformán fontos!

Impact + Tool 4. lépés: Válasszon ki 3-4 legfontosabb hatást és vagy eredményt a legmagasabban értékelt területről!

Ezek lesznek az indikátorok! Impact + Tool 5. lépés: A kiválasztott 3-4 legfontosabb hatás vagy eredmény esetében hogyan lehet mérni azok megvalósulását? Ezek lesznek az indikátorok!

Impact + Tool 6. lépés: Az kiválasztott 3-4 legfontosabb hatást vagy eredményt és indikátorokat milyen módszerrel fogják mérni? Adatforrás és adatgyűjtés módszereinek a megnevezése Ki, mikor és hogyan gyűjti az adatokat?

Folyamatos teendők áttekinteni és pontosítani az indikátorokat és az adatgyűjtési módszereket, megtervezni és megvalósítani az adatgyűjtést nézzük át és fedezzük fel a fontosabb összefüggéseket, szinergiákat az egyes eredmények, hatások és indikátorok között

Impact+ Tool Impact+ Tool elérhetősége: https://www.erasmusplus.org.uk/impact-assessment-resources Blog: Can’t see the wood for the Trees? https://www.erasmusplus.org.uk/blog/can’t-see-the-wood-for-the-trees-assessing-impact-in-erasmus