HOGYAN MÉRHETŐ AZ EMBER? Lehet-e egy beszélgetésből adat?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ákos FÜZI Energetika 2011.
Advertisements

Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
 A Web, kezdeti időszakában csak a szöveges file-okat kezelte.  Ma teljes körű multimédia szolgáltatásokat nyújt  Filmet,  Zenét,  Képeket nézhet.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
1 -40dB 20dB -20dB 0dB f h -2f h -1 fhfh f h +1 eheh v ≤ e h -e z -4.07dB A TETRA BÁZISÁLLOMÁS VEVŐBERENDEZÉSÉNEK AZ ANALÓG KÁBEL- TV SUGÁRZÁSSAL SZEMBENI.
Papp János Semmelweis Egyetem I. Belgyógyászati Klinika
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Interjú fogalma Irányított beszélgetés
Az integrált áramkörök (IC-k) tervezése
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Nyelvi adatok és az adatgyűjtés módszertana
A mentális betegségek osztályozása,
Reklámpszichológia Kutatási módszerek.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Böngésző programok (Böngészés).
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagintézménye
Kereső programok használata
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
3. Előadás Marketing Információs rendszer
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS Dr. Molnár Béla Ph.D.. 1. PEDAGÓGIAI KUTATÁS CÉLJA, TÁRGYA Célja, hogy az új ismeretek feltárásával, pontosabbá tételével, elmélyítésével.
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Közvetlen megkérdezés, az INTERJÚS adatfelvétel fajtái Dr. Horváth Mónika.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
Kvantitatív módszerek
1 Tudásalapú információ-kereső rendszerek elemzése és kifejlesztése Célkitűzés: Információk téma-specifikus, különböző típusú forrásokból (internet, intranet.
Prezentáció a prezentációról
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
HF MINTA 2012/2013. ősz. HF Minta  Objektum-orientált program  „Adatvezérelt” alkalmazás írása  Fájl kezelés (olvasás, írás)  Menü készítése  5-6.
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Az internetes keresési módszerek
Keresés a weben Kulcsszavas keresés: Google (
Címlap Bevezetés az információelméletbe Keszei Ernő ELTE Fizikai Kémiai Tanszék
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Marketing információs
 A matematikai statisztika a természet és társadalom tömeges jelenségeit tanulmányozza.  Azokat a jelenségeket, amelyek egyszerre nagyszámú azonos tipusú.
Keresés fajtái Matching (szabadszavas)
PhD beszámoló 2003/2004 I. félév Készítette: Iváncsy Renáta Konzulens: Dr. Vajk István.
PROJEKTMENEDZSMENT. Projektmenedzsment a stratégia megvalósításának eszköze. Projekt egy-egy konkrét stratégiai program vagy részprogram.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
Ügyfélpreferenciák a bankszámlakivonatok esetében Dr. Tomcsányi Péter Prime Rate ügyvezető.
Kereskedelmi és információs rendszer a zöldségtermesztés területén …avagy az információs szövetkezés támogatása Pető István
17 ISMERTESSE AZ INTERNETES KERESÉSI MÓDSZEREKET! KONKRÉT GYAKORLATI PÉLDA KERESÉSRE.(KERESÉS, TALÁLATI LISTA ÉRTELMEZÉSE, TALÁLT OLDAL MENTÉSE.) Készítette:
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
A helyváltoztatási láncok választási valószínűségét számító módszer kidolgozása Csonka Bálint, Dr. Csiszár Csaba IFFK, Budapest augusztus
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
Információ és kommunikáció
Eredetileg a statisztika matematikai eszközöket igénybe vevő államháztartástant jelentett, vagyis azon módszerek gyűjteményét és elméletét, amelyek segítségével.
Nyelvi adatok és az adatgyűjtés módszertana
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Istvan Simon, CEO & Founder
Balatonboglár, március 24.
Navigáció az Interneten:
Bemutatkozás A kutatás bemutatása
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Urbánné Malomsoki Mónika
Az internet minőségi információ halmazainak feltárásáról
„Kutatónak lenni azt is jelenti, hogy te vagy az első, aki megért valamit. Ez egy fantasztikus érzés, amit ha soha nem éreztél, nehéz megérteni.” (Forrás:
A civil szervezetek hatásméréséről
Előadás másolata:

HOGYAN MÉRHETŐ AZ EMBER? Lehet-e egy beszélgetésből adat? Miért maradnak el az interjúk? Nem megbízható Nem strukturált macerás Barcsi Viktória, Design Lead, ingatlan.com

ELLENTÉTEK

Kvalitatív (minőségi) stratégia Kvantitatív (mennyiségi) stratégia Feltárás Kis minta Viselkedés minőségi jellege Out of the box Számszerűsítés Nagy elemszám Statisztikai módszerek Megbízhatóság Analytics kép! Out of the box

Kvalitatív (minőségi) stratégia Kvantitatív (mennyiségi) stratégia Számszerűsítés Nagy elemszám Statisztikai módszerek Megbízhatóság

Kvalitatív (minőségi) stratégia Kvantitatív (mennyiségi) stratégia

ELLENTÉT FELOLDÁSA Felhasználó meghallgatása több csatornán Kvalitatív (minőségi) eredmények strukturált átadása Out of the box - mintázatok megtalálása az adatokban

A FELHASZNÁLÓ HANGJA Ahhoz, hogy ezt az ellentétet feloldjuk, nézzük meg, hogy milyen csatornákon tudjuk meghallgatni a felhasználót és hogy mit tudunk azzal kezdeni, amit mond és csinál

“A beírt igényeknek megfelelő ajánlatot dobja ki a gép!!!” ÜGYFÉLSZOLGÁLAT “A beírt igényeknek megfelelő ajánlatot dobja ki a gép!!!” Icomnak szerencséje van, mert van ügyfélszolgálat Bejövő hívásokat alapból kategorizálják, így itt már nem is kérdés, hogy

Net Promoter Score skála

FELHASZNÁLÓI INTERJÚ “Ugye nem rontottam el semmit?” Toborzás nehézségei Mikor érdemes Mélyinterjú, usability teszt vagy csoportos interjú

KVALITATÍV EREDMÉNYEK BEMUTATÁSA

PROBLÉMÁK

PROBLÉMÁK Keresés google: kiadó lakás budapest jófogást kihagyja (eddig még nem találtak ott semmit) mindent megnyit külön fülön gyorsan átnézi az összeset, ami nem “szép”, azt rögtön bezárja általában lusta bármit is állítgatni, de icomon egyből beállítja a részletes keresőben: csak képpel kisállat vihető Lista nem rendez térképes nézetet nem használja, nem tűnt fel neki, hogy van ilyen kerületet nézi hirdetésfigyelőt nem látta még, de érdekelné már láttam-ot hasznosnak tartja

KATEGÓRIÁK Kategóriák, kódolás

ÉRZELMEK Vizualizálás Minél kevesebb absztrakció Kategóriák, kódolás

BEJÁRT UTAK

GYAKORISÁG Icomnak szerencséje van, mert van ügyfélszolgálat Bejövő hívásokat alapból kategorizálják, így itt már nem is kérdés, hogy

HOGYAN LESZ EBBŐL ADAT? Eredmények több forrásból megerősítése

KONKRÉT PÉLDA “Több kereső kellene.Pl.:sarokkád,kád,erkély vagy terasz,a szoba az szoba,a galéria galéria és nem szoba. Jó volna leszedetni a kamu adatokkal hirdető ingatlanosokat és szankcionálni.” Erkély vagy terasz Vágyképek egy paraméterben Több forrásból erősítsük meg az eredményeinket NPS Salesforce Többi interjú Kérdőív Google Analytics Modellépítés

A/B TESZT KERESŐ? JELLEMZŐ? PARAMÉTER? IGÉNY? TULAJDONSÁG? “Több kereső kellene.Pl.:sarokkád,kád,erkély vagy terasz,a szoba az szoba,a galéria galéria és nem szoba. Jó volna leszedetni a kamu adatokkal hirdető ingatlanosokat és szankcionálni.” KERESŐ? JELLEMZŐ? PARAMÉTER? IGÉNY? TULAJDONSÁG? Erkély vagy terasz Vágyképek egy paraméterben Több forrásból erősítsük meg az eredményeinket NPS Salesforce Többi interjú Kérdőív Google Analytics Modellépítés

KÉRDŐÍV “Több kereső kellene.Pl.:sarokkád,kád,erkély vagy terasz,a szoba az szoba,a galéria galéria és nem szoba. Jó volna leszedetni a kamu adatokkal hirdető ingatlanosokat és szankcionálni.” Erkély vagy terasz Vágyképek egy paraméterben Több forrásból erősítsük meg az eredményeinket NPS Salesforce Többi interjú Kérdőív Google Analytics Modellépítés

MODELLÉPÍTÉS Kérdésfeltétel, hipotézis Mintázatkeresés Viselkedés bejósolása Felhasználói profil Oké gép, segítek Álmodozó és valós keresési fázis

MODELLÉPÍTÉS Kérdésfeltétel, hipotézis Mintázatkeresés Viselkedés bejósolása Felhasználói profil Oké gép, segítek

MODELLÉPÍTÉS Kérdésfeltétel, hipotézis Mintázatkeresés Viselkedés bejósolása Felhasználói profil Oké gép, segítek

TAKE AWAY Minőségi ÉS mennyiségi = Folyamatos párbeszéd

TAKE AWAY Minőségi ÉS mennyiségi = Folyamatos párbeszéd Ötlet, hipotézis, validálás

TAKE AWAY Minőségi ÉS mennyiségi = Folyamatos párbeszéd Ötlet, hipotézis, validálás Felhasználó tudja hallatni a hangját

TAKE AWAY Minőségi ÉS mennyiségi = Folyamatos párbeszéd Ötlet, hipotézis, validálás Felhasználó tudja hallatni a hangját Az ember érző lény, nem adathalmaz

TAKE AWAY Minőségi ÉS mennyiségi = Folyamatos párbeszéd Ötlet, hipotézis, validálás Felhasználó tudja hallatni a hangját Az ember érző lény, nem adathalmaz Adatok is lehetnek torzak

KÖSZI A FIGYELMET!