Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pályaorientáció Miért fontos már most? Honnan tudok tájékozódni?
Advertisements

Emelt- vagy középszintű felkészítés? Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 17.
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Dr. Dávid Lóránt Dénes, dékán.
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
A felsőoktatási felvételi eljárás Dr. Bakos Károly.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
EMELT SZINT - ÉS AMI MÖGÖTTE VAN… Szülői tájékoztató május 10.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Felvételi információk
Új kihívások a pályaválasztásban 2017
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 22.
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
2017. Szeptemberében induló képzések
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Mayer József Budapest február 27.
Általános kerettantervű képzés emelt szintű biológia oktatással
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
A matematikatanítás aktuális kérdései február
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Szülői választmány 2016.okt.18.
Kari tájékoztató Bölcsészettudományi Kar Debreceni Egyetem
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
HHR.
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
Felhasználóképzés a kórházban
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Merre tovább a középiskola után?
Általános iskola eredménye, értékelése
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
SZOCIÁLPEDAGÓGIA TANSZÉK
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Érettségi 2006-os év Szülői ért okt. 28.
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola Egyéb képzéseink Rövid ciklusú osztott hittanár-nevelőtanár szak Iskolai szociális munka szakirányú továbbképzés Alkalmazott szociális gerontológia szakirányú továbbképzés Pedagógus szakvizsga (tehetséggondozás, tehetségfejlesztés tanulmányterülettel) Közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga továbbképzés Karitász modul Alapképzéseink (BA) Szociális munka szak Egységes osztatlan képzéseink Hittanár­ nevelőtanár szak Hittanár - angol nyelv és kultúra tanár Hittanár - dráma és színházismeret tanár Hittanár - informatikatanár Hittanár - magyartanár Hittanár - német nyelv- és kultúra tanár Teológia szak

Az immár 22 éves veszprémi szociális munka szak kínálata Szociális Munka Alapszak (BA) Posztgraduális képzések Iskolai szociális munka szakirányú továbbképzés Alkalmazott szociális gerontológia szakirányú továbbképzés

Szociális Munka Alapszak (Ba) Képzés ideje: 6 félév + 1 félév intenzív szakmai gyakorlat Képzés formái: nappali tagozat levelező tagozat Finanszírozási forma: államilag támogatott, ill. önköltséges Továbblépési lehetőségek Mester (Ma) szakok

Felvételi információk Szociális Munka Alapszak Két pontszámítási mód alkalmazható: a tanulmányi és az érettségi pontok összege vagy az érettségi pontok kétszerese. A magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv és társadalomismeret vizsgatárgyak közül kettőt kell választani, és legalább egy tárgyat emelt szinten kell teljesíteni. Egyéb utak: Pontszámítás felsőfokú oklevél alapján Pontszámítás felsőoktatási felvételi szakmai vizsga alapján (2005 előtt érettségizettek számára) Pontos információk a www.felvi.hu oldalon olvashatók!

A felkészítő tanfolyamunk ingyenes. Ajánlatunk Főiskolánkon társadalomismeretből emeltszintű érettségire készítjük fel az érdeklődőket a tavaszi félévben. A felkészítő tanfolyamunk ingyenes.

Szakirányú továbbképzési ajánlataink Alkalmazott szociális gerontológia Képzés célja: Az időskor és az öregedés jellemzőinek pontosabb megismerése, a segítés, gondozás, fejlesztés, kutatás, tudomány legújabb eredményeinek megismertetése. Gyakorlat orientált képzés. Jelentkezéshez szükséges végzettségek: Társadalomtudományi képzési területen: szociális munka vagy szociálpedagógia alapképzési szakon (korábban a megfelelő főiskolai képzésben) szerzett oklevél. Orvos- és egészségtudomány képzési területen: ápolás és betegellátás alapképzési szak ápoló vagy gyógytornász szakirányán, vagy egészségügyi gondozás és prevenció alapképzési szak védőnő szakirányán (korábban a megfelelő főiskolai képzésben) szerzett oklevél. Hitéleti képzési területen alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben) szerzett oklevél. Pedagógus képzési területen alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben) szerzett oklevél. A felvétel feltétele továbbá egy év idősekkel kapcsolatos szociális, vagy egészségügyi ellátásban szerzett igazolt szakmai gyakorlat. Képzés ideje: 2 félév Képzési forma: levelező képzés Képzési díj: 85 000 Ft/félév Minimális létszám: 10 fő A képzési idő kontakt óra száma: 200 óra Helyszín: Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola, Veszprém, Jutai út 18/2 Képzési koordinátor: Feketéné Magyar Zsófia További részletek www.vhf.hu honlapon Posztgraduális cím alatt!

Iskolai szociális munka szakirányú továbbképzés A képzés célja:  a képzés során a hallgatók átfogó pedagógiai, pszichológiai, szociális munka, szociológiai és szociálpolitikai ismereteket szereznek, amelyek révén felépíthetik és menedzselhetik az iskolai szociális munka tevékenységét. A kurzusok felkészítést nyújtanak az iskolai szociális munka széleskörű feladatellátására: a problémák diagnosztizálására, sok szempontú értékelésére, elemzésére, a kockázatok felmérésére, beavatkozási eszközök kiválasztására és kidolgozására, változásmenedzselésre. A felvétel feltételei: Legalább alapképzésben szerzett oklevél társadalomtudomány vagy bölcsészettudomány képzési területen. A képzés formája: levelező A képzési idő: 2 félév A képzési idő kontakt óra száma: 148 óra Képzési díj: 70 ezer forint / félév Min. létszám: 10 fő Képzési koordinátor: Kalocsai Adrienn További részletek www.vhf.hu honlapon Posztgraduális cím alatt!