Hány lojalitás programot bír még el a fogyasztó?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Hazai és uniós kedvezményes finanszírozási lehetőségek
A Kormány intézkedései és tervei
ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Bankpiaci trendekkéthavi Költési, hitelfelvételi, megtakarítási hajlandóság Intézmények.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Magyar Export-Import Bank Rt.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Status Quo elemzések tapasztalatai prezentáció Karácsony.
Tartalom Gazdasági környezet, a hitelezés feltételeinek változása
vagy megszakad vagy megacélozódik”
Összefoglaló a Budapesti Értéktőzsde Zrt évéről dr. Mohai György vezérigazgató Budapest, április 2.
A Nemzeti Fejlesztési Terv Logisztika a gyakorlatban Nemzetközi Szakkiállítás Szeptember 12. Jobbágy Valér Nemzeti Fejlesztési Terv és EU Támogatások.
Rövid beszámoló egy tört évről 2013 Klaszter Klubest Bertalan Zsolt elnök.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Cégbemutatás a OJIK számára november
Közigazgatási Reform Programok IH dr. Bálint Ákos főigazgató ÁROP és EKOP Félidőben 2:0 Dr. Bálint Ákos főigazgató KRPIH - NFÜ Budapest, április.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Dr. Blazovich László Volksbank Életút Program Szeged, november 15.
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
OTP Bank: finanszírozás és fejlődés
Extra Árkedvezmény Azonnal! Fizessen kevesebbet akár: %-kal.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
Fizetés érintés nélkül
Az internetes könyvvásárlás
K&H trambulin tapasztalatok
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
Szeged, Magán „vétkek” – köz terhek HUF kamat > devizakamat Euro kamat Kamat tőkeáramlás – fizetési mérleg Növekedés ( adósságszolgálat ) Foglalkoztatás.
Zárjuk a 2011-es évet Előadó: Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna a kisvállalati adózás szakértője
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Vétkes ártatlanok, avagy a magyar céghálózat csapdájában Dr. Csorbai Hajnalka – stratégiai igazgató Opten Informatikai Kft május 12.
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Az ELMŰ Nyrt. fogyasztói panaszkezeléssel és fogyasztói kifogással kapcsolatos tapasztalatai márc. 27.
PÉNZTÁRVÁLASZTÁS Miért az ING Nyugdíjpénztár? 1 Összeállította: Falussy Sándor pénzügyi tanácsadó.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
A évi (új) adópolitika: „NÖVEKVŐ KÖLTSÉGVETÉSI HIÁNY” „NÖVEKVŐ ÁLLAMADÓSSÁG” „NÖVEKVŐ ÍGÉRETEK” …mindent 2006-ért? …bármi áron?
Újszegedi Rendezvényház Június 29..  Cég/Ügyfél (logisztikai szolgáltatásokat felhasználók): Felhasználónév: caprari Jelszó: caprari  Logisztikai.
SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS
A StoreWizard webáruház bemutatása
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
OROSZRULETT avagy információ nélküli gazdaság Dr. Csorbai Hajnalka – stratégiai igazgató Opten Informatikai Kft. Vezérigazgatói találkozó, Röjtökmuzsaj.
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Tóth Gergely. INTRO Display, RTB, Online video.
Egyszerűen a devizákkal
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
Zöld út Bemutatkozik a Groupama Garancia Biztosító
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
34 másodperc, avagy az elektronikus tenderezés buktatói Potoczki András ny. számtech. o.v.
T. 1 KGFB kampány 2011 Nyerges Péter Területvezető Paragon szakmai nap november 10.
Mindenkit köszöntök, Takács Titusz vagyok a JTT PRO Biztonságtechnikai Kft. ügyvezető igazgatója. BIZTONSÁGTECHNIKAI KFT. Mai előadás témája: Vállalkozások.
A pénzügyi intézményrendszer 2004 közepén Dr. Nyers Rezső a Magyar Bankszövetség főtitkára Budapest, november 24.
Vállalkozások pénzügyi-számviteli mutatói. 1. Likviditási mutatók Arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel való fedezettségét.
A Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara rendezvénye Debrecen október 1. Garantiqa Hitelgarancia Zrt. dr. Vadász Márton ügyvezető igazgató.
Generali Alapkezelő – Privát Vagyonkezelés Befektetési szakértelem immáron 20 éve © Jogi személyiség Bemutatkozás – Települési Önkormányzatok Országos.
Szakács Erik , Győr Széchenyi-kártya a VOLKSBANK – nál.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Dr. Terták Elemér vezérigazgató Budapest, május 12.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Bankkártya adatok kezelése
A BKV Zrt. pozícionálása
Partnerség és együttműködés
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Elektronikus ügyintézés
SuperShop törzsvásárlói program
Üzleti terv bemutatása
Cégnév Üzleti terv.
Előadás másolata:

Hány lojalitás programot bír még el a fogyasztó? A Libri-Shopline saját tapasztalatai kedvezményrendszerekről, lojalitás programokról Starcz Ákos vezérigazgató Libri-Shopline Nyrt

#? Alaphelyzet – Bookline 440 ezer felhasználó, jelentős része inaktív 20%+ alapkedvezmény MINDENKINEK Átlagos vásárlásszám: 1,4x/év -228 milliós nettó veszteség

#? Tervezés kérdései Adjunk-e kedvezményt? Általános vs sávos kedvezmény Kupon vagy árkedvezmény Adjunk-e pontot? Pénzügyi eszközként kezeljük Belső devizaként kezeljük Pontok elévüljenek-e Adjunk-e fizikai kártyát? Egyéb lojalitás növelést alkalmazzunk? Sima pontgyűjtés (McCafé) Lépcsőzetes pontgyűjtés (Légitársaságok) Belépési díjas kedvezményrendszer (AmazonPrime) Koalicíciós (Smart, Multipont) Egyéb (Patagonia)

Cég eredménye javuljon #? Mi volt a cél? Ügyfelek többször vásároljanak Ügyfelek kosármérete növekedjen Megkülönböztető ismérve legyen a márkának Ügyfelek legyen lojálisabbak Cég eredménye javuljon

#! Eredmények – Shopline 1 millió felhasználó (+600ezer) 15% alapkedvezmény (-5%) + pontrendszer Co-branded bankkártya Aktivítás: 2,3x/év (+ 67%) Eredmény javulást (+ 1 mrd HUF)

Köszönöm a figyelmet!