ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS Szalóki Csilla

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Comenius program készítette: Zakhariás Laura. „Egész életen át tartó tanulás“ Oktatás támogatása, minden korosztály számára, több programon keresztül:
Advertisements

A Socrates / Grundtvig program pályázati lehetőségei.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
Komplex Instrukciós Program
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Új oktatási/nevelési célok: a kulcskompetenciák
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
A két tanítási nyelvű képzés helyzete a magyar közoktatásban Készítette: Fazekas Csaba a Kölcsey Ferenc Gimnázium igazgatóhelyettese a Kétnyelvű Iskoláért.
Projektcím: Dél-alföldi Felnőttképzési - Szakképzési Tudástár és Tanácsadó Központ létrehozása /DAF-FSZTTK/ Projektkód: TÁMOP / Kedvezményezett:
Új utak és lehetőségek a középiskolások
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
 A nyelv megismerése mint  Kommunikációs eszköz  A tanulás eszköze  Árnyalt és reflexív ismeretek a nyelvről  A társadalom belső kohéziójának.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY Október 30.. Tempus Közalapítvány tevékenységei Pályáztatás Képzés Tudásközpont.
Kompetensek lettünk? június 27..
A kulturális turizmus trendjei és a
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
AZ ANGOL NYELV TANÍTÁSA DRÁMAPEDAGÓGIAI MÓDSZEREK SEGÍTSÉGÉVEL SZAKIRÁNYÍTÓ: EMŐDI ANGÉLA ANGOLTANÁR 1O-ES SZÁMÚ ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZATMÁRNÉMETI ZÁRÓKONFERENCIA.
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A Hernád-Pusztavacs Általános Iskola, mint referenciaintézmény Ráczné Kocsis Krisztina szakmai vezető.
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
Alkalmazott nyelvészet I.
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
Sakk-logikaoktatás a gyakorlatban A logikus gondolkodástól a kritikai gondolkodásig.
Szakmódszertan: eszköztár vagy teória? A kísérleti irodalomkönyvek tanuláselméleti és irodalomtudományi kontextusáról.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
ICT (Information and Communication Technologies) IKT (Információs és Kommunikációs Technológiák) IKT pedagógiai értelmezése ○ Informatika tantárgy ○ Más.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Tanév előkészítő fórum szeptember Bedőné Fatér Tímea Szakmai blog: Magyartanítást.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
Általános iskolai német sorozatok
Erasmus+ tapasztalatok
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Nemzeti Pályainformációs Központ
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
A nyelvi tudatosság fejlesztése Meixner Iskola, Szakmai nap
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS Szalóki Csilla

MÓDSZERTANI TOVÁBBKÉPZÉS FRANCE LANGUE PÁRIZS 2017.06.26-07.07

A KÉPZÉS TEMATIKÁJA ELSŐ HÉT - Módszertani áttekintés XVIII.századtól - napjainkig diákok aktív részvételét elősegítő módszerek „Approche actionnelle” - „fiche pédagogique” létrehozása – kommunikációs , szocio - kulturális célok megfogalmazása, nyelvi szintek meghatározása, feldolgozott anyagok címe és időtartama , feladattípusok beépítése - Virtuális óra – Vocaroo.com, Pixton.com, Kahoot.it, LearningsApps.org - Fonetikai gyakorlatok, nyelvtörők, színházi technikák fontossága - Irodalmi szemelvények , versek használata - beszéd, szókincs fejlesztése csoportdinamika eszközeivel élve

A KÉPZÉS TEMATIKÁJA Második hét - Játékok használata bemelegítő gyakorlatként ill. nyelvtani, szókincs fejlesztés céljából - nyelvfejlődés és annak változásai, „langage familier” - nyelvvizsgarendszerek megismerése .- forrásanyagok, FLE kiadású könyvek, internetes anyagok otthoni használata - Hospitálás és tanítási gyakorlat - újságcikkek kreatív írása, szövegalkotás - civilizációs ismeretek mélyítése - párizsi negyedek megismerése, mozi és színházi látogatások

A KÉPZÉS RÉSZTVEVŐI

Elért célok - Diákok önálló tanulási technikáinak fejlesztése - kreatív technikák alkalmazása - nyelvi csoportokon belüli kapcsolatok, erőviszonyok kiegyensúlyozása - nemzetközi kapcsolatok szélesítése, nemzetközi színházi fesztiválon részvétel - online felületek létrehozása

PÁRIZSI ÉLETKÉPEK