Ifjúságsegítés értékközvetítéssel

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar bemutatása Oktatás-kutatás-innováció Dr. Estefánné dr. Varga Magdolna.
Advertisements

MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Törökszentmiklósi Tagintézmény
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kispálné Horváth Mária
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
Diplomás Pályakövetési Rendszer
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
SZOCIÁLPEDAGÓGIA TANSZÉK
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

Ifjúságsegítés értékközvetítéssel SZAKMAI NAP 2017 Ifjúságsegítés értékközvetítéssel

PROGRAM 9.30 „Az én templomom” Kárpát-medencei Vándorkiállítás Megnyitja: dr. Takáts István érseki kancellár 10.00 A Szakmai Nap megnyitása és a VHF Szociális Szakképzésének Elkötelezettje díj átadása dr. Varga István rektor   10.15 Kamaszkorról a pszichológus szemével Előadó: Bálint Bánk pszichológus, VHF főiskolai docens 10.30 Betekintés a "Boldogabb családokért" Családi Életre Nevelés program módszertanába Előadó: Hortobágyiné dr. Nagy Ágnes orvos, szakmai felelős, Kecskemét-Széchenyivárosi Közösségépítő Egyesület (SZÉK) 11.15 Kávészünet – Főiskolai képzések bemutatása 11.45 Fiatalok az Élet Küszöbén (FÉK) Előadó: Kenessey Béla mentálhigiénés szakember, a FÉK program munkatársa 12.15 Társ-Suli: a párkapcsolat értékének közvetítése a fiatalok számára Előadók: Kocsis Tamás görög katolikus lelkész, Kocsis Szászi Anna szociálpedagógus 12.45 Hogyan kísérjük a kamaszokat meggyőződéseik formálásában? Előadó: Kis Brigitta programvezető, Pure Program 13.15 Ebéd Moderátor: Magvas Mária főiskolai adjunktus A Vándorkiállítás megvalósulását a Lakitelek Népfőiskola támogatta. PROGRAM

Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola Képzési Kínálata 2018-ban Alapképzéseink (BA) Egységes osztatlan képzéseink Egyéb képzéseink Szociális munka szak Rövid ciklusú osztott hittanár-nevelőtanár szak Iskolai szociális munka szakirányú továbbképzés Hittanár­ nevelőtanár szak Hittanár - angol nyelv és kultúra tanár Alkalmazott szociális gerontológia szakirányú továbbképzés Hittanár - német nyelv- és kultúra tanár Közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga továbbképzés Hittanár - dráma és színházismeret tanár Hittanár - informatikatanár Pedagógus szakvizsga (tehetséggondozás, tehetségfejlesztés tanulmányterülettel) Hittanár - magyartanár Teológia szak Karitász modul

Szakirányú továbbképzési ajánlataink Alkalmazott szociális gerontológia Képzés célja: Az időskor és az öregedés jellemzőinek pontosabb megismerése, a segítés, gondozás, fejlesztés, kutatás, tudomány legújabb eredményeinek megismertetése. Gyakorlat orientált képzés. Jelentkezéshez szükséges végzettségek: Társadalomtudományi képzési területen: szociális munka vagy szociálpedagógia alapképzési szakon (korábban a megfelelő főiskolai képzésben) szerzett oklevél. Orvos- és egészségtudomány képzési területen: ápolás és betegellátás alapképzési szak ápoló vagy gyógytornász szakirányán, vagy egészségügyi gondozás és prevenció alapképzési szak védőnő szakirányán (korábban a megfelelő főiskolai képzésben) szerzett oklevél. Hitéleti képzési területen alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben) szerzett oklevél. Pedagógus képzési területen alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben) szerzett oklevél. A felvétel feltétele továbbá egy év idősekkel kapcsolatos szociális, vagy egészségügyi ellátásban szerzett igazolt szakmai gyakorlat. Képzés ideje: 2 félév Képzési forma: levelező képzés Képzési díj: 85 000 Ft/félév Minimális létszám: 10 fő A képzési idő kontakt óra száma: 200 óra Helyszín: Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola, Veszprém, Jutai út 18/2 Képzési koordinátor: Feketéné Magyar Zsófia További részletek www.vhf.hu honlapon Posztgraduális cím alatt!

Iskolai szociális munka szakirányú továbbképzés A képzés célja:  a képzés során a hallgatók átfogó pedagógiai, pszichológiai, szociális munka, szociológiai és szociálpolitikai ismereteket szereznek, amelyek révén felépíthetik és menedzselhetik az iskolai szociális munka tevékenységét. A kurzusok felkészítést nyújtanak az iskolai szociális munka széleskörű feladatellátására: a problémák diagnosztizálására, sok szempontú értékelésére, elemzésére, a kockázatok felmérésére, beavatkozási eszközök kiválasztására és kidolgozására, változásmenedzselésre. A felvétel feltételei: Legalább alapképzésben szerzett oklevél társadalomtudomány vagy bölcsészettudomány képzési területen. A képzés formája: levelező A képzési idő: 2 félév A képzési idő kontakt óra száma: 148 óra Képzési díj: 70 ezer forint / félév Min. létszám: 10 fő Képzési koordinátor: Kalocsai Adrienn További részletek www.vhf.hu honlapon Posztgraduális cím alatt!