Paradigmaváltás a wellness szolgáltatások terén

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ciprusi kaland.
Advertisements

KLUB OÁZIS Neckermann Klubszállodák
2011 Augusztus ig Prága. Panorama Hotel Prague ****
Cím: Hotkevicsa 5a, Yaremche, Ivano-Frankovsk járás Hotel « O Shale » Yaremche központjában található, a Kárpátok Nemzeti Park területén. A szállásról.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Szállodák, szállásadó üzemek rendszerezése Rendeltetés szerint
•Eger els ő magánszállodája a történelmi belváros legcsendesebb részén zöld övezetben található. A város törökkori emlékeivel, fürd ő kultúrájával,
Bevezetés a szállodák világába
HOSTWARE Gyógyászat.
Kerékpárral a Fertő–tó Neusiedlersee kultúrtájon Partnertalálkozó és workshop 2. workshop: Kerékpáros térség szervezésének módszere.
International Spa Association Nemzetközi SPA Szövetség
„Gyógyító Régiók” A MÁTRAI GYÓGYINTÉZET Munkacsoportja Vezető: Dr. Urbán László A MÁTRAI GYÓGYINTÉZET Munkacsoportja Vezető: Dr. Urbán László.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Fiatal vállalkozók hete Üzleti tervezés, marketing a gyakorlatban – ötletek a sikerességhez Nyíregyháza, PRIMOM november 19.
Apponyi Kastélyszálló 2365/17
Leonardo Da Vinci mobilitási program Szakmai gyakorlat Finnország, 2012.jún aug. 2.
Hotel Árkádia*** Készítette: Bércesi Richárd. A szálloda I. •2010 nyarán kezdte meg működését •Helye: Pécs történelmi belvárosa, Hunyadi úton, Széchenyi.
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
Keresőmarketing stratégiák
Reklám.
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
Wellsystem.hu SEO elemzés Előadó: Miyazaki Jun SEO divízió vezető, Neo Interactive.
Gyógy-és wellness turizmus a Dél-dunántúli régióban
Mi a Selfness, és mitől Selfness egy szolgáltatás?
KÉSZÍTETTE: Földi – Szaniszló Lilla
Ajkai Kistérség Idegenforgalmának jellemzői
Az animáció Kurzusvezető: Készítette: Dr. Tóth András Palla Melinda
Szállodai gazdálkodás és vezetés II.
Minőség 2012 – minőségbiztosítás a jövő szállodáiban Dr. Juhász László PhD BGF – KVIFK – Turizmus Intézet - Docens 1 Reformok útján Magyar Tudomány Napja.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Kalandparkok szerepe a turizmusban
Danubius Hotel Gellért A magyarországi székhelyű Danubius Hotels Group ötvenhat szállodájának egyike a Gellért Hotel, és egyike Európa legjelentősebb.
Elhelyezkedése A Hotel Dzsungel a Nyíregyházához közeli Sóstógyógyfürdőn található. Egyedisége abban nyilvánul meg, hogy a Nyíregyházi Állatpark kellős.
Magánjavak és közjavak a turizmusban
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Cordial = szívélyesség, amely szívből jön Kiváló minőségű és kényelmes szálláshelyek kanári-szigeteki szívélyességgel és a vendégek részére nyújtott legjobb.
Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár. A sárvári Spirit Hotel, Magyarország legújabb ötcsillagos szállodája 2008 márciusában nyílt meg. A szálloda dús erd ő.
Spirit Hotel Thermal Spa
„ Gasztro-karrierek az EU-ban ” Leonardo da Vinci mobilitási programok németországi szállodákban Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest.
UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Gere Bor Hotel **** Villány ( ) Készítette: Héhl Leila.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
WELLNESS TURIZMUS MENEDZSMENT Boronyák Mária.
Növekvő betegbiztonság – csökkenő nővéri megterhelés
Egy iskola, ahol az ADHD-s gyerekek érettségiznek
Természeti erőforrások hasznosítása a turizmusban – Aktív és sport turizmus 2011/2012-es tanév Kiss Róbert tavasz.
Álomvár Földváron Hotel Főnix Szálloda és Tréningközpont ****
Smart Farming dr. Szieberth Dénes Kőszárhegy Kazinczy Ferenc utca 12. mobil telefon: 36 (06)
Master of Arts International Hotel Management „ Management” :01 1 Dr. Juhász László PhD.
„Nekem a Balaton a Riviéra” – tapasztalatok a balatoni strandellenőrzés kapcsán Varga-Dani Barbara Regionális marketing igazgató.
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Előadó: Dr. Bujdosó Zoltán A „Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről” c. rendezvénysorozat.
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
BUDAÖRS 2020! TEMPLOM TÉR ELŐZETES AKCIÓTERÜLETI TERV VITAFÓRUM.
Előadó: Dorka Péter SZTE JGYPK TSTI
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Regionális marketing igazgató
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
Cím: Hotkevicsa 5a, Yaremche, Ivano-Frankovsk járás
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
"A fényképen mindig két ember van a fényképész és a néző."
Előadás másolata:

Paradigmaváltás a wellness szolgáltatások terén A mai gyerekek a jövő vendégei Előadó: Hegyi Sára, SPA tanácsadó Visegrád, 2017.

Bevezető a mai döntéseink alapozzák meg, hogy milyen lesz a szállodánk és vendégkörünk 5-10-15 év múlva új vendéget fogni mindig nehezebb, mint visszacsábítani azt, aki már egyszer elégedett volt BECSÜLJÜK MEG A JELENLEGI VENDÉGEINKET ÉS TUDJUNK MEG RÓLUK MINÉL TÖBBET! vendégadatok gyűjtése, elemzése, pontos szegmentálás állandóság és folyamatos megújulás önazonosság – mit képvisel az adott hotel és kiknek kínálja a szolgáltatását

Mi adja el a szobát? Mitől fog újra foglalni a vendég? 1. SZÁLLODÁNKAT A KOMPLEX VENDÉGÉLMÉNY ADJA EL földrajzi elhelyezkedés, természeti adottságok lobby belsőépítészete, funkcionális, otthonos, világítás, illat szoba felszereltsége, kényelme, modernsége, hőmérséklete, tisztasága, hangulata, illata, ágynemű, freebies, TV csatornák stb. marketing kommunikáció minősége (kiadványok, weboldal, hirdetések, szállodai feliratok, étlapok)

Mi adja el a szobát? Mitől fog újra foglalni a vendég? 2. SZÁLLODÁNKAT A KOMPLEX VENDÉGÉLMÉNY ADJA EL animáció, szauna szeánszok, gyerekfelügyelet, extra programok wellness kialakítása, felszereltsége, kezelők és kezelések, a kozmetikai anyagok F&B - alap elvárás (nincs többé one size fitts all, az egyéni igények fontossága) személyzet és az ötödik elem

ÚJ SZEMLÉLET: VALÓDI ÉRTÉKET ADOK MINDENEK ELŐTT A valódi érték szállodás nyelvre lefordítva a komplex vendégélmény, azaz a vendég számára élményt és jól-létet biztosító szállodai szolgáltatások összetett egysége. MONDJUNK IGAZAT!

A mai gyerekek és fiatalok, mint a jövő szállodai vendégeink LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability) szegmens bővül (sustaninable, eco, bio, local, nutriterápia) OKOS telefonok, órák, appok, kiterjesztett valóság, mint az információ szerzés eszközei és mint szórakoztatás (minden döntésük előtt nyomoznak) virtuális tér és a kézzelfogható, valódi érzékszervi élmények közötti egyensúly

WELLNESS SZOLGÁLTATÁSOK A LOHAS SZEMLÉLET JEGYÉBEN GYAKORLATI ÖTLETEK A FIATALOKRA SZABVA a wellness több, mint a medence-szauna-masszázs triumvirátusa felértékelődik az egyéni és az egyénre szabott (táplálkozásban, bőrápolásban, élményben) aktív-passzív pihenés, személyiségfejlődés, művészetek, mint élményforrás és wellness elem

Köszönöm a figyelmet! Előadó: Hegyi Sára, SPA tanácsadó Seven Strings Kulturális Szolgáltató Bt. Visegrád, 2017.