ELÉRKEZETT A LEHETŐSÉG Hogy Önmagam legyek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Directions: Answer all the below questions and ask your consultant to provide you with your results! Directions: Answer all the below questions and ask.
Advertisements

melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
Állóeszköz-gazdálkodás
Termékkereskedelem, termékek felhasználása
Az üzleti terv.
AgeLOC ® Galvanic Body Trio Bevezetés: május 2.
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
Agrárgazdaságtan II. Előadás
Kereskedelem Szakmacsoport
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
A gazdasági fejlettség mutatói
E.ON – Versenyben Önökért!
Kormányszóvivői tájékoztató. A gáz árának változása januárban GKM- PM tájékoztató december 14.
“13 tanács egy életre" „13 tanács egy életre”.
Török József Üzletfejlesztési igazgató Székesfehérvár, január 30. Tőkefinanszírozás.
Zöld kommunikáció - esetek November 21.. Mit tudunk?
Török József Üzletfejlesztési igazgató Szombathely, április 10. Tőkefinanszírozás.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Melyik a legmegfelelőbb lótáp vemhes kancák számára?
A fizetés, mint életstílus Kontaktus nélküli fizetés a mindennapokban Zsámboki Gábor, vezérigazgató Állami Nyomda Nyrt.
Élj Tovább 5 Évvel! Egy társadalmi felelősséget vállaló program a magánegészségügyben.
13 tanács egy életre.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
BCG mátrix A BCG mátrix a vállalat stratégiai helyzetét két dimenzióban elemzi és értékeli: (relatív piaci részesedés és piaci növekedési ütem).
Török József Üzletfejlesztési igazgató Budapest, május 29. Tőkefinanszírozás.
Török József Üzletfejlesztési igazgató Miskolc, május 15. Tőkefinanszírozás.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Tejfogyasztási szokásaink a demográfiai változások tükrében
© 2007 GKIeNET Kft. A környezettudatosság és informatika Lőrincz Vilmos.
Kérdések a második zh-hoz
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
Tudásalapú társadalom és fenntartható fejlődés a globális felmelegedés korában Milyen globális és európai kihívásokra kell válaszokat találnunk? Herczog.
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
113/09/2014Copyright ©2013 by Oriflame Cosmetics SA.
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Zsembery Levente vezérigazgató
Több, mint benzin értékesítés….
Miért lehet érdekes az Ön számára egy MLM vállalkozás?
Vállalati stratégia március március március 28.
VEGYÉL RÉSZT EGY KÜLDETÉSBEN! RÉSZESÜLJ EZÉRT Gyógyulj és segíts gyógyulni másoknak is! egyedülállóan magas anyagi elismerésben!
A tőkebefektetés 50 árnyalata Török József Üzletfejlesztési igazgató Budapest, december 11.
Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
Okos pénzt az okos egészségügynek – kockázati tőkebefektetések az élettudományok területén április 29. Zsembery Levente vezérigazgató X-Ventures.
A NŐI KÜLDETÉS. Reklámok Csomagolás,vagy igazi értékek igazi értékek.
A PIAC.
Tartalom Piaci trendek... A termékek
Az értékesítés két arca. SZTORI Szendrő Szabolcs (70) hegymászó és fotós igaz története A hegymászás, mint kihívás Tisztelni a hegyeket és szeretni Kitartás.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
GfK Pénzügyi KutatásokPénzügyi tudatosság Mennyire tudatos a magyar lakosság pénzügyekben? 2010/10/14 Bacher János – ügyfélkapcsolati igazgató.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
HOZZA KI A LEGTÖBBET A SZKENNER ÜZLETBŐL. PÁRATLAN ÜZLETI LEHETŐSÉG Növekedés Szkenner Operátorok száma az EMEA régióban % Szkennelések.
Az izraeli üzleti környezet vállalkozói szemmel Zsámboki Gábor vezérigazgató 1.
Kalandorbolt – évi értékesítési terv
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Származtatott termékek és reálopciók
Biyovis a mi üzletünk.
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
Az ökológiai gazdálkodás helyzete Európában
ADREK ÉS SZKENNERKÁRTYÁK
Karrier.
Termék-piacfejlesztési stratégiák (Ansoff-mátrix)
Üzleti terv bemutatása
AZ ÖN BŐRE JELENLEG ÖNT IS ZAVARJA... az egyenetlen bőrtónus?
13 tanács egy életre.
Állóeszköz-gazdálkodás
Előadás másolata:

ELÉRKEZETT A LEHETŐSÉG Hogy Önmagam legyek

40+ Az európai lakosság fele ... és keresi az utat a fiatalos külső felé. 40+ Reference: http://www.bematechus.com/retail-personalization-future-brick-mortar

Az anti-ageing termékek értékesítésében az EMEA régió területén 2015 és 2018 között 11,2%-os növekedés várható. 5,4 MILLIÁRD EURÓS 2018-ra iparággá növi ki magát Reference: http://www.euromonitor.com

? A piacon jelenleg fellelhető számtalan anti-ageing termék útvesztőjében a fogyasztók 1/3 része elveszettnek érzi magát. Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014

2 FOGYASZTÓBÓL EGY szakértői útmutatásra vágyik Reference: http://www.forbes.com/sites/rodgerdeanduncan/2014/05/24/in-retail-brand-expertise-equals-leadership

Noha a fürdőszobában akár 65 kozmetikumot is felhalmozunk, pusztán 11 terméket veszünk elő naponta! Összes kozmetikai termékünknek mindössze 17% -át használjuk. Reference: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2321821/Women-2-000-worth-beauty-products-bathroom-cabinets--use-327-worth.html

1 ÓRÁT A bőség zavarában szenvedő nők így naponta átlagosan töltenek szépítkezéssel. Reference: http://www.womenshealthmag.com/beauty/women-cosmetics

Napjaink pörgős világában a magánélet és a karrier között zsonglőrködő fogyasztók könnyen használható, személyre szabott és intelligens megoldásokat keresnek, melyek igazodnak saját igényeikhez.

többletköltséget vállalnak Az egyedi, személyre szabott termékekért a fogyasztók hajlandók többet megtenni: -uk kész hűségesebb vásárlóvá válni -uk hajlik nagyobb összegű befektetésre 25% 78% 86% Reference: http://www.bematechus.com/retail-personalization-future-brick-mortar

Csakúgy, mint a tökéletes öltöny, a bőrápolási rutin is akkor az igazi, ha összhangban van saját igényeinkkel, személyiségünkkel és életstílusunkkal.

Képzelje el egy olyan termék versenyelőnyét, mely egyesítené: A szakértői útmutatást A testreszabást Az öregedésgátló bőrápolást Az időtakarékos megoldásokat

EGYETLEN ESZKÖZBEN mely mindenről gondoskodik

A Nu Skin MÉG MA FORRADALMASÍTJA AZ ÖREGEDÉSGÁTLÁST

ÖREGEDÉSGÁTLÓ BŐRÁPOLÁS, AHOGY MÉG SOSEM LÁTTA, TAPASZTALTA VAGY KÉPZELTE.