A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A könyvtár mint közösségi tér
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Utcai és lakótelepi szociális munka
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Nevelés és érték Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Csoportműködést segítő vezetési módszerekgyógykezelő csoportokban (Toseland-Rivas) Csoportműködést segítő vezetési módszerek gyógykezelő csoportokban (Toseland-Rivas)
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A Facebook marketing trendjei
Facebook A facebook amerikai alapitasu ismeretsegi haloyat,amely februar 4.-en kezdte mukodeset. Eredeti neve a THEFACEBOOK Volt.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
 Az Instagram egy közösségi oldal, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat készítenek,
Hajós Katalin Budapest, június 5.
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
Közösségi hálózatok Rigó Adél  Webes alkalmazások  Kapcsolatteremtés: személyes ismerősök/hasonló érdeklődésű ismeretlenek  Áttekinthető.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
AOSZ Klubkártya kampány 2015 október-november. Mi az AOSZ kártya AOSZ kártya az autizmussal élők és/vagy családtagjaik számára különféle kedvezmények.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ.
Miből áll a tehetség? William Stern (1871–1938) hamburgi egyetem Intelligencia kvóciens: IQ =(mentális kor / biológiai kor )*100.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Az ILIAS keretrendszer használatának beépülése az oktatói és a hallgatói munkába a Gábor Dénes Főiskolán Berecz Antónia, Balogh Anikó, Littvay László
Kapcsolattartó hírlevélküldő rendszer
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Tartalomszolgáltatás compliance programokban
Az adatforrásokról és aktualizálási rendjéről
Kognitív újrastrukturálás Kognitív ön-instrukció Gondolat-stop
Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
PARAPREMIER április 16-án, 20:25-kor a Feketelista című bűnügyi sorozat hazánkban a VIASAT3-on startolt először.
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a vásárlási kedvet.

Ennek hatására a vásárlókat a hűségpontokért kapható ajándékok összegyűjtése nem várt mértékben aktivizálta és formál a csereberélni vágyókból online közösséget.

A vásárlói lojalitás erősítésének érdekében azt szerettük volna, hogy ezek a hűségakciókkal kapcsolatos felhasználói aktivitások is a Tesco Magyarország Facebook oldalán történjenek.

A vásárlói lojalitás erősítésének érdekében azt szerettük volna, hogy ezek a hűségakciókkal kapcsolatos felhasználói aktivitások is a Tesco Magyarország Facebook oldalán történjenek. Létrehozva egy olyan felületet, ami megkönnyíti és felgyorsítja a csereberélést és a kommunikációt a felhasználók számára.

A nyári hűségakció és a Simpsons hűtőmágnesek megjelenése remek alkalom volt a megvalósításra

Így a Simpsons hűtőmágneseket gyűjtők egy helyen tudják megmutatni, hogy nekik mely hűtőmágnesek vannak már meg, melyekre van még szükségük és megtalálhatják azt a hozzájuk legközelebb élő társukat, akivel a fizikai csereberét is meg tudják majd oldani.

Megvalósítás

A csere-bere felülete

Üzenetváltás lehetősége

Plusz extra szórakoztató játékokat építettünk be, hogy rendszeresen visszatérjenek

Plusz extra szórakoztató játékokat építettünk be, hogy rendszeresen visszatérjenek

Kommunikáció

Az életnagyságú Simpsons figurákkal való helyszíni találkozókat a Facebook-on népszerűsítettük

A találkozók helyszíneit végül már a rajongók is befolyásolhatták a szavazataikkal

Eközben posztjainkkal egyszerre igyekeztünk megismertetni és megkönnyíteni az alkalmazás használatát

És az üzenőfalon is szórakoztatni a legkülönfélébb módon

Olykor pedig érdekességeket osztottunk meg az alkalmazás használóiról

Eredmények

A 6 hetes Simpsons Sportőrület Cserebere Facebook kampány eredményei 4 984 játék 2 407 alkalmazás felvevő 522 megvalósultcsere A 6 hetes Simpsons Sportőrület Cserebere Facebook kampány eredményei

Tesco Magyarország Facebook oldali eredmények a kampány időszak alatt Márkaoldal Új rajongók száma Posztok száma Kedvelések száma Kommentek száma Megosztások száma Tesco 11 607 94 61 408 46 967 11 135