A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a vásárlási kedvet.
Ennek hatására a vásárlókat a hűségpontokért kapható ajándékok összegyűjtése nem várt mértékben aktivizálta és formál a csereberélni vágyókból online közösséget.
A vásárlói lojalitás erősítésének érdekében azt szerettük volna, hogy ezek a hűségakciókkal kapcsolatos felhasználói aktivitások is a Tesco Magyarország Facebook oldalán történjenek.
A vásárlói lojalitás erősítésének érdekében azt szerettük volna, hogy ezek a hűségakciókkal kapcsolatos felhasználói aktivitások is a Tesco Magyarország Facebook oldalán történjenek. Létrehozva egy olyan felületet, ami megkönnyíti és felgyorsítja a csereberélést és a kommunikációt a felhasználók számára.
A nyári hűségakció és a Simpsons hűtőmágnesek megjelenése remek alkalom volt a megvalósításra
Így a Simpsons hűtőmágneseket gyűjtők egy helyen tudják megmutatni, hogy nekik mely hűtőmágnesek vannak már meg, melyekre van még szükségük és megtalálhatják azt a hozzájuk legközelebb élő társukat, akivel a fizikai csereberét is meg tudják majd oldani.
Megvalósítás
A csere-bere felülete
Üzenetváltás lehetősége
Plusz extra szórakoztató játékokat építettünk be, hogy rendszeresen visszatérjenek
Plusz extra szórakoztató játékokat építettünk be, hogy rendszeresen visszatérjenek
Kommunikáció
Az életnagyságú Simpsons figurákkal való helyszíni találkozókat a Facebook-on népszerűsítettük
A találkozók helyszíneit végül már a rajongók is befolyásolhatták a szavazataikkal
Eközben posztjainkkal egyszerre igyekeztünk megismertetni és megkönnyíteni az alkalmazás használatát
És az üzenőfalon is szórakoztatni a legkülönfélébb módon
Olykor pedig érdekességeket osztottunk meg az alkalmazás használóiról
Eredmények
A 6 hetes Simpsons Sportőrület Cserebere Facebook kampány eredményei 4 984 játék 2 407 alkalmazás felvevő 522 megvalósultcsere A 6 hetes Simpsons Sportőrület Cserebere Facebook kampány eredményei
Tesco Magyarország Facebook oldali eredmények a kampány időszak alatt Márkaoldal Új rajongók száma Posztok száma Kedvelések száma Kommentek száma Megosztások száma Tesco 11 607 94 61 408 46 967 11 135