Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Országos könyvtári fejlesztések a tanulás támogatására
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Tanulók fejlődésének nyomon követése
KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
A dunakeszi Kölcsey Ferenc Városi Könyvtár szolgáltatás fejlesztése, képzési szerepének erősítése TÁMOP /1/KMR.
„Tudásbázis és disszemináció a Nyugat-magyarországi régióban az oktatás hatékonyságának javítására" TÁMOP / A projekt az Európai Unió.
TÁMOP / Békés – Tudásdepó – Expressz A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
S IROKI R OMA - M AGYAR E GYESÜLET. A Z EGYESÜLETRŐL ban alakult - Székhelye: a Közösségi Ház és Információs Központ (volt Tűzoltó szertár) Szervezeti.
Térségi tanoda hálózat BHIM RAO Egyesület
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Az OFA támogatási tevékenysége Programok ben.
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP / „Önkéntes (Pont) Te magad légy!”
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
Integrált közösségi és szolgáltató terek Koncepció, megvalósulás, kilátások Beke Márton FVM-VKSZI, HROD Közösségi Társadalomfejlesztési Központ.
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Hálózatban a jövőnkért. Pályázatunk Beadása: május 30. Projekt ideje: – Elnyert összeg: Ft.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Barki Katalin projektmenedzser
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
„BAJAI-INFO-LÁNC” Két nyilvános könyvtár együttműködése szolgáltatásaik fejlesztésében, a használók nem formális és informális tudásának bővítése az élethosszig.
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
A "Tanulás-fejlődés-életesély a Sajó-völgyében" (TÁMOP /2) projekt helye Sajószentpéter kulturális városfejlesztésének rendszerében Sajó.
ÚJ TUDÁS- MŰVELTSÉG MINDENKINEK Gyula, június 23.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Társadalmi Megújulás Operatív Program „Tudásdepó-Expressz”- A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig.
Könyvtári konstrukciók az Új Magyarország Fejlesztési Terv Operatív Programjaiban Szakmai tájékoztató a városi könyvtárak számára Országos Széchényi Könyvtár.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei a TÁMOP-ban és a TIOP-ban Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály „A könyvtárak fejlesztési lehetőségei.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Hálózatban a jövőnkért. TÁMOP A-11/ Tantestületi tájékoztató
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP „Út a munka világába” Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ dr. Nyári Tibor projektvezető.
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
A szakiskolások továbbtanulási esélyei Kecskemét, Dr Liskó Ilona OFI
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
Megyei szintű foglalkoztatási megállapodások, foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködések SIPOS-KOVÁCS MÓNIKA PROJKETMENEDZSER.
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
TÁMOP az OSZK-ban A nemzeti könyvtár az élethosszig tartó tanulásért országos és intézményi fejlesztések a tanulás szolgálatában az állományok hozzáférhetőségének.
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése könyvtárunk – élethosszig tartó képzés helyi centruma könyvtári szolgáltatások fejlesztése könyvtár képzési szerepének erősítése – együttműködve a közoktatási intézményekkel olvasás hagyományos presztizs növelés olvasók számának növelése könyvtár elektronikus szolgáltatásainak fejlesztése

Célcsoport: Szövegértés - fejlesztő foglalkozások tartása óvoda általános iskola középiskolás korosztály közvetlen környezetben hátrányos helyzetű családok gyermekei mikrotérség érettségivel nem rendelkező fiatal felnőtt korosztály Szövegértés - fejlesztő foglalkozások tartása kompetens szakemberek bevonásával.

Partner intézmények: Árpád Szakképző Iskola és Kollégium Szivárvány Óvoda – Püspökkert Városi Óvoda Zentai Úti Általános Iskola Ybl Miklós Pénzügyi és Számviteli Szakközépiskola Felsőváros Óvoda Felsővárosi Általános Iskola ÁMK Gróf Batthyány Lajos Általános Iskola, Szabadbattyán Gorsium Általános Iskola – Tác Napköziotthonos Óvoda, Sárszentmihály Zichy Jenő Általános Iskola, Sárszentmihály  

36 szövegértés fejlesztő foglalkozás sorozat 22 csoport 18 hét heti 2 alkalom 8 – 10 gyermek (176 fő) 30 – 45 perc (alkalmanként) 792 óra

Projekt megvalósulása:   közvetlen haszonélvezői, érintett csoportok: óvodások általános iskolások középiskolások és a fiatal felnőttek családok várhatóan nő a könyvtárhasználók száma várhatóan nő a könyvtár olvasóinak száma

Projekt megvalósulása: könyvtár szolgáltatásai bővülnek egy jól működő szakmai hálózat kialakulása elektronikus katalógus – teljes gyűjtemény a honlapon hozzáférhetővé válik! projektmenedzser + 2 szakmai megvalósító bérköltsége + járulék XXI. századi könyvtár – magas színvonalú könyvtári szolgáltatások biztosítása