Online vásárlás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Advertisements

Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
IKT = információs és kommunikációs technológia
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Automatikus szállítási hűségprogram
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
1. 2 Hol vásárol? Hogyan vásárol? Mikor vásárol? Milyen szempontok alapján dönt? Ki vagy mi befolyásolja a döntést? ( fekete doboz elmélet)
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Az internetes gyógyszervásárlás veszélyei
Arany kereskedés a Budapesti Értéktőzsdén Horváth Zsolt vezérigazgató Budapest március 28.
Mennyire (információ)tudatos a magyar vásárló?
AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Mitől jó a céges weboldal?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
Kaliforniai paprika árváltozásának okai Készítette: Dér András.
Az internetes könyvvásárlás
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Marketing mix.
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Online értékesítési modellek
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A StoreWizard webáruház bemutatása
A Facebook marketing trendjei
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
LifeCareBusiness A TE LEHETŐSÉGED. 1 másodperces prezentáció: Előtte Köszönöm a figyelmet, viszontlátásra a regisztrációnál ! Az Ön tanácsadója: Kriminál.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Lajos Nikoletta - Project manager Fürjes Ádám - Webshop manager.
Webáruház rendszerek Reisz Péter G-3S
Kalandorbolt – évi értékesítési terv
Csehország Szlovákia Magyarország Lengyelország Kína
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
FÜGG: AZ ÁRU JELLEGÉTŐL, ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDTÓL
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
Értékesítés, kereskedelem
Vásárlás az interneten
Előadás másolata:

Online vásárlás

-több online történő vásárlás -európai emberek 42 %-a költ RENDSZERESEN önmagára online -2014-ben az online vásárlók száma elérte a 3,4 millió főt Magyarországon, ami a rendszeresen internetezők 72%-a

Az online vásárlás főbb okai: Kényelmes Árkedvezmények( ha többször vásárolsz százalékot is kaphatsz) Házhozszállítási lehetőség (Főleg azoknál, akik túlzottan elfoglaltak) Korlátlan nyitvatartás Nagyobb választék Gyors( Már ha belföldi)

Akik nem vásárolnak online Inkább szeretik maguk megfogni, kiválasztani a terméket Félnek, hogy nem a megfelelő terméket kapják (elméretezett cipő)

Mit tartanak fontosnak? Szállítási költség Ár Termékről elérhető képek Termékleírás Garancia Gyorsaság Webáruház kinézete Ismert márkanév

Népszerű online webshopok Cipők: http://www.cutoc.ro/ http://www.depurtat.ro Ruhák: http://www.hm.com/us/ http://www.okazii.ro/ A nagy márkáknak is van webáruházuk, pl. Zara , Berschka http://www.bershka.com/ro/ Kiegészítők: http://www.delikates.ro/hu/delikates/kiegeszitok/ovtaskak/ Konyhai kellékek: http://www.nosaltywebshop.hu/ Itt receptek is vannak !

Bibliográfia http://www.kutatocentrum.hu/images/galery/termekatveteli_modo k.png http://www.enet.hu/hirek/kozel-harom-es-fel-millio-e- vasarlo/?lang=hu http://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/piac/tobbet-kenyeztetik- magukat-a-fogyasztok/

Köszönöm a figyelmet! Kovács Eszter Kommunikáció és Pr. , I. Év 2016.05.20