„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Advertisements

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
„ Hívogat az iskola, kapuját kitárja…”. Sarkad-Kötegyán-Újszalonta Közoktatási Intézményfenntartó Társulás Óvoda, Általános Iskola és Egységes Pedagógiai.
PR szerepe a településmenedzsmentben. A „marketing” „market”, a piac a piaci igények megismerésén alapuló termék-előállítás, eladásösztönzés, befolyásolás.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Somló Térségi Program – Közösségek újjáépítése A Magyar Vöröskereszt hosszú távú rehabilitációs programja Sáfár Brigitta, országos katasztrófavédelmi.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
A szenior tudástőkére épített társadalmi innováció május 21. Miskolc ©Sárközy Erika.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Zala Megyei Irodája 2015-ben megvalósult programjaink.
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
Európai Foglalkoztatási Stratégia június
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Jubileumi év partnertalálkozójaPécs, február 29. „Új típusú partnerséggel együtt a jövőért” Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Családi kapcsolatok újjáépítésének a segítése. „Az a tény, ha ma Magyarországon vagy bárhol a világban egy embert a bíróság elítél, és büntetés végrehajtási.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
Mercedes-Benz-Iskola
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Kőszegi Forrás- Kőszeg
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
AZ ÓVODÁS GYERMEK ÉS AZ ERKÖLCS
Projektmunka Földrajzolok
“ Találd meg Önmagad ” - pályaorientációs program
Lehetőségek, tervek… JÖVŐKÉP.
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Könyvtári munkásság bemutatása
Két évvel ezelőtt….
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Família Nagycsaládosok Egyesülete
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Jó gyakorlatok a lemorzsolódás csökkentésére
Miért is szeretjük az óvodánkat?
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Családi vállalkozások
Tóalmási Mesevár Óvoda és Konyha
Intézmény minőségirányítási programja
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Iskolai szociális segítő
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” „SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK

Szülők-iskola kapcsolat erősítése VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Szülők-iskola kapcsolat erősítése Célok: a szülők mozgósítása a rroma tanulók esélyegyenlőségi hátrányainak csökkentése, beilleszkedési nehézségeik mérséklése a sikeres munkaerőpiaci és társadalmi integráció érdekében a rroma szülőkkel való szoros és minél tágabb körű kapcsolattartás minél több szülő bevonása az intézmény életébe a bizalomra épülő szülői kapcsolat mélyítése egymás kölcsönös megismerése egy olyan közösség kialakítása, amely azért tevékenykedik, hogy az iskolánkban a gyerekek minél jobban érezzék magukat segítséget nyújtani az identítás vállalásában, a hagyományok ápolásában és promoválásában „Találd meg önmagad” ERASMUS +

Szülői klubbok tematikája VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Célok megvalósítását elősegítő tevékenységek az Erasmus+ program keretében Különböző ünnepkörökre való ráhangolódás: húsvét, advent, karácsony Újévi szokások, hagyományok Az apa szerepe a családban Az anya szerepe a családban Felnőtt-gyermek-család – családi szerepek megismerés Április 8 – A rromák nemzetközi napja, Szülők-gyermekek közös foglalkozása Lehet másként is! – Sikeres életútak, sikeres szakemberek A természet patikája: erdei gyümölcsök, gombák Vállalom identitásomat Egyenlő esélyt mindenkinek! Kreatív délután – Családi erőforrások Hogyan segíthetek? – Tanulás otthon Kulcs gyermekemhez – Én is voltam diák Szülői klubbok tematikája

Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket

Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket

Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Őrizzük hagyományainkat és értékesítsük termékeinket

Az anyák szerepe a családban VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Az anyák szerepe a családban

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Én is voltam diák!

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Én is voltam diák!

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” A természet patikája

Teremtsünk ünnepi hangulatot! VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Teremtsünk ünnepi hangulatot!

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Hol? Mit? Hogyan?

VASKERTES ÁLTALÁNOS ISKOLA 535500 GYERGYÓSZENTMIKLÓS, KOSSUTH LAJOS 2 SZÁM HARGITA MEGYE, ROMÁNIA 2015-1-HU01-KA219-013610_2 Erasmus+ Program Iskolák, óvodák stratégiai partnersége közoktatási téma „Találd meg Önmagad – pályaorientációs program” Hol? Mit? Hogyan?

AMBRUS CARMEN KARI ATTILA MOLNÁR ERIKA KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! AMBRUS CARMEN KARI ATTILA MOLNÁR ERIKA