Reflexferseny Lévai Levente Borbényi Dániel

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A bank, amelyik érted van!
Advertisements

A geometriai inverzió Gema Barnabás.
Készítette: Sábián Róbert
Sor láncolt ábrázolással
A Windows használata Bevezetés.
A NAPPALOK ÉS ÉJSZAKÁK váltakozása
Az MVC tervezési minta 2. előadás.
Az adatábrázolás, adattárolás módja a számítógépekben
Készítette: Novák Edvin
Exponenciális és logaritmikus függvények ábrázolása
Benczúr Zsolt VBA gyorstalpaló Benczúr Zsolt
Tols vs. MKK-Apol Kontinens 34 A kezdetek Eleinte a Tols nem volt jelen a K34-en olyan mértékben hogy az gondot okozzon akármelyik ellenséges klánnak.
Hálózati Biológia A sejt funkcionális működésének megértése.
Egy feladat megoldásának gondolatmenete. Feladat: Generáljuk véletlen számokat 1 és 6 között, amíg legalább 10 darab egyes és 10 darab hatos nem lesz.
Játékelmélet Nash, dominancia.
Készítette: Tokai Márk és Tokai Balázs
A körlevél készítésének menete
Ismétlés Szabály: Minden diák kap egy-egy kártyát 1-8- ig. Minden diák ír egy-egy ismétlő kérdést a lapjára. Click a Gomb-ra. A diák akinek a számnak.
16. Verem műveletei Kaszab Gábor.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
A RobotinoView programozása
Programozás I. Ciklusok
Egyéni animációk készítése
Lineáris függvények.
A KÜLSŐ TANTÁRGYI KONCENTRÁCIÓ LEHETŐSÉGEI AZ INFORMATIKAÓRÁN
Panoráma Ahoz,hogy „szélesvásznú” vetítést kapjak a Fájlok- Oldalbeállításnál,a szélességet 12 hüvelykre,a magasságot 6.5-re állítottam be. Lehet nem is.
Újjászületés Ahogy id ő södöm, a tavasz eljövetele annál inkább elvarázsol.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT.
Beolvasó utasítás Console.Read();  Int típusú adatot kapunk. Console.ReadLine();  String típusú adatot kapunk. Console.ReadKey();  Tetszőleges billentyű.
A levegő nyomása és a forrás
A forrás. A forráspont Var. Bod varu.
Másodfokú függvények ábrázolása
Lineáris függvények ábrázolása
Mit tennél, ha te is ilyen helyzetben élnél, mint a képeken látható gyerekek és felnőttek? Gondolkozz el ebben a pár percben, hogy te milyen szerencsés.
Többtényezős ANOVA.
Honfoglaló.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Informatikai Automatizált Rendszerek Konzulens: Vámossy Zoltán Projekt tagok: Marton Attila Tandari.
Project Domino Marczin Tamás Tóth Tamás IAR2008. Tartalom 1.A célkitűzés 2.Kutatások 3.Felépítése A szoftver A hardver 4.Szoftver 5.Hardver 6.Működése.
Szentgotthárd bemutatja: Mocskos Jövő? Danke, nein!
Az szabály nem megfelelő 1.AlapokA sakkot két játékos játsza egymás ellen. Egyik játékos a sötét, a másik a világos bábukat irányítja. Mindkét játékosnak.
Eu-háló Partnerszervezeti Kommunikációs Center január 17.
Elnevezések, ciklusok, feltételvizsgálat
1. Feladat Hozzunk létre egy olyan programot amely számokat ír ki és a felhasználónak időre be kell gépelni ezeket.
Üzleti mobilfejlesztés és integráció Magic konferencia 2012.
Nevezetes algoritmusok: Fa megvalósítása Készítette: Várkonyi Tibor Zoltán.
Korreferátum Herczeg Bálint: Az iskolák közötti különbségek mértékének mélyebb vizsgálata Horn Dániel Tudományos munkatárs Hétfa műhely, Budapest, 2014.
2. Feladat. És akkor kezdjük is el!
A központi egység Informatika alapjai Készítette: Senkeiné B. Judit.
2. Feladat. És akkor kezdjük is el! Menü Mint ahogy már megszokhattuk módosítsuk az editek text mező tulajdonságát a minta szerint! Tovább.
Példa kettő-három fa felépítésére - törlés művelet Készítette : Krizsai Petra
Automata defibrillátor használata
FÜGGŐLEGESEN REZGETETT INGA
Újjászületés Ahogy idősödöm, a tavasz eljövetele annál inkább elvarázsol!
Ismerkedjünk tovább a számítógéppel
Feladatok. Óra A mikrokontrollerből egy órát kell kialakítani. Az óra rendelkezhet speciális funkciókkal: –Másodpercek kijelzése számokkal –Riasztás ledek.
Komplex rendszerek – Evolúciós modellek
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Számítógépes Hálózatok 9. gyakorlat. Gyakorlatok Nov 18,20 - Socket Nov 25,27 - Socket Dec 2,4 - ZH Dec 9,11 - pótZH Számítógépes hálózatok GY2 Gombos.
Fordította: Hornok Miklós. Versenyzési formák: Rövid játszmák ( 4-ig ) Rövidített játszmák 3 nyert szettre Előny nélküli számolás Többszörös verseny.
Outdoor-indoor mozgásprogramok 2.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
I-098.
A mesterséges intelligencia alapjai
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
Adatfeldolgozási ismeretek 15. ML osztály részére 2017.
A játékom a Micro:Bit programozóban
téma közlemény SmartArt-ábra piros hátterű képekkel (Haladó)
Mihály Mihály Ünnepelj velünk! Ünnepelj velünk! 18 éves lesz!
Újjászületés.
Előadás másolata:

Reflexferseny Lévai Levente Borbényi Dániel Microbit Reflexferseny Lévai Levente Borbényi Dániel

Reflexverseny A játék lényege az, hogy ketten versenyeznek, hogy kinek jobb a reflexe. A játék körökből áll, minden kör végén csak az egyik játékos kap 1 pontot. Minden körben a program úgy fut, hogy vár egy véletlen hosszúságú időt, és ezután megjelenít egy képet. A kép megjelenése után minél gyorsabban kell lenyomni az ,,A” , vagy a ,,B” gombot, attól függ melyik játékos vagyunk. Hogy az egyik játékos nyerjen, ahhoz 5 pontot kell elérni.

Megvalósítás A egész program abból áll, hogy bekapcsolásnál létrehoz kettő változót, az ,,A” és a ,,B” játékos pontjait, ami eredetileg 0. Ezután egy ismétlést indítunk, ami addig tart, amíg az egyik játékos eléri az 5 pontot, majd később megvizsgáljuk, hogy melyik volt az. Az ismétlésben vár 0-7 másodpercet, teljesen random, hogy mennyit, és ezután megjeleníti a képet. Azután arra figyel, hogy az ,,A” , vagy a ,,B” gomb lett lenyomva hamarabb. Ha az ,,A” akkor egy nyíl jelzi, hogy az ,,A” játékos volt a gyorsabb, és hozzáad 1-et az ,,A points” változóhoz. Ha a ,,B” volt a gyorsabb, akkor ugyanez van, csak a nyíl a ,,B” gomb felé mutat, és a ,,B points” változóhoz ad hozzá 1-et. Amikor az egyik változó eléri az 5-öt, az ismétlés befejeződik, és megvizsgáljuk, hogy melyik változó értéke 5. Amelyik változó értéke 5, annak a játékosa nyert.

Köszönjük a figyelmet!