Kommunikációs kampánytervezés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A „MODULFÜZET” készítette B a l á z s T a m á s. - T U D J U K…, - M E R J Ü K…, - T E S S Z Ü K.
Advertisements

„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Kisvállalkozói Szakirány Belső vállalkozásokkal dinamizálni a nagyvállalatokat! Kisvállalkozói Szakirány!
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK A kurzus szerepe és célja A minőségbiztosítás általános alapelveire történő folyamatos hivatkozással áttekinti a szoftverminőség.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Kritikai áttekintés.
Kommunikációs kampánytervezés
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
„Sztárok” az irodalomban
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
BEMUTATKOZÓ. A SZAKKOLLÉGIUMRÓL A KommON 2012-ben alakult a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, elődszervezetei, a Mesterhallgatók Tanszéki.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
1 HATÁRRÉGIÓK FEJLŐDÉSÉNEK SAJÁTOSSÁGAI A SLO/HU/CRO /2004/01/HU- 74 sz. INTERREG projekt támogatásával készült képzés.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E 610. Telefon: Kommunikációs kampánytervezés.
Manhertz Gábor; Raj Levente Tanársegéd; Tanszéki mérnök Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mechatronika, Optika és Gépészeti Informatika Tanszék.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
IKT A PEDAGÓGIÁBAN 1 Készítette: dr. Létray Zoltán.
Specializáció választás
Gazdaságstatisztika Tantárgyi követelmények 2017 ősz
a évi szakmai vizsgáról
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Tárgyalás- és előadástechnika
Országos nagykereskedelmi menedzser
kommunikáció & akció & tervezés & projekt & feladat
Kérdések a második zh-hoz
KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék Facebook oldala: BME Filozófia.
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
7. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló, bevezetés, prezentáció
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
Minőségmenedzsment alapjai szeptember 12.
Kommunikációs kampánytervezés
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Helyzet és igény felmérés (Kutatás 1.)
Helyzet és igény felmérés (Kutatás 1.)
Tanulságok Szétválasztani az ismétlés, áttekintés, visszautalás jellegű diákat, az új infókat Az új információt tartalmazó diákat ki kell emelni!
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Bemutatkozás A kutatás bemutatása
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló, bevezetés, prezentáció
Tantárgyi követelmények Térinformatika BMEEOFT041
Kommunikációs kampánytervezés
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék
Prezi linkje:
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Kommunikációs kampánytervezés

Bevezetés: A tárgy célja, szerkezete, feladatok kiadása

Bemutatkozás, szerepek MargitayTihamér margitay@filozofia.bme.hu Katona Norbert katonanorbert.kn@gmail.com

KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék Facebook oldala: https://www.facebook.com/BmeFilozofiaEsTudomanytortenetTanszek?fref=ts BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék, 2016/17. ősz

KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék blog oldala: http://bmefilozofia.blog.hu/ BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék, 2016/17. ősz

 http://tdk.bme.hu/GTK  http://tdk.bme.hu/GTK A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék a Kutatók Éjszakáján! 2016. 09. 30. BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék, 2016/17. ősz

TDK SZEPT. 26. ösztöndíj tdk.bme.hu/GTK Jelentkezési határidő: szakdolgozatra felkészülés prezentációs készségfejlesztés ösztöndíj felvételi pluszpont TDK Jelentkezési határidő: SZEPT. 26. tdk.bme.hu/GTK

KÖZÉRDEKŰ Számít a véleményed! OHV=Oktatás Hallgatói Véleményezése (Neptun-kérdőíveken keresztül) BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék, 2016/17. ősz

„Vízió” „A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.”

Tehát: a kurzus tárgya A kurzus bemutatja a kommunikációs akciók -- más néven projektek -- szerkezetét, tervezésük, kivitelezésük és értékelésük legfontosabb elemeit. Lefedett területek: Marketing-, PR., vezetői, szervezeti, politikai és nonprofit kommunikációs akciók tervezése. A marketinget és a PR-t tárgyaljuk, a többi ez alapján nagyjából megérthető.

Mi vár ránk (I) a félévben? 09.07-12.07-ig órák, szerda délelőttönként Elmélet + gyakorlat ZH: kutatás témakör – eddig tanultak! Vendégelőadók Projekt-munka A tervezési folyamat Kutatás, felmérés 1. – (Piaci) helyzet, célcsoport és célok Kutatás, felmérés 2. – Eszközök: üzenet és média, tervezési szakasz Megvalósítás és kreatív tervezés Megvalósítás, utómunka Kutatás 3. – értékelés, visszaellenőrzés Kampányelemzések, marketing és kommunikációs trendek

Mi vár ránk (II) ma? Bemutatkozás Közérdekű Vízió & cél Sillabusz közös feldolgozás Feladatterv közös feldolgozás Szünet Reminder 1-4 Kutatási blokk Projektek és feladatok egyeztetése ~ konzultáció (1)

Sillabusz Külön dokumentumban! Közös feldolgozás

Projekt vázlat (sablon a projektekhez) Külön dokumentumban! Közös feldolgozás

SZÜNET

Reminder (1): A kurzus célja Célja, hogy felkészítsen kommunikációs akciók (projektek) önálló megtervezésére és lebonyolítására. kialakítson egy projektszemléletet. fejlessze az önálló tanulás és információ gyűjtés képességét. a tervezésbe és megvalósításba, mint alapvető szakmai tevékenységbe integrálja a korábban tanultakat és a kurzus során megszerzendő tudást. segítse a felkészülést az állásinterjúra.

Reminder (2) : A célok megvalósításának eszközei Önálló kommunikációs projekt tervezése és egyes részletek megvalósítása. A terv és a kidolgozott részletek prezentációja, és az arra kapott visszacsatolás. Megrendelői bírálatok készítése az anyagokról. Az órai előadásokon adott ismeretek. Az órákon végigmegyünk a tervezés és a kidolgozás főbb lépésein. A saját feladathoz szükséges szakirodalom és egyéb anyagok önálló felkutatása és feldolgozása. Esettanulmányok, példák feldolgozása, amelyekből a saját projekthez ötleteket, tanulságokat lehet gyűjteni. Konzultáció

Reminder (3): A kurzus szerkezete A féléve első felében az órákon: az előadásokon bemutatjuk a projektek fontosabb elemeit, után önálló munka és konzultáció: az elemek kidolgozása a saját projektben. A félév közepére elkészül a vázlat, első változat. A félév második felében az órákon: szemináriumi munka keretében esetek (kommprojektek, projektrészletek) bemutatása, elemzése, a saját projektben hasznosítható tanulságok leszűrése, önálló munka és konzultáció a saját projekt kidolgozása. A félév végén az órákon a projekttervek és a kidolgozott részletek prezentációja, megvitatása, bírálata Otthoni csoportmunka folyamatosan, illetve a kurzus végén az anyag javítása a visszajelzések, bírálatok alapján. Feladat leadása

Reminder (4) A teljesítés feltételei Aktív órai részvétel Prezentáció Anyagok leadása Leadandó anyagok: prezentáció, bírálat, projekt dokumentáció

Kutatás ZH Egyéni felkészülés a kiadott irodalom lapján: VHK, Malhotra. A kutatás minden kommunikációs aktivitás alapja! A legfontosabb tudnivalók: Kutatási alapfogalmak, módszerek (mikor, melyiket, miért használjuk) A fogyasztók szegmentálásának módszerei, bevett modellek, tipológiák A médiakutatás alapfogalmai, módszerei, médiafogyasztási szokásokra vonatkozó adatok forrásai Kérdezési módszerek, kérdőívek összeállítása, kérdések típusai, szempontjai Ez csak annyi, amennyire az adatok felhasználójaként feltétlen szükség van. Csak egy pótlási lehetőség van. Komolyan vesszük.

Konzultáció (1) Csoportok képzése Feladatok/szerepek kiosztása Kontaktok cseréje Következő feladatok egyeztetése

The end Köszönjük a figyelmet! Jó sportolást és etedményes ZH felkészülést kívánunk!