Borajánlás szempontjai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A sin függvény grafikonja
Advertisements

Első tapasztalatok az NIIFI-nél üzemelő infrastruktúra cloud szolgáltatással kapcsolatban Stefán Péter NIIFI RICOMNET Miskolc.
Lovak.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
B2B-marketing – A szervezeti piacok
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
Szent István Egyetem Általános Kutatásmódszertan Doktori (PhD) kurzusa
A lkony S túdió portfolió „Cégünk a korrektség, pontosság és a színvonal hármasából gazdálkodik.”
Közegészség.
Beruházási projektek dokumentációja
2. előadás.
Primer és szekunder kutatás
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
BURGÅRDEN OKTATÁSI KÖZPONT Tanétterem -és pékség.
Energetikai gazdaságtan
A piac Szakiskola.
A gazdasági fejlettség mutatói
Brüsszel milyen messze van
SIXTH FRAMEWORK PROGRAMME Budapest © Campden BRI Mo. Nonprofit Kft. A hagyományos élelmiszer fogalmának fogyasztói és ipari szemléletű meghatározása.
A vállalkozások környezete
Bevezető előadás. Összegzően meghatározhatjuk úgy is a személyiséget, mint az egyén jellegzetes gondolkodási, érzelmi és viselkedéses mintáit, melyek.
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
A talajok mechanikai tulajdonságai III.
Szállodák eredmény kimutatásának mutatószámai
Családi vállalkozás.
Dr. Varga Csaba – Piskolczi Miklós
A felnőtt tanuló 2. előadás
Marketing alapismeret
A marketingkommunikáció
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Energetika II szeptember-december
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Bauer András - Berács József:
A GYŰJTEMÉNY KVANTITATÍV ELEMZÉSE AZ ELEMZÉS KÉRDÉSE: SZÁMSZERŰEN ÉS ARÁNYAIBAN HOGYAN OSZLIK MEG A GYŰJTEMÉNY?
A marketingkommunikáció
Nemzetközi kereskedelem
Hipotézis vizsgálat (2)
Mérések.
Mennyire találta motiváltnak 1.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését? Mennyire találta motiváltnak 2.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését?
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Villány, május 7. Mester Zoltán
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
Marketing információs
Anyagmozgató- berendezések I.
Szellemi alkotások és a versenyjog évi LVII. Új törvény (Versenytörvény), amely január 1-jén lépett hatályba évi LVII. Új törvény (Versenytörvény),
II. A MARKETING ALAPVETŐ FOGALMAI
1 Business marketing. 2 3 kevesebb, de nagyobb vevő szoros eladó-vevő kapcsolat származtatott kereslet rugalmatlan kereslet ingadozó kereslet versenytárgyalás.
Agárgazdasági Kutató Intézet (AKI)
A csemegekukorica termesztésének üzemgazdasági elemzése egy integrátor példáján keresztül VIVIEN KEREKES Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
A hallgatólagos tudás fajtáinak szerepe és jelentősége a megosztásra épülő gazdaságban Szívós Mihály MTA.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Az előítélet.
az Akasztói Szikiponty
Agrárgazdasági és Vidékfejlesztési Kar
F&B Menedzser Szakirányú Továbbképzés
Termék-piacfejlesztési stratégiák (Ansoff-mátrix)
Családi vállalkozás.
Gumiipari technikus.
Asztrológiai továbbképzés
„Fenntartható” utak K+F bizottság ÁGAZATI K+F TEVÉKENYSÉGET IGÉNYLŐ TÉMÁK   Görgényi Ágnes Colas Hungária Zrt. bizottsági tag.
Kultúra és kommunikáció
A piac és a piacgazdaság
Munkaerő-piaci helyzetkép A munkaerőválság makrogazdasági okai
A GAZDÁLKODÁS Készíítette: Czeglédi László. A GAZDÁLKODÁS KÖRNYEZETE Fogalma: céltudatos tevékenység, melynek keretében a rendelkezésre álló erőforrásokat.
Üzleti terv.
Mindenki lehet innovátor!
A marketinginformációs rendszer
fogalma, módszerei – vezetési elméletek
Az edző sportoló kapcsolat jellemző jegyei Révész László.
Üzleti terv.
Előadás másolata:

Borajánlás szempontjai Borválasztás Borajánlás szempontjai veghdavid@2017

Pincér, éttermi szakember veghdavid@2017 Általános irányelvek Borász Pincér, éttermi szakember Termőterület Fajta, fajtajelleg Klimatikus viszonyok Technológia Primer, szekunder jegyek Tapasztalatok Technológiai újítások Piaci igények Fajta Stílus Marketing Keresettség, kereslet Termelő Ételválaszték párosítása Közízlés Bloggerek tapasztalatai

Primer / szekunder tényezők veghdavid@2017 Primer / szekunder tényezők

Fajtajellegek vizsgálata veghdavid@2017 Fajtajellegek vizsgálata Olyan, mint amilyennek született!

veghdavid@2017 Technológia

Értékeket hordoz veghdavid@2017

„Boranatómia” Primer és szekunder tulajdonságok Tercier jegyek veghdavid@2017 „Boranatómia” Primer és szekunder tulajdonságok Tercier jegyek Gasztronómiai értékek = Ételkészítési technológia Alapanyag ismeret Fűszerek viselkedése

Találjuk meg a megfelelőt! veghdavid@2017 Találjuk meg a megfelelőt! Mi az alkalom? Vendégkör? Időpont? Üzlet jelleg? menüt készítünk Mennyit áldoznak minderre? Allergén anyagok? Van-e konkrét elképzelés?

veghdavid@2017

veghdavid@2017

veghdavid@2017

veghdavid@2017

Köszönöm szépen a figyelmet! veghdavid@2017 Köszönöm szépen a figyelmet!