MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

Alcím mintájának szerkesztése Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Tehetségpont létrehozása
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Iskolánk: a Bencs László Szakiskola és Általános Iskola
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Szakképzés-szervezési
Pályaválasztási és pályaorientációs tevékenység fejlesztése.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
„A jól képzett szakemberekért.”
Szakmai munkánk a pályázatban
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A vendéglátóipari képzésről 2010.
Miért gyere a KERI-be?.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Regionális konferencia
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
Teremtsd meg a saját szakmai jövődet!
Az önfejlesztő terület bemutatása
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Minőségfejlesztési komponens 2005
Háromszéki szakoktatás jövője
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Szakiskolai fejlesztési program
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

MÉCS konferencia 2007. március 21. Mezőtúr

1. Az iskola bemutatása, története 1975. január 31-én vették birtokba az iskola jelenlegi épületét Intézményünk 2005-ben vette fel Zwack József (1821-1915) nevét

Nevelési – oktatási munkánk legfőbb célja: olyan szakmai ismeretek, alapok nyújtása, amely alkalmazkodik a gazdasági folyamatokhoz, képes állandóan megújulni, valamint törekszünk a gazdasági, gazdálkodási, vállalkozói szemlélet kialakítására.

kereskedelem-marketing   Szakközépiskola Szakiskola A B C nyelvi előkészítő 1 2 9. kereskedelem-marketing Vendéglátás-idegenforgalom 10. 3 4 11. Élelmiszer és vegyi áru kereskedő Vas és műszaki, ruházati kereskedő szakács, cukrász pincér 12. (13.) 13. Kereskedelmi technikus Vendéglátó technikus Kereskedelmi szakmenedzser 14.

2. Iskolánk helye Békéscsaba közoktatási rendszerében Iskolánk a megye egyetlen tisztaprofilú kereskedelmi és vendéglátó-ipari szakképzettséget nyújtó iskolája Fenntartói és oktatáspolitikai elvárás az integráció, ezért iskolánk hét régiós középfokú intézménnyel karöltve építi ki a Közép-békési TISZK-et Iskolánk felsőoktatási partnerével együtt akkreditált felsőfokú szakképzést folytat, részt vesz a felnőttképzésben, valamint akkreditáltattuk magunkat mint vizsgáztatóhelyet

3. Intézményi fejlesztések No Intézményi fejlesztés (megnevezése és azonosítója) Elvárt eredmény Fejlesztés sikerkritériuma 1. Közép-békési TISZK Eszközfejlesztés Pályázatban vállalt kihasználtsági mutatók elérérése 2. HEFOP 3.1.3 Kompetencia alapú tanítás Módszertani fejlődés Bukások számának csökkenése 3. Szakiskolai Fejlesztési Program Tananyagfejlesztés Minőségfejlesztés Mérési-értékelési kultúra fejlődése Intézményi önfejlesztés gyakorlatának kialakulása Lemorzsolódások csökkenése SZÖM III. Kiválósági szint elérése Stratégiai tervezés gyakorlatának kialakítása

4. Projekt órák, projektnapok Kötelező 2007. április 16-20. valamint június 4-8. projekt hét Szakértői segítség tanbox-ok használatához HEFOP kompetencia alapú tanítás projektben három kollégánk részt vesz 30 órás akkreditált továbbképzés a projekt oktatásról Projektnaptár (Tapasztalatok adminisztrálása „közös” adatbázisban) Projektterem Projektiroda

Projektóra a 9. osztályban Az eredmény!

Projektterem

MÉCS iroda