HEFOP projekt a Gönczi Ferenc ÁMK-ban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése „Tudásdepó-Expressz” BÁCSALMÁS.
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A határmenti együttműködés „iskolapéldája” Előadó: Kiss Gábor projektvezető.
Egy lépés a munkahely megszerzéséig képzési projekt az aktív munkakeresés témakörében fiatalok számára IFJÚSÁG, IFJÚSÁGPOLITIKA - ÚJ KIHÍVÁSOK előadó:
Móra-Partner Foglalkoztatási és Szociális Közhasznú Társaság
HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúra része.
1 Egy nyertes pályázat nyomán Infrastruktúrafejlesztés a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárában Informatio Medicata szeptember Beke Gabriella.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
TÁMOP projekt 4S együttműködés a minőségi szolgáltatások érdekében.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
A projekt az Európai Unió támogatásával az Európai Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg BÁCSKIR TIOP / LAKITELEK Könyvtári.
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
PÁLYÁZATKÉSZÍTÉS Kistérségek Fejlesztéséért Tudományos Egyesület
Projektmenedzsment szeminárium 1 Projektkészítő szeminárium Pályázati technikák gyakorlati alkalmazása.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kismama Karrier Központ és Alternatív Főiskola
Ugrás a sötétbe! Büntetésből én lettem a projektmenedzser Mi a különbség a jó és a nyertes pályázat között? dr. Gajda Tibor Budapesti Kommunikációs és.
E-learning alapú komplex képzések
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben Eredmények, tapasztalatok, előttünk álló feladatok Előadó: Rozványi Dávid.
Magyar Tartalomipari Szövetség – A/016 – EQUAL IT-mentor projekt Motiváció felkeltése és fenntartása internethasználattal.
Legjobb_kor. Az eMunka, dMunka, sikeres alkalmazásának társadalmi és technológiai feltételei megteremtődtek. dr. Mlinarics József ügyvezető elnök Magyar.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Pályáztatás, projektmenedzselés az EU operatív programjaiban, gyakorlati tapasztalatok, problémák és megoldások -HEFOP ESZA Kht -
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) NCA-ÖNSZ-08-C-0070 A Társadalmi Megújulás Operatív Programról: a HEFOP.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja „ROMÁK A MUNKAERŐPIACON” konferencia Pécs, szeptember 29. Pécs, 2007.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
ESÉLYTEREMTŐ OKTATÁSI MODELL A TÁRSADALMI MEGBECSÜLÉSÉRT HEFOP P /2.0.
Tipikus hibák és szabálytalanságok a HEFOP intézkedés megvalósítása során Előadó: Kis Mónika Krisztina Hermes Holding Kft.
A Calderoni Program megvalósítása az OKMT nézőpontjából Rozványi Dávid OKM Támogatáskezelő.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
A fogyatékkal élő célcsoportba tartozó projektek bemutatása, monitoring tapasztalatok HU Phare program,zárókonferencia Budapest,2004.október 4 Előadó:Lechnerné.
2004. október 4.1 A program lebonyolítása menedzsment szempontból Lakner Judit programvezető ESZA Kht.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A KSZR FORRÁSOK HATÉKONY FELHASZNÁLÁSA ZALA MEGYÉBEN KISS GÁBOR IgazgatóKSZR MŰHELYNAPOK – ZALAEGERSZEG 2015.november 11.
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
TÁMOP / A Megyei Művelődési és ifjúsági Központ szerepe a felnőttképzésben előadás.
EGY PÁLYÁZAT HÁZIGAZDÁJA KÖSZÖNTŐ ÉS ÉRTÉKELŐ. Szakmai területek: Képzések,pályázatokÉrtékmegőrzés Közösségsegítő Ifjúsági közművelődés Civil szervezetek.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
A család és a gyerek érték A család és a gyerek érték Családbarát munkahely a Dunaújvárosi F ő iskolán Dr. Keszi-Szeremlei Andrea Dunaújváros 2013.Február.
HEFOP összefoglaló szakmai tapasztalatok Rettegi Zsolt vezető monitor.
Az ESZA Kht. monitoring tevékenysége Rettegi Zsolt vezető monitor.
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ A romák munkaerő-piaci reintegrációjának elősegítése, -A TÁMOP B-1-11/1kiemelt projektre épül,
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Kezdd újra, vár a világ! „A sok tudomány mit sem ér, ha nincs kalács, vagy legalább kenyér.” (XV. századi ismeretlen szerző)
Tájékoztató a HEFOP 1.1 „A munkanélküliség megelőzése és kezelése” című intézkedés eredményeiről Rózsa Zoltán ESZA Kht. programvezető november 29.
Szpi működése 2011-ben létrejött a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. a Promei Nonprofit Kft. jogutódjaként a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Proj_men_nazs_1 Nagy Zsolt
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
Előadás másolata:

HEFOP 3.5.4 projekt a Gönczi Ferenc ÁMK-ban

és lezárása a Keresztury Dezső ÁMK-ban

A projekt alapadatai: A helyszín: Zalaegerszeg egyetlen s legnagyobb „művelődési háza” A lebonyolítók: HEFOP léptékű pályázat lebonyolításában képzetlen közalkalmazottak Az elsődleges célok: 2 munkatárs kiképzése oktatásszervezőnek, és távoktatási tutornak, majd lebonyolítókénti bevonásuk A másodlagos célok: 2 képzés lebonyolítása összesen 5 csoport számára

Indikátorok 2 kiképzett munkatárs az intézményből 49 képzésben részesült munkanélküli a másodlagos célcsoportból Mintegy 30 további személy, aki „egyéb pozitív kimenetben” részesült 4 kifejlesztett új képzési program Némi 21. századi infrastruktúra a célok teljesüléséhez

Az első sokk : NYERTÜNK !

A felmerült problémák: A pályázat beadásakor együttműködő kollégák lelkesedése köddé vált Most mit is csináljunk ezzel a sok kitöltendő papírral? OKÉ, hogy nyertünk, de ki valósítsa meg ezt az egészet? Szerintem mondjunk le a pályázatról, hisz ez nem nekünk való, de legalábbis sok nekünk! Csináljunk valamit, vegyünk például hangosító eszközöket, aztán majd csak elszámoljuk valahogy…

Diagnózis: A „művelődési ház” elnevezésű szervezet csak fogcsikorgatva alkalmas a pályázatok megvalósítására A múltból örökölt közalkalmazotti létforma köszönőviszonyban sincs a pályázatok megvalósításakor elvárt munkastílussal A közintézmény gazdálkodási struktúrája teljesen alkalmatlan a komolyabb pályázatok elvárásainak teljesítésére Az Irányító Hatóság, és a szakmai monitoring valamint az intézmény közötti kommunikációhoz képzett tolmács, ha az nincs, akkor egy NASA szuperszámítógép szükséges

A második sokk: találkozás egy idegen létformával avagy az ESZA Kht.

Sikeres sokkterápia, avagy sikeres projektindítás A kezdeti nehézségek leküzdése után elindult a megvalósítás Sikeresen zárulnak az elsődleges célcsoporti képzések Elindulnak a beszerzések Az intézményi attitüd pozitívra fordul a megvalósíthatóság észlelésével Lassacskán elcsitul minden ellenérzés

A harmadik sokk: az első PEJ Na most tényleg adjuk vissza az egészet!!!!

„Ami nem öl meg az megerősít” Csakazért is elszámoltunk… Elindultak a másodlagos célcsoport képzései Habár az Elektronikus PEJ első verziója huncut egy találmány, s az elszámolási hiánypótlások logikáját sűrű homály fedi, a projekt halad Szinte már látni a projekt végét, méghozzá sikeres lezárással…

A negyedik sokk: régi-új igazgató De ezen is túljutottunk – sikerült átjelenteni a változásokat

Az ötödik sokk: kevés indikátor Vajon mit jelent az „egyéb pozitív eredmény, vagy kimenet” ?? Egy ember az egy ember, vagy egy bizonyítvány egy ember? Találjunk ki egy új képzést!!!!

E-learning hallgató képzés Gyesen; Gyeden lévő kismamák számára 12 kismama felkészítése az internetes tanulásra Praktikus IT ismeretek : email, MSN, chat, elektronikus ügyintézés, LMS rendszerek, távmunka A kontakt órák időtartamában fejlesztőpedagógia gyermekfelügyelet a szomszédos teremben És ami szintén siker: az ESZA Kht. csodálkozó örömmel hagyta jóvá a képzést

Az utolsó sokk: új intézmény Pedig már közel volt a cél….

Keresztury Dezső ÁMK 2007. szeptember 1. Az utolsó kihívás is sikeresen teljesítve: Az új intézményt „átjelentettük” az ESZA Kht-nál

A diagnózis újraértékelése: A „művelődési ház” elnevezésű szervezet csak fogcsikorgatva alkalmas a pályázatok megvalósítására… A múltból örökölt közalkalmazotti létforma köszönőviszonyban sincs a pályázatok megvalósításakor elvárt munkastílussal… A közintézmény gazdálkodási struktúrája teljesen alkalmatlan a komolyabb pályázatok elvárásainak teljesítésére… Az Irányító Hatóság, és a szakmai monitoring valamint az intézmény közötti kommunikációhoz képzett tolmács, ha az nincs, akkor egy NASA szuperszámítógép szükséges…